Ik heb nog maar 1 week vakantie

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Sophie on 08/17/2015 11:01 AM

Vakanties gaan wel snel, maar deze is echt te snel gegaan ):
Nog maar even genieten van m'n laatste week 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from EternalLove on 08/17/2015 11:05 AM

Veel plezier! Voor mij kon de vakantie niet snel genoeg gedaan zijn, hahah

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Sophie on 08/17/2015 11:09 AM

Veel plezier! Voor mij kon de vakantie niet snel genoeg gedaan zijn, hahah

Bedankt, ik hoop dat ik nog iets leuks ga doen. En ik heb echt geen zin om weer vroeg op te staan.. ik ben geen ochtendmens meer, vroeger was ik daar nog zo goed in.
Hoe lang heb jij nog vakantie in België? 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from EternalLove on 08/17/2015 11:10 AM

Bedankt, ik hoop dat ik nog iets leuks ga doen. En ik heb echt geen zin om weer vroeg op te staan.. ik ben geen ochtendmens meer, vroeger was ik daar nog zo goed in. Hoe lang heb jij nog vakantie in België?

Herkenbaar, daar zie ik ook op tegen, hahah :p
Nog 2 weekjes, op 1 september beginnen we weer

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Sophie on 08/17/2015 11:20 AM

Herkenbaar, daar zie ik ook op tegen, hahah :p
Nog 2 weekjes, op 1 september beginnen we weer

Nog veel plezier!

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from EternalLove on 08/17/2015 11:27 AM

Nog veel plezier!

Dankje Denk niet dat ik nog iets ga doen... Ik zie nog wel of ik naar de feesten/kermis/idk wat 't is kan en nog eens met m'n vriendin gaan shoppen

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Sophie on 08/17/2015 11:33 AM

Dankje Denk niet dat ik nog iets ga doen... Ik zie nog wel of ik naar de feesten/kermis/idk wat 't is kan en nog eens met m'n vriendin gaan shoppen

Klinkt leuk hahaha, nu heb ik ook zin in de kermis maar die is pas weer in april ofzo 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

ladyflower

-, female

  Level 15

Posts: 3387

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from ladyflower on 08/17/2015 11:40 AM

Ik heb ook nog maar 1 week Eerlijk gezegd wil ik echt nog niet aan school denken. Dat vroege op staan en altijd iets te doen hebben, ugh. Ik ben echt een avondmens. In de ochtend ben ik echt sloom en in de avond heb ik ineens super veel energie haha.

Keep running 'till the better days.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Writer4ever on 08/17/2015 11:40 AM

Ooh wat erg voor je! Sterkte ;)
Ik hoop voor jou ook dat je nog wat leuks kan gaan doen voordat je weer naar school moet!

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from EternalLove on 08/17/2015 11:42 AM

Klinkt leuk hahaha, nu heb ik ook zin in de kermis maar die is pas weer in april ofzo

Nja het is niet echt een kermis met attracties, maar eerder zo'n evenement waar er enorm veel te doen is en vreemd genoeg heet het kermis (terwijl 't vorig jaar feesten was)


Maar ben jij nog van plan o miets te doen? OF gewoon thuisblijven xd

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum