Is er een manier om minder snel te schrikken?

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


mint
Deleted user

Is er een manier om minder snel te schrikken?

from mint on 08/07/2015 01:37 PM

Als iemand me laat schrikken spring ik gewoon de lucht in lol

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from rosa13k on 08/07/2015 02:45 PM

ik weet het niet echt. ik probeer bij verstoppertje (bijvoorbeeldt) eigenlijk diegene te laten schrikken die me bij verstoppertje zoekt en die mij eigenlijk wilt laten schrikken... mn bff is wel een makkelijke doelwit om haar te laten schrikken. maar dus wat ik bedoel is dat jij iemand anders ook moet proberen te laten schriiken... je moet je bijvoorbeeldt achter iets verstoppen als je beste vriendin eraan komt en dan tevoorschijn springen en hard boe ofzo schreeuwen wanneer je beste vriendin voor de plek staat waar je verstopts bent... mischien laat dat je wat minder schrikken omdat je andere ook wat laten schrikken door jezelf. het helpt wel bij mij dus het is vast wel het proberen waard denk ik...

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from Anelore33 on 08/07/2015 02:54 PM

Nee, ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from rosa13k on 08/07/2015 03:42 PM

:l     (...)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from EternalLove on 08/07/2015 03:47 PM

Ik schrik ook constant, bij het simpelste ding.. Heb er zelf ook geen tips voor

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from Anelore33 on 08/07/2015 03:53 PM

Volgens mij bestaat er niks tegen.
 

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from rosa13k on 08/07/2015 03:58 PM

anders zoeken jullie maar op internet

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

mint
Deleted user

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from mint on 08/07/2015 04:29 PM

ik weet het niet echt. ik probeer bij verstoppertje (bijvoorbeeldt) eigenlijk diegene te laten schrikken die me bij verstoppertje zoekt en die mij eigenlijk wilt laten schrikken... mn bff is wel een makkelijke doelwit om haar te laten schrikken. maar dus wat ik bedoel is dat jij iemand anders ook moet proberen te laten schriiken... je moet je bijvoorbeeldt achter iets verstoppen als je beste vriendin eraan komt en dan tevoorschijn springen en hard boe ofzo schreeuwen wanneer je beste vriendin voor de plek staat waar je verstopts bent... mischien laat dat je wat minder schrikken omdat je andere ook wat laten schrikken door jezelf. het helpt wel bij mij dus het is vast wel het proberen waard denk ik...

Maar als ik mensen veel laat schrikken, laten ze mij ook veel meer schrikken haha. ):

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Is er een manier om minder snel te schrikken?

from rosa13k on 08/07/2015 04:47 PM

owh.. zoek danmaarop internet

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

« Back to forum