morgen LOB-gesprek op school...

1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


lea.000
Deleted user

morgen LOB-gesprek op school...

from lea.000 on 11/01/2015 03:35 PM

ik heb er echt geen zin in, en ik weet helemaal niet waar ik moet zijn....ja, in het kantoortje van die leraar, maar ik weet helemaal niet waar dat kantoortje is...

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from Supermodelkaty on 11/01/2015 03:41 PM

Wat is LOB? Maar suc6 alvast

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

lea.000
Deleted user

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from lea.000 on 11/01/2015 03:46 PM

Wat is LOB? Maar suc6 alvast

ik weet niet precies wat het betekend (volgens mij iets van Loopbaan-Oriëntatie-bespreking), maar dan gaan we babbelen over waar ik naar deze school heen wil, en vast nog wat voor opleiding ik wil gaan doen enz. (kzit namelijk in de 3de klas van de 4 klassen)

en Thnx!  

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from Supermodelkaty on 11/01/2015 03:50 PM

ik weet niet precies wat het betekend (volgens mij iets van Loopbaan-Oriëntatie-bespreking), maar dan gaan we babbelen over waar ik naar deze school heen wil, en vast nog wat voor opleiding ik wil gaan doen enz. (kzit namelijk in de 3de klas van de 4 klassen) en Thnx!

Wacht, dat hebben wij ook op school, ze noemen het bij ons op school ook weleens de decaan. Daardoor wist ik het niet. Haha, ikmoet ook gaan nadenken over mijn opleiding, maar ik weet het nog niet. Ik zit in de 4e van de 5 klassen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

lea.000
Deleted user

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from lea.000 on 11/01/2015 04:03 PM

Wacht, dat hebben wij ook op school, ze noemen het bij ons op school ook weleens de decaan. Daardoor wist ik het niet. Haha, ikmoet ook gaan nadenken over mijn opleiding, maar ik weet het nog niet. Ik zit in de 4e van de 5 klassen.

oh haha! idd, volgens mij moet ik babbellen met de decaan, maar het enige dat ik al weet is dat ik na deze school nog naar de havo wil....

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from Supermodelkaty on 11/01/2015 04:07 PM

oh haha! idd, volgens mij moet ik babbellen met de decaan, maar het enige dat ik al weet is dat ik na deze school nog naar de havo wil....

Goedbezig, dan zit je wss op mavo? Ik zit nu op hao en het is wel best wel lastig. Ik wil je niet benag maken. Maar ik vind het wel lastig.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

lea.000
Deleted user

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from lea.000 on 11/01/2015 04:10 PM

Goedbezig, dan zit je wss op mavo? Ik zit nu op hao en het is wel best wel lastig. Ik wil je niet benag maken. Maar ik vind het wel lastig.

ik weet niet precies wat mavo is, maar als het zoeits is als VMBO dan ja, maar als ik van deze school af ga hoef ik volgens mij nog maar iets van 2 jaar havo te doen! en dat het moeilijk is geloof ik!

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from Supermodelkaty on 11/01/2015 04:30 PM

ik weet niet precies wat mavo is, maar als het zoeits is als VMBO dan ja, maar als ik van deze school af ga hoef ik volgens mij nog maar iets van 2 jaar havo te doen! en dat het moeilijk is geloof ik!

Mavo is VMBO. Maar dat klopt, dan begin je in havo 4, en het is lastig. Maar het zal je vast wel lukken.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

lea.000
Deleted user

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from lea.000 on 11/01/2015 04:32 PM

Mavo is VMBO. Maar dat klopt, dan begin je in havo 4, en het is lastig. Maar het zal je vast wel lukken.

ik hoop het! en Thnx!

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: morgen LOB-gesprek op school...

from EternalLove on 11/01/2015 06:24 PM

Kom gewoon naar België, makkelijk scholensysteem.

BSO: direct werk na 7 jaar
TSO/KSO: direct werk na 6 jaar of je hebt de keuze om verder te studeren aan hoge school of universiteit
ASO: na 6 jaar moet je verder studeren aan hoge school of universiteit

En dan kies je gewoon voor het verder studeren wat je graag doet. Simple as fuck (grapje, als je in ASO zit is het niet zo makkelijk oei)

Reply
1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum