Ik haat mijn wiskunde docent.

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Prinsella
Deleted user

Ik haat mijn wiskunde docent.

from Prinsella on 09/28/2015 06:08 PM

Vandaag is lekker met mijn stilte probleem komen beledigen. Ik kan niet tegen stiltes, het maakt me veel drukker dan ik normaal al ben, ik vind ze altijd ongemakkelijk, ik kan me niet concentreren en genoeg  redenen waarom ik het haat. 

Mijn mentor weet dit, maar mijn wiskunde docent is er dus afgelopen donderdag erachter gekomen. Hij zei tegen me dat het het domste ding dat hij ooit heeft gehoord. Oké, dat viel wel mee. Maar wat hij vandaag zei kon echt niet volgens mij.

Er zit een jongen voor me, Robby, en hij maakt echt grappige grappen en puns. Hij doet dit jaar over en daarom verveelt hij zich ook heel veel in de les dus zitten we samen vaak te dollen. Vandaag lachte ik iets te hard met wiskunde, dus die wiskunde docent van, ''Mevrouwtje die niet kan tegen stiltes, (alsof hij het belachelijk maakte) houd is je klep dicht. Zij denkt echt dat iedereen net zoals haar is.'' Ik hij zei nog een paar dingen maar ik weet even niet meer wat.

Ja sorry hoor, maar ik vind dit echt erg. De hele stomme les zat ik op te letten en zat ik rustig in me stoel enzo. Maar als ik één goddamn keer net iets te hard lach krijg ik meteen goddamn donder op me kop. En dan ook nog een beetje met mijn probleem zitten spotten. Rot is ff een eind op man. 

Na wiskunde was het pauze en ik ben gewoon naar mijn mentor toe gestapt want ik vond het echt niet kunnen. Ik snap dat hij de pest aan me heeft, maar je moet niet met mentalische dingen beginnen te spotten. Me mentor zou hem aanspreken erop, en hij heeft me ouders ingelicht over mijn probleempje. Waarschijnlijk ga ik nu geprekken volgen op  school, en als dat niet werkt waarschijnlijk ff de huisarts inlichten. Tenminste, dat zei me mentor.

Sorry ik moest dit ff kwijt aangezien me broer en zus niet luisteren. 

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ik haat mijn wiskunde docent.

from Supermodelkaty on 09/28/2015 07:01 PM

Dat is eigenlijk best wel lullig. Ik snap je wel, het is zwar irritand als iemand zoiets doet.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik haat mijn wiskunde docent.

from Anelore33 on 09/28/2015 07:48 PM

Ik vind het best ook wel bizar dat je niet tegen stilte's kan maar ja :)
Ik vind het wel gemeen van je wiskunde docent dat hij zulke dingen zegt. Ik geef je wel gelijk dat je dat gezegd hebt tegen je mentor. Ik hoop voor jou dat dit besproken wordt.  

Reply

« Back to forum