Re: orpg i am mummy

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 08/02/2016 01:33 PM

djennah
Ik glimlach even als me ex aan de deur staat en neem failtynn en tylano die in de buggy zitten over. 'Eey klein mannetje'Zeg ik tgen hem en lach als faitlynn ligt te slapen. 'Zo jullie zijn weer bij mama was het gezellig bij papa?'Vraag ik en zie hem lachen. Ik zwaai dan me ex uit en kijk hem na en loop dan terug naar liz waar ik de kindjes in de box neer leg. 'Gaat faitlynn zo lekker douche met mama en daarna trylano?'Vraag ik lachend. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 08/02/2016 09:16 PM

Liz
Als ik naar de woonkamer loop zie ik dat de ex van Djennah net wegloopt. Die heeft zeker de kinderen hier naar toe gebracht. Mijn ex weet niet eens dat mijn kindje is geboren en eigenlijk weet ik niet of die het wel wil weten. Ik kijk naar mijn jongetje. Wat is hij toch lief en schattig als die slaapt.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 08/03/2016 05:59 PM

djennah
'Liz kan je even op trylano passen ik dan kan ik bij faitlynn even de sonde en beademing goed doen en zorgen dat ze kan gaan slapen Zeg ik tegen liz en glimlach terwijl de kleine faitlynn op til en door der haardjes heen aai. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 08/05/2016 12:32 PM

Liz
Als Djennah vraagt of ik op Trylano kan passen doe ik dat. Ik pak hem op en leg hem tegen mijn borst aan. Wat is het toch een schatje als hij slaapt. Als mijn baby begint te huilen loop ik naar hem toe en stop de speen weer in zijn mond. Hij slaapt weer rustig verder. Ik ga weer op de bank zitten en kijk Trylano aan. Hij slaapt gewoon rustig door. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 08/08/2016 07:06 PM

djennah
Ik doe faitlynn dan in der badje en begin der lekker te wassen. 'Lekker hé meisje'Zeg ik en lach even als trylano en het zoontje van liz beginnen te krijzen. 'Monstertjes'Zeg ik zachtjes en begin dan faitlynn aan te kleden en leg dan het kleine meisje terug in der bedje en lach als ze direct slaapt en loop weer naar beneden. 'Zo trylano ben je aan het krijzen'Zeg ik lachend en leg hem dan aan me borst. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 08/09/2016 03:25 PM

Liz
Als Djennah weer terug komt lopen pakt ze Trylano van me af en pak ik mijn eigen baby. Ik leg hem in mijn armen en kijk of die nog rustig slaapt. En gelukkig doet die dat. Ik aai hem over zijn wangen en hij slaapt gewoon rustig door.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9

« Back to forum