Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!

from AestheticRain on 07/27/2015 08:08 PM

Hoi, ik had dus laatst die bikini besteld maar nu lees ik heel veel slechte recencies! Wat zijn jullie meningen over de bestellingen en zo, ooit problemen gehad?

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 07/27/2015 08:09 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!

from Anelore33 on 07/27/2015 08:11 PM

Ik ken het niet, maar ik hoop voor jou dat je bikini veilig en wel bij je huis wordt gebracht.

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!

from TattooedHeart. on 07/27/2015 08:18 PM

Ik heb al een paar bestellingen daar gedaan, en het kwam altijd aan. Ik moet wel zeggen dat ik altijd lang moest wachten. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

sara1408

24, female

  Level 9

Posts: 611

Re: Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!

from sara1408 on 07/27/2015 09:08 PM

Ik heb er ook besteld. Ik had telefoon hoesjes besteld. De eerste keer duurde het wel lang, maar ik kreeg ze goed binnen. Voor het laatst had ik weer bestel, maar na een hele lang tijd had ik ze nog niet. Dus ik mailen naar ze van waar blijven mijn hoesjes. Ik moet nog 2 dagen wachten en als ik ze dan nog niet had gingen ze nieuwe bestellen. Nou ik had ze dus nog niet binnen en stuurde ze nieuwe op. En die kreeg ik wel na even een tijd wachten wel binnen. Maar het duurde wel heel lang voor ik ze binnen had, dat was wel minder. 

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!

from TattooedHeart. on 07/27/2015 09:51 PM

Oh, en ik had ook eens hoesjes en een computermuis voor m'n laptop besteld. Toen had ik ze na twee maanden nog niet gekregen en dus stuurde ik toen een mail. Ik kreeg een mail terug dat ze ze opnieuw verstuurd hadden. Ik heb die bestelling toen uiteindelijk gewoon twee keer gekregen, en maar één keer betaald.

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!

from AestheticRain on 07/27/2015 10:09 PM

Oh, toch goede recencies hier. Bedankt!

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

« Back to forum