Ik heb zoveel frustratie

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Opportunity

23, female

  Level 8

Posts: 118

Ik heb zoveel frustratie

from Opportunity on 09/24/2015 03:35 PM

Ik had al een baaldag, en dan komt er ook nog eens een 4,5 van wiskunde bij, terwijl de rest van de klas ziek hoge punten heeft. En het is al dagen gezeik in mn vriendengroep en ik ben er echt zo enorm klaar mee

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik heb zoveel frustratie

from Definitie on 09/24/2015 05:08 PM

Awh ga even iets leuks doen, verzet je gedachten wat en ga lekker vroeg slapen (: morgen zal je je wel weer wat beter voelen! en wiskunde kan je nog inhalen. het is misschien stom dat je als enige een slecht punt heeft, maar de ene is beter in het ene dan het andere en omgekeerd :)

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

orpg-love
Deleted user

Re: Ik heb zoveel frustratie

from orpg-love on 09/24/2015 05:31 PM

Ik heb preccies hetzelfde. er is alleen maar ruzie in mijn vriendinne groep en heb morge een wiskunde toets. Wiskunde is helas niet mijn beste vak en ik ben ook nog eens ziek. ik denk dat het dus een onvoldoende gaat worden morge

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik heb zoveel frustratie

from Anelore33 on 09/24/2015 08:08 PM

Goed, wel goed.
Je haalt je punt van wiskunde wel weer op en met je vriendinnen komt het ook wel goed. Geef het gewoon allemaal wat tijd.  

Reply

orpg-love
Deleted user

Re: Ik heb zoveel frustratie

from orpg-love on 09/24/2015 08:25 PM

ja zo gaat dat bij mij ook altijd. Het is dat ik een aantal dramaqueens in mijn vriendinnen groepje heb, dus als het ene net voorbei is komt het andere weer. maar ik neem aan dat het bij jou anders is. En als het niet vanzelf over gaat kan je er natuurlijk ook gewoon met ze over praten. Jullie zijn vriendinnen dus het komt vast wel weer goed

Reply

« Back to forum