Ik ben denk ik verslaafd...

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Ik ben denk ik verslaafd...

from Supermodelkaty on 07/18/2015 10:50 PM

Ja, ik ben denk ik verslaafd aan het kopen van make-up. Maar dan is het mijn probleem, dat ik er te veel geld aan uit geef en dan gebruik ik het maar een of twee keer. Ik koop dan gelukkig wel alleen echte budget, dus catrice en essence.

Maar heeft iemand een tip of iets voor mij?

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik ben denk ik verslaafd...

from Sophie on 07/18/2015 11:01 PM

Het helpt om een wenslijstje te maken, en daar op te schrijven wat je echt wil kopen aan make-up. Koop alleen dat en niet meer. Ik zeg het nu waarschijnlijk veel makkelijker dan dat het zal zijn, maar misschien is het een begin c:

 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ik ben denk ik verslaafd...

from Supermodelkaty on 07/18/2015 11:04 PM

Het helpt om een wenslijstje te maken, en daar op te schrijven wat je echt wil kopen aan make-up. Koop alleen dat en niet meer. Ik zeg het nu waarschijnlijk veel makkelijker dan dat het zal zijn, maar misschien is het een begin c:

Thnx, ik zal het proberen. Ook mag ik alleen naar de winkels als ik echt iets nodig hebt.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik ben denk ik verslaafd...

from Sophie on 07/18/2015 11:52 PM

Thnx, ik zal het proberen. Ook mag ik alleen naar de winkels als ik echt iets nodig hebt.

Veel succes, ik hoop dat het over gaat!

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

« Back to forum