en ik ben sad :(

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Prinsella
Deleted user

en ik ben sad :(

from Prinsella on 07/07/2015 09:22 PM

Vandaag is de laatste dinsdag op de basisschool voor mij. Dus ook wss dat ik mijn meester voor het laatst zie..

(Als je niet weet waar ik het over heb, lees {bleh}

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: en ik ben sad :(

from Anelore33 on 07/08/2015 12:21 PM

Komt wel goed.
Ik vond de basisschool minder leuk dan het middelbaar dus misschien vind jij dat ook wel. En je hebt waarschijnlijk volgend jaar even leuke docenten/leerkrachten als hem. 

Reply

Prinsella
Deleted user

Re: en ik ben sad :(

from Prinsella on 07/08/2015 04:07 PM

@Anelore33: Maar hij is zo anders. Hij vraagt wel wat er met me aan de hand is, en de docenten op het middelbaar kunnen het echt geen reet schelen.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: en ik ben sad :(

from EternalLove on 07/08/2015 04:36 PM

Maar hij is zo anders. Hij vraagt wel wat er met me aan de hand is, en de docenten op het middelbaar kunnen het echt geen reet schelen.

En hoe kan jij dat weten als je nog niet eens op de middelbare zit. Gehoord van andere? Leerkrachten zijn overal anders. Mijn leerkrachten op de basisschool waren shit, maar mijn leerkrachten op het middelbaar hebben bijna allemaal een hart van goud. Stel je er tenminste voor open.

Reply

Prinsella
Deleted user

Re: en ik ben sad :(

from Prinsella on 07/09/2015 09:06 PM

@EternalLove: Omdat je dat gewoon op de open dag kom merken. En er werd ook echt heel weinig over de schoolmaadschappelijk werk vertelt, en het antipestprotocool.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: en ik ben sad :(

from Violet. on 07/09/2015 09:08 PM

@EternalLove: Omdat je dat gewoon op de open dag kom merken. En er werd ook echt heel weinig over de schoolmaadschappelijk werk vertelt, en het antipestprotocool.

Je weet pas wanneer een school slecht of goed is als je er 1 jaartje les hebt gevolgd 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: en ik ben sad :(

from EternalLove on 07/09/2015 09:14 PM

Omdat je dat gewoon op de open dag kom merken. En er werd ook echt heel weinig over de schoolmaadschappelijk werk vertelt, en het antipestprotocool.

Een open dag zegt ook niet altijd alles. Leerkrachten zijn niet altijd aanwezig of het zijn andere leerkrachten die een vak niet toegewezen krijgen om te 'promoten' en er kunnen nog nieuwe leerkrachten bijkomen. 
Niet om egoïstisch te zijn, maar gewoon om het tegendeel te bewijzen. Toen ik naar de opendeurdag van mijn school/campus ging, dacht ik ook van "eurgh, ik ga deze leerkrachten niet mogen". Uiteindelijk bleek dat ik sommige van die leerkrachten zelf niet had of dat ze énorm meevielen. Mijn leerkrachten waren allemaal een voor een tof en hadden allemaal een hart van goud. Zelf de leerkrachten waarvan je het niet zou verwachten.
Je moet het een kans geven, want als je er niet voor openstelt en ze maar het stickertje 'asshole' gaat geven, dan gaan ze inderdaad allemaal shit zijn

Oh en er werd ook helemaal niets over die 2 laatste dingen vertelt, maar uiteindelijk kom je er wel achter of het een goed systeem is of niet. Maar die 2 dingen zeggen normaal gezien ook niets over de leerkrachten. 

Reply Edited on 07/09/2015 09:16 PM.

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: en ik ben sad :(

from Sophie on 07/09/2015 10:27 PM

Je weet pas wanneer een school slecht of goed is als je er 1 jaartje les hebt gevolgd

Of wanneer je er al vanaf bent

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

« Back to forum