MORGEN SCHOOL
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
MORGEN SCHOOL
from Writer4ever on 08/31/2015 01:08 PMIk kijk er zooo hard tegenop! Naar een nieuw gebouw, niet meer met mijn vrienden in de klas, ...
Ik vind het wel zalig dat mijn lessenrooster er al opstaat (al valt het een beetje tegen: een erge leerkracht voot bio [2 uur in de week] + LO op maandagochtend! :o) & dat ik al weet bij wie ik in de klas ga zitten (heb een paar trucjes om op smartschool het te zie te krijgen)
EternalLove
Re: MORGEN SCHOOL
from EternalLove on 08/31/2015 04:27 PMGEEF MIJ DIE TRUCJES
GEEF MIJ DIE TRUCTJES
OMMMGGGGGGGGG
Sorry ik flip teveel Heb wel zin in school tho HAHAHh
Je vindt wel je juiste draai daar in de klas en in dat nieuw gebouw :) Het was bij mij 2 jaar terug ook zo. En van die erge leerkracht, fuck it. Leerkrachten zijn er gewoon om les te geven én je hebt 'm maar 2 uur in de week
from buffy_ on 08/31/2015 05:01 PMIk heb er totaal geen zin in... >.<
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!
EternalLove
from EternalLove on 08/31/2015 05:04 PMKOMAAN MENSEN JE ZIET JE VRIENDEN TERUG8!!!!!!!!!!!!!!!
from buffy_ on 08/31/2015 05:21 PM@EternalLove: Pluspuntje!
EternalLove
from EternalLove on 08/31/2015 05:36 PMEn je wordt weer slimmer!!!! (Oke, ik zei dit vandaag ook en mijn zus zat me aan te kijken alsof ik chinees sprak)
frouke
from frouke on 08/31/2015 05:40 PMDit is een grote reden waarom ik zin heb in school
EternalLove
from EternalLove on 08/31/2015 05:50 PMSAME!!!!!!
from buffy_ on 08/31/2015 05:50 PMNu hwb ik meer zin om terug naar school te gaan. ^^