Ik zit er doorheen :(

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Ik zit er doorheen :(

from TattooedHeart. on 06/11/2015 09:02 PM

Het is vandaag al weer ietsje beter, maar het is nog niet helemaal goed. Gelukkig gaat het al weer beter. Maar het zal waarschijnlijk nooit meer als van oud worden. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Ik zit er doorheen :(

from AestheticRain on 06/10/2015 10:31 PM

Aw... maar als jullie zo lang samen zijn, kunnen jullie er misschien over praten en wat leuks gaan doen. Iets gezelligs?

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Ik zit er doorheen :(

from TattooedHeart. on 06/10/2015 10:11 PM

Het gaat gewoon zo slecht tussen ons, we maken de hele tijd ruzie en hij maakt me constant aan het huilen en hij mij ook. Maar we willen elkaar echt niet kwijt omdat we al 8 maanden samen zijn en we hebben echt prachtige momenten beleefd samen en ik wil gewoon niet dat hij iemand anders heeft en het maakt me zo emotioneel dat ik mezelf niet meer ben. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik zit er doorheen :(

from Sophie on 06/10/2015 07:52 PM

Wat is er aan de hand dan? :C

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Ik zit er doorheen :(

from TattooedHeart. on 06/10/2015 07:49 PM

Het is gewoon met m'n vriend dat het echt niet meer goed gaat en ik weet niet meer wat ik moet doen ermee. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik zit er doorheen :(

from Sophie on 06/10/2015 02:20 PM

Wat bedoel je daarmee? Is dit een domme vraag sorry hahah

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik zit er doorheen :(

from EternalLove on 06/10/2015 01:33 PM

Wat het ook is, in welke situatie je ook zit, het komt echt beter. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven, dat het vaak gewoon lijkt alsof dat niet zal gebeuren. Hoogst waarschijnlijk ben je die zin ook al zo beu, maar geloof me, het komt écht goed. Blijven geloven en niet opgeven. :)
Laat je los in het huilen, laat al je emoties er nu maar uit.

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Ik zit er doorheen :(

from TattooedHeart. on 06/10/2015 01:23 PM

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

« Back to forum