ORPG// Your love's got me lookin so crazy right now

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Your love's got me lookin so crazy right now

from Nemesis on 06/29/2016 11:22 PM

Caleb schrok wakker toen hij geroepen werd. Hij kreunde even en opende zijn ogen voorzichtig. "What  the hell happened last night?"  Mompelde  hij even. Hij was omringt door de lege flesjes. Met zijn vamp snelheid snelde hij zich naar de keuken waar hij een bloedzak pakte en hem leegdronk. De bel ging "Doe jij please even open?" Vroeg Caleb en liep even terug de woonkamer in waar hij op de bank  plofte. Volgens mij moesten er dienstmeiden komen ofso, hij wist er niet echt veel van. Zach had het geregeld dus hij bemoeide zich er niet mee. Hij beschouwde zichzelf wel als de volwassenere, hij is ouder, maar ook omdat hij niet elke avond weer een ander wijf in zijn bed heeft. Hij houd wel van feesten en drank etc. Maar daar doet hij niet meer aan.

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/29/2016 11:30 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// Your love's got me lookin so crazy right now

from Nemesis on 06/29/2016 11:22 PM

Alice reed het landgoed op waar haar nieuwe baan was. Vroeger had ze nooit gedacht, dat ze later dienst meisje zou zijn. Ze had de grootste dromen, maar daar is niks van terecht gekomen. Ze parkeerde haar auto en stapte uit en lachde toen ze Alexis zag. "Heb je echt dat pakje aangetrokken?" Lachde ze. Zelf was ze gewoon in spijkerbroek en shirt gekomen. Alexis ging gelukkig samen  met haar dit huis bedienen. Ze was wel een goede vriendin van haar. "Ik ga dat dus echt niet aantrekken, het is echt belachelijk. Ik heb nog normale kleding in de auto liggen voor je als je wilt?" Zei ze en zag de deur open gaan. Het betaalde redelijk dit, maar zodra ze iets anders heeft vertrekt ze meteen. Dit is namelijk niet wat ze voor zichzelf in gedachten had.
tumblr_o2xem5aX5K1v91g9po4_500.png

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/29/2016 11:31 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Your love's got me lookin so crazy right now

from walkingdead on 06/29/2016 09:11 PM

Zachary(Zack) Collingwood 385
Alexis Jenna Wallhouse 23

Zach

Met een diepe gaap ging ik recht overeind in bed zitten. Ik keek knipperend naast me en zag dat er een wijf in mijn bed lag. Ik was vast weer dronken geweest, zoals altijd. Ik kwam overeind en pakte een sigaretje van mijn nachtkastje en stak die vervolgens aan terwijl ik een hijs nam. Het was inmiddels een routine aan het worden drinken, neuken, opstaan en vervolgens roken. Ik zuchten zacht en liep in mijn boxer de gang van ons landhuis op ´Caleb!´Riep ik vermoeid terwijl overal flessen, bekers en bierbliekjes lagen verspreid over de gang. Ik fronste en vroeg me af wanneer die dienstmeiden kwamen aankaken om ons huis op orde te krijgen voordat vader zou komen. Volgens mij had Caleb dat geregeld of ik.. ach ik wist het niet meer en het boeide me op het moment vrij weinig. Ik liep naar beneden en pakte een bloodbag uit de koelkast ik ontblote mijn tanden en rukte het ding open waarna ik het bloed rustig in een champagne glas gieten. Ons leventje was saai geworden er was niks boeiends meer behalve het feesten maar iets spannends zat er niet echt in. Ik was een probleemjongen zins ik en mijn broer ons eigen landhuis hadden waren we niet te stoppen we deden gewoon alles wat we wilde. We waren geen brave prinsjes meer van duizende jaren oud.

Alexis

Met een zucht stond ik voor een enorm landhuis geparkeerd. Ik nam diep adem en had een stom pakje aan moeten trekken van mijn baas omdat de klanten daarom hadden gevraagt. Ik stapte uit en trok mijn veel te korte rokje een heel stuk omlaag. Terwijl ik mijn haar nog een beetje goed zetten en vervolgens over het stenenpad naar het huis liep. Ik belde aan en zag iemand het land op komen rijden ik herkende het autotje van een collega. En nam diep adem gelukkig was er nog iemand want ik kreeg namelijk kippenvel van dit huis. En na de klanten hun eisen voelde ik me niet bepaald goed hierover. Maarja ik moest niet klagen want ik kreeg 50 euro per uur wat overduidelijk teveel is. Maar zo kon ik wel de huur van mijn huis betalen en alle basic dingen die ik nodig heb om te overleven in Beacon Hills.


Blonde_Hair_Color_Idea_2014_22.jpg


wow.jpg

Reply Edited on 06/29/2016 09:13 PM.

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

ORPG// Your love's got me lookin so crazy right now

from Nemesis on 06/29/2016 07:11 PM

Dit orpg wordt geschreven met wallingdead, may or may not contain 18+ material.


Ik: Caleb Collingwood -393- Vampire
     Alice Rose Walker - 22 - Human



 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

« Back to forum