Wat vinden jullie van

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Laura

21, female

  Level 8

Posts: 201

Re: Wat vinden jullie van

from Laura on 05/31/2015 05:46 PM

XXXX

Reply

Laura

21, female

  Level 8

Posts: 201

Re: Wat vinden jullie van

from Laura on 05/31/2015 01:33 PM

@Ja weet ik, maar ik heb niks aan mensen die zeggen van ja super goed als er wel wat minpuntjes zij

Reply

mint
Deleted user

Re: Wat vinden jullie van

from mint on 05/31/2015 01:25 PM

Ik heb niet echt de tijd om het grondig te lezen, maar heb het wel diagonaal wat doorgelezen. Je mag best wat meer in detail treden en soms wat overdrijven, ook zou ik niet altijd je zin beginnen met het onderwerp. Zo zou ik het eerste stuk zo schrijven: Ik fietste harder en harder. Weg wilde ik, overal vandaag en weg van die vreselijke mensen om mij heen. Vandaag was de ergste dag van mijn hele leven, er zijn geen woorden die mijn gevoelens kunnen beschrijven. Het ging thuis niet goed meer met mij, waardoor ik naar een pleeggezin moest. Ik werd thuis regelmatig geslagen, het was verschrikkelijk, een ware hel. Maar blijf vooral schrijven, zo krijg je het beter onder de knie. :)

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Wat vinden jullie van

from EternalLove on 05/31/2015 01:25 PM

Oké, bedankt voor de tip! (en dat je eerlijk bent) Ik zou er beter op letten

Graag gedaan. :) Als je nog schrijfsels hebt en wil dat er iemand je tips geeft, mag je me altijd mailen. :)

En mijn eerlijkheid was niet gemeen bedoelt of zo, haha  

Reply

Laura

21, female

  Level 8

Posts: 201

Re: Wat vinden jullie van

from Laura on 05/31/2015 01:04 PM

Ik heb niet echt de tijd om het grondig te lezen, maar heb het wel diagonaal wat doorgelezen. Je mag best wat meer in detail treden en soms wat overdrijven, ook zou ik niet altijd je zin beginnen met het onderwerp. Zo zou ik het eerste stuk zo schrijven: Ik fietste harder en harder. Weg wilde ik, overal vandaag en weg van die vreselijke mensen om mij heen. Vandaag was de ergste dag van mijn hele leven, er zijn geen woorden die mijn gevoelens kunnen beschrijven. Het ging thuis niet goed meer met mij, waardoor ik naar een pleeggezin moest. Ik werd thuis regelmatig geslagen, het was verschrikkelijk, een ware hel.

Oké, bedankt voor de tip! (en dat je eerlijk bent) Ik zou er beter op letten

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Wat vinden jullie van

from EternalLove on 05/31/2015 12:56 PM

Ik heb niet echt de tijd om het grondig te lezen, maar heb het wel diagonaal wat doorgelezen. Je mag best wat meer in detail treden en soms wat overdrijven, ook zou ik niet altijd je zin beginnen met het onderwerp. Zo zou ik het eerste stuk zo schrijven:
Ik fietste harder en harder. Weg wilde ik, overal vandaag en weg van die vreselijke mensen om mij heen. Vandaag was de ergste dag van mijn hele leven, er zijn geen woorden die mijn gevoelens kunnen beschrijven. Het ging thuis niet goed meer met mij, waardoor ik naar een pleeggezin moest. Ik werd thuis regelmatig geslagen, het was verschrikkelijk, een ware hel.


Maar blijf vooral schrijven, zo krijg je het beter onder de knie. :) 

Reply

Laura

21, female

  Level 8

Posts: 201

Re: Wat vinden jullie van

from Laura on 05/31/2015 11:44 AM

Reply

Laura

21, female

  Level 8

Posts: 201

Re: Wat vinden jullie van

from Laura on 05/31/2015 11:19 AM

Niemand?

Reply

Laura

21, female

  Level 8

Posts: 201

Re: Wat vinden jullie van

from Laura on 05/31/2015 10:36 AM

Hh xD

Reply

Laura

21, female

  Level 8

Posts: 201

Wat vinden jullie van

from Laura on 05/31/2015 10:21 AM

mijn verhaal op wattpad op dit moment? (Niet lang hoor))



http://w.tt/1LQHr8b

Reply Edited on 05/31/2015 11:15 AM.

« Back to forum