Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from PerfectDarkness on 05/28/2015 04:40 PM

Als je beste vriendin het voor je zou kunnen kopen, misschien kan ze je dan een kleine hoeveelheid per keer meegeven zodat je er niks verkeerds mee kan doen? Ik hoop dat het binnenkort beter met je gaat


Dat zou inderdaad een idee kunnen zijn, ik ga anders zelf wel proberen om het te halen, soms vragen ze niet naar leeftijd.

Ik hoop het ook, dankjewel!

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from Sophie on 05/28/2015 04:05 PM

Ja, ik heb ook hulp bij een psycholoog enzo. Ik heb geen idee hoe ik aan slaappillen moet komen, want mijn moeder wil ze niet kopen, ze is echt tegen al die dingen. En mijn beste vriendin wil ze waarschijnlijk niet kopen voor me omdat ze dan bang is dat ik mezelf er iets mee aan ga doen. Dit ben ik natuurlijk niet van plan!
Dankjewelx

Als je beste vriendin het voor je zou kunnen kopen, misschien kan ze je dan een kleine hoeveelheid per keer meegeven zodat je er niks verkeerds mee kan doen?
Ik hoop dat het binnenkort weer beter met je gaat 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

mint
Deleted user

Re: Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from mint on 05/28/2015 03:02 PM

:C   

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from PerfectDarkness on 05/28/2015 02:53 PM

Ik heb de mijne van de kruidvat!

Bij ons moet je 16 zijn om ze te kopen.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from Violet. on 05/28/2015 02:13 PM

Ja, ik heb ook hulp bij een psycholoog enzo. Ik heb geen idee hoe ik aan slaappillen moet komen, want mijn moeder wil ze niet kopen, ze is echt tegen al die dingen. En mijn beste vriendin wil ze waarschijnlijk niet kopen voor me omdat ze dan bang is dat ik mezelf er iets mee aan ga doen. Dit ben ik natuurlijk niet van plan! Dankjewelx

Ik heb de mijne van de kruidvat! 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from PerfectDarkness on 05/28/2015 01:26 PM

Pff, ik snap hoe je je voelt. Weten je ouders dat je depressief bent? En ik zelf heb voor het slapen slaappillen, daar door slaap ik beter en meer, ik weet niet of het bij iedereen helpt maar bij mij werkt het wel. Ik merk ook als ik slaappillen heb ingenonen of niet. Sterke x

Ja, ik heb ook hulp bij een psycholoog enzo. Ik heb geen idee hoe ik aan slaappillen moet komen, want mijn moeder wil ze niet kopen, ze is echt tegen al die dingen. En mijn beste vriendin wil ze waarschijnlijk niet kopen voor me omdat ze dan bang is dat ik mezelf er iets mee aan ga doen. Dit ben ik natuurlijk niet van plan!

Dankjewelx

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from Violet. on 05/28/2015 12:23 PM

Pff, ik snap hoe je je voelt. Weten je ouders dat je depressief bent? En ik zelf heb voor het slapen slaappillen, daar door slaap ik beter en meer, ik weet niet of het bij iedereen helpt maar bij mij werkt het wel. Ik merk ook als ik slaappillen heb ingenonen of niet. Sterke x

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Ik ben vanmorgen helemaal ingestort

from PerfectDarkness on 05/28/2015 09:56 AM

Te weinig slaap gehad de laatste tijd en ik kon gewoon niet meer stoppen met huilen, toch mezelf bij elkaar geraapt en naar school gegaan, maar nu zit ik alweer thuis. Juk. Ik haat mijn depressie zo en echt, ik dacht dat het beter ging, maar ik word nu zelfs beter in het verbergen voor mezelf dat het slecht gaat.

Reply Edited on 05/28/2015 10:00 AM.

« Back to forum