Voor een toets moesten wij zo'n verhaal schrijven.

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


frouke
Deleted user

Voor een toets moesten wij zo'n verhaal schrijven.

from frouke on 05/26/2016 02:49 AM

Het moest gaan over "time travel to the future or the past."
Dus had ik met mijn dolle fangirl hoofd een fanfic geschreven en oh my ik was echt in shock toen ik klaar was.

Mijn verhaal ging over Niall Horan, Calum Hood en Michael Clifford.
In de eerste alinea zat de tijdmachine een beetje te praten over hoe het voor 3061 jaar lang een eenzame tijdmachine was totdat iemand het had gevonden en in deze kamer had gezet. De tijdmachine wist dat het eindelijk gebruikt zal worden.

De tweede alinea was gezien door Calum's ogen. Niall riep hem want hij had een coole sofa gevonden. Michael kwam aangerend en probeerde om ook op de sofa te zitten (het was een loveseat). Hij had iets aangeraakt en een hendel kwam uit een van de armen. Calum moest lachen en begon de hendel tegen de klok in te draaien want hij wou de sofa "maken." Niall vroeg of hij kon stoppen dus Calum stopte ook. Toen merkte hij dat de sofa in rondjes aan het draaien was.

In de derde alinea was de tijdmachine weer aan het praten over hoe het eindelijk gebrijkt ging worde. Niet een persoon zat op het, nee, drie knappe jonge mannen.

De vierde alinea bestaat het meeste uit Michael's gedachten. Hij zei dat het leek alsof hij, Niall en Calum gewoon aan het chillen waren daar op die bank. Maar dan in een tornado of orkaan. Hij realiseerde dat ze waarschijnlijk dood gingen en realiseerde ook hoeveel hij van Niall en Calum hield. Alzeker Calum. Daarna huilde Michael heel veel, want hij dacht dat het zijn fout was. Als hij nooit op die sofa was gesprongen waren ze nooit daar, in die vreemde tornado. In het einde van de alinea kon Michael eindelijk boven de harde wind uit komen met zijn stem en vertelde Niall hoeveel hij van hem hield en vertelde Calum wat hij voor hem voelde. Toen deed Michael zijn ogen dicht en voelde even later zachte lippen op zijn lippen. Michael opende zijn ogen en zag dat het Calum was. De laatste zin in de alinea was: "My wish finally came true."

De allerlaatste alinea was heel kort. Dit is ongeveer had geschreven, "I failed. I failed with my very first, and also very last, mission as a time machine. I failed and killed three young, handsome men while doing so."


Later kreeg ik te horen dat wij die toetsen zelf niet terug krijgen want het is een provinciaal assesment ding voor statistieken ofzoiets, blablabla. Ik wil gewoon mijn verhaal terug krijgen. Maar nee, het is een officieel privé document van die department of education nu.
Ik schrijf nooit goede fanfiction en die keer dat ik het wel doe krijg ik het nooit meer te zien..
En nee, ik kan het niet zomaar opnieuw schrijven want dan is niet alles precies hetzelfde geschreven

#FrustratieVanDeDag

Reply

« Back to forum