1ste introductie/sport dag overleefd...

[ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


lea.000
Gelöschter Benutzer

1ste introductie/sport dag overleefd...

von lea.000 am 25.08.2015 07:36

ja....ik dacht dat die uren nooit voorbij zouden gaan.... 
ik ga nu naar het derde jaar en alles veranderd, en ik maak me echt vet veel zorgen over alles....(waarschijnlijk onnodig)

en ik heb 3 vriendinnen, 1 hele goede, 1 goede en 1 vriendin waar ik wel mee kan op schieten, maar wat minder goed dan de andere (ik ken de hele goede van iets van 5 jaar basisschool en de goede heb ik tot nu toe twee jaar mee op de middelbare in de klas gezeten en die andere heb ik alleen nog maar in de pauze enzo) maar nu het verhaal:
mijn hele goede vriendin en mijn goede vriendin zitten bij elkaar in de klas en ik zit bij de gene waar ik wel mee kan opschieten, maar minder goed dan de andere (we noemen haar ff smiley, want ik gebruik liever niet de echte namen) en smiley wil liever bij mijn andere vriendinnen (vooral mijn goede want daar heeft ze ook mee op de basisschool gezeten) in de klas, dus heeft ze gevraagd of ze van klas kan wisselen, towel ik onze klassen zo eigenlijk ook wel goed vind...dus ik vind het best beledigend...klinkt alsof ze mij eigenlijk totaal niet leuk vind....maar nu heb ik ook maar gevraagd of ik van klas kan wisselen naar mijn vriendinnen, want anders gaat smiley naar mijn twee andere vriendinnen en blijf ik alleen achter....en dat is ook niks...  
HOOP DAT JULLIE HET EEN BEETJE GESNAPT HEBBEN....

en morgen (tijdens de 2de introductie/sportdag) gaan we ook sportactiviteiten doen en ik weet niet of dat op school is waar je je kan omkleden of dat we ergens heengaan waar je je niet kan omkleden...dus ik doe maa gewoon mijn trainingsbroek aan en doe mijn gymkleren in mijn tas...

dit (mijn zorgen) moest ik allemaal gewoon ff kwijt....en het zijn ze niet eens allemaal...
SRRY dat ik jullie hier mee lastig val....en jullie denken nu jullie alles hebben gelezen (als je alles al hebt gelezen) 'hier maakt ze zich zorgen om? komt toch allemaal wel goed?!' maar ik zat er toch wel mee... 

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: 1ste introductie/sport dag overleefd...

von Definitie am 25.08.2015 08:45

awh, dat is echt stom maar je zorgen om zo'n dingen maken is normaal hoor! Vind je je klas wel gewoon leuk? Denk je dat het gewoon leuke mensen zijn met wie je in ieder geval in de klas goed mee zou kunnen opschieten? Dan denk ik dat het sowieso het beste is dat je in die klas blijft. Het is leuker als je al bij je goede vrienden zit, maar met hen kan je buiten je klas en school om ook omgaan! En ik denk niet dat ze je per se stom vinden hoor (: 
Probeer al contacten te leggen met je klas, als er leuke mensen zijn, probeer er vrienden mee te worden en geniet van je schooljaar! Zorg ervoor dat je buiten school om nog met je vrienden kan afspreken en probeer wat van te genieten. Je zorgen zijn zeker normaal, maar die gaan over! (: 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: 1ste introductie/sport dag overleefd...

von lea.000 am 25.08.2015 09:00

ik vind mijn klas wel gewoon geinig, maar ik zit ook liever bij mijn beste vriendin van de basisschool en die andere vriendin, "smiley" die heeft al gevraagd of ze bij haar basisschoolvriendin mag, die ook mijn vriendin is, en als zij er wel heen mag zitten mijn 3 vriendinnen bij elkaar en zit als enige in de andere klas...ik zit trouwens nu in het derde jaar dus ik ken de mensjes al ongeveer 2 jaar....

en ik zit ook erg in over de nieuwe docenten, veranderde lesuren en of ik alle goeie spullen wel heb voor de goede vakken (ik wil namelijk niet dat die mensen gelijk al gaan zeuren of dat ik moet nablijven ofzo omdat ik niet gelijk de goede spullen heb...) 

Antworten

« zurück zum Forum