O) Ghosts are everywhere.. (18+)

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 03/28/2016 05:40 PM

Samen met buffy_

Ik:
Andrew Fabian Spencer - 21
Jade Elizabeth Clark - 20

Jij:
Jongen + meisje + de eer om te starten :) 

Reply Edited on 03/31/2016 04:41 PM.

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 06:01 PM

Ik:
Christa Historia McQueen - 21
James Hayes - 21

Christa

We zaten in een cirkel, rondom ons allemaal kranten en ik had de laptop ter beschikking. We zochten een perfecte locatie voor een feest. Het zou bijna de verjaardag van James zijn en we hadden nog niets! "Ik heb het!" schreeuwde ik en iedereen schrok weer recht. "Hier staat het," ik wees met mijn vinger en tikte een paar keer op het scherm. "Griezelhuis ter beschikking voor 3 nachten en 4 dagen." Ik zag al aan iedereen dat ze het idee net zo leuk vonden als ik.

James

Ik zat op mijn bed te staren naar mijn Formule 1 kalender en zag de grote ronde cirkel. Ik was bijna jarig, maar zo leek het niet. Mijn ouders waren te druk bezig met hun werk en om het af te maken, was ik hun enig kind.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/28/2016 06:14 PM

Andrew
Ik kijk naar Christa, die zowat over heel de kamer schreeuwt, en zucht even. Wanneer ze dat dan zegt, haal ik mijn ene wenkbrauw op. Iedereen was meteen enthousiast en ik knikte dan maar. "Waarom ook niet." zeg ik dan en ga op mijn onderarmen leunen. Het zonnetje scheen. De lente was eindelijk weer begonnen. Het was de eerste dag dat het weer zo warm was. Nou ja, 15 graden viel best wel mee. Alleen s'nachts koelde het vreselijk af. Ik sluit mijn ogen en kijk naar de hemel. "Ga je hen een mail sturen om te zeggen dat we graag morgen willen arriveren of niet?" vraag ik dan en kijk even naar Christa, die aan de overkant van de cirkel zat.

Jade
Een spookhuis? Nicee! Ik was er zeker van dat James dit ook te gek zou vinden. Ik glimlach even. Ik wou zo graag zijn reactie weten! Ik pers mijn lippen kort op elkaar en kijk naar de rest. Iedereen was enthousiast, behalve Andrew. Nja, hij was ook een geval apart. Ik kijk naar Christa en leun naar haar toe. Ik zat naast haar en ik glimlach wanneer ik de foto's zag. "Jep, dit is het helemaal. Dit hebben we nodig voor morgenavond." Ik klap vrolijk in mijn handen. "Goed, trouwens weet al de rest wat die moet doen? Andrew de drank, ik doe de versiering, Christa zorgde voor de perfecte locatie, en al de rest zorgt er gewoon voor dat die morgen op tijd is bij James thuis. Goed?" Ik lach tevreden. "Dan kan het niet verkeerd lopen."

Andrew.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 06:34 PM

Christa

"Ik ga meteen een mail sturen naar de eigenaar," zei ik enthousiast. "Hier staat toch dat je de dag erna er meteen gebruik van kunt maken." Ik was super blij dat we op zo'n korte tijd nog iets gevonden hadden.
Jade had het ook goed in elkaar gestoken, iedereen wist meteen wat hen te doen stond. Dat was een leuke eigenschap van haar, de boel zo goed plannen.
Op mijn mail werd al snel gereageerd, alsof de eigenaar zat te wachten op een mailtje. "Ik heb een mail gekregen van de eigenaar!" Ik klikte erop om het te bekijken. "En even kijken... Het kan!" Ik maakte een gilletje van enthousiasme en knuffelde Jade, ze was dan ook het dichst bij me.

James

Mijn verveling werd zo groot dat ik mijn gsm maar nam en door mijn contactenlijst keek. Ik zag Andrews nummer staan en vroeg me echt af wat hij aan het doen was.
Ik klikte op het groene telefoontje en wachtte tot hij opnam.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/28/2016 06:41 PM

Jade
Ik kijk nieuwsgierig mee op Christa's scherm en glimlach wanneer ik het goede nieuws te horen krijg en niet veel later ook lees. Ik glimlach en knuffel vrolijk mee met Christa. Plots hoor ik een geluid, een telefoon. "Iemand wordt gemist." lach ik en zie Andrew precies ontwaken uit zijn slaap en in zijn zakken rommelen. Wanneer hij ziet we er belt , legt hij zijn wijsvinger op zijn lippen. Ik kijk hem verbaasd aan. "James." hoor ik hem dan zeggen waardoor alles duidelijk werd. We doen allemaal teken dat Andrew moeten zwijgen.

Andrew
Ik rol met mijn ogen wanneer ik iedereen wanhopig zou tekens naar me maken. Alsof ik dit zou verpesten. "Alles goed met je , dude?" vraag ik dan en sta op. Ik ga doorheen mijn haar en stap wat van de rest weg. Niet iedereen moest mijn gesprek horen, toch? James was mijn beste vriend en dankzij ons is heel deze vriendengroep ontstaan. Ik kijk even naar de groep. Ze waren zo enthousiast over deze dingen. Ik glimlach even en richt mijn aandacht dan op het gesprek dat ik voerde met hem.

Jade.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 07:06 PM

Christa

We lieten elkaar los toen we een muziekje hoorde. Jades opmerking vond ik zo grappig dat ik begon te lachen. Al snel hield ik mijn mond, want hij nam op. "James." Toen gebaarde we dat hij moest zwijgen over wat we hier beraamde. Anders zou alles verpest worden.
Andrew liep weg en wij deden verder met de dingen waar we bezig mee waren. "Ik hoop echt dat het leuk gaat worden..." Ik was nu zenuwachtig en het was nog niet eens zover.

James

"Met mij wel, hoe gaat het met jou? Trouwens, wat ga je de komende dagen doen?" Ik vroeg me echt af of hij iets zou zeggen over mijn verjaardag. Ik kon erop rekenen dat Andrew iets voor mijn verjaardag ging doen. Zoals hij al deed toen we vrienden werden, hij was er dan ook altijd voor me. Waarom was ik hierover aan het piekeren?
"James! Kan je van je lui achterwerk komen en de afwas doen?" schreeuwde mijn moeder. Ik zuchte: "Andrew? Ik moet afleggen, mijn moeder roept me..."

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/28/2016 07:29 PM

Jade
Ik pers mijn lippen kort op elkaar en bestudeer het kontje van Andrew. "Niet mis , éh!" zeg ik en stoot Christa aan. Ik glimlach even en knik dan naar Andrew. "Check dat kontje." plaag ik haar dan en schiet in de lach. "Tuurlijk gaat het leuk worden, met onze groep kan dat niet anders." zeg ik en kijk de rest aan. Ik was misschien wel de raarste van ons allemaal, maar dat vond ik helemaal niet gek. Ik was gewoon graag vrolijk en genoot altijd van mijn leven.

 

Andrew
Ik wil antwoordde op zijn vraag, maar hoor zijn moeder roepen. Ik lach. "Ga je afwas doen, moederskindje." plaag ik hem dan. "Ik spreek je nog wel." zeg ik dan en niet veel later haak ik af. Ik ga dan terug naar de groep en grijns even. "Volgens mij heeft hij echt geen idee van wat er morgen nog allemaal gaat gebeuren." zeg ik met een tevreden grijns en zet me weer neer op mijn plek van daarnet. Ik zucht even en bedenk me wat ik straks van drank moet gaan halen.

Andrew.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 07:42 PM

Christa

Jade liet me even blozen. Het was niet mis nee. Ik was echt blij dat wij zo'n hechte groep waren. Ooit dacht ik dat ik de raarste was, dat het niet erger kon, maar kijk nu! Ik glimlachte en keek om me heen, de sfeer was zo warm en gezellig.
"En Andrew? waarom duurde het gesprek niet lang? Je hebt hem toch niets gezegd he? Of heeft hij je doorgrond?" Het kruisverhoor was meteen aan de gang, maar ik denk niet dat Andrew duidelijke antwoorden zou geven.

James

Ik smeet mijn gsm in het zeteltje op mijn kamer en slenterde naar beneden. Ik keek naar de open deur dat naar de woonkamer leidde en zag mijn ouders. Ze waren druk bezig met typen en te kijken naar hun schermen. Het was best eng, als je zo bezig ziet elke dag. Alsof het robots waren, echt eng.
Toen ik de keuken in liep, zag ik al van de deuropening de grote stapel afwas die zich opstapelde bij de minuten. Allemaal kopjes waar ooit koffie in zat, geen wonder dat ik zo vaak achter koffiepads moet in de winkel...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 03/28/2016 07:47 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/28/2016 08:14 PM

Ts volgende dag

Andrew
Ik had snel ontbeten en me comfortabel aangekleed. Ik stapte de auto in en starte hem. Ik rijd dan naar Jade's huis heen en toeter. In no time was ze buiten en rijd ik naar Chrisa's huis heen. Daar doe ik hetzelfde, ik toeter gewoon en ze komt tevoorschijn. Ik geef haar dan ook een kus op haar wang en rijd richting James huis heen. Ik stopte en kijk naar Jade die op de achterbank zat en uitstapte. Zij ging James gaan halen en waarschijnlijk sliep hij nog. Ze moest ook nog een paar kleren meenemen voor hem. "Zitten je koffers en die van Jade in de achterbak?" vraag ik dan en kijk naar Christa die naast me zat.

Jade
Ik had nauwelijks geslapen vanwege de stress. Wanneer ik net aan het eten was, hoor ik een toeter. Ik ga naar buiten heen en ga op de achterbank zitten. Ik praat vrolijk tegen Andrew die niet echt reageerde doordat hij waarschijnlijk wel nog moe was. Ik glimlach even en kijk dan Christa die nu ook instapt. Ik geef haar ook een kus en we praten vrolijk tegen elkaar terwijl Andrew naar James' huis heen reed. Daar stap ik uit en ga ik naar de deur. Ik bel aan en wacht ongeduldig tot de deur open gaat. Wanneer de deur wordt geopend en ik James zie, glimlach ik. "Hey, birthday boy." Ik druk drie kussen op zijn wangen en kijk hem aan. "Ik kom je halen voor iets bijzonders." zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.

Jade.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 04:22 PM

Christa

Vandaag was het een belangrijke dag en had ik de nacht half slapend doorgebracht. Kwam allemaal door de stress... Ik zat in de zetel Tv te kijken, maar in plaats van naar de Tv te kijken, keek ik naar mijn koffer.
Plots klonk er een toeter en ik sprong uit de zetel. Ik sleurde mijn koffer mee en liep naar Andrews auto.
Mijn dag kon heus niet meer stuk, samen met mijn vrienden James' verjaardag vieren!

James

Ik zat aan de ontbijttafel en at mijn laatste stukje boterham op. Plots hoorde ik de deurbel en ren naar de voordeur. Jade stond aan de voordeur met een brede glimlach. "Hey, birthday boy." Ze drukt drie kussen op mijn wang. "Ik kom je halen voor iets bijzonders." Ik stond daar maar, met open mond. Ik knipperde een paar keer en had het gevoel alsof ik iets vergeten was.
Het enige probleem was dat ik niet wist wat het was... "Euh..." Ik deed mijn mond toe toen er een beetje kwijl uit kwam en veegde het kwijl af aan mijn trui. "Wacht hier even, Jade." Ik wist weer wat ik vergeten was, fatsoenlijke kleding aandoen. Nu had ik alleen een trui met gaten en een joggingbroek, ook met gaten, aan.
Wanneer ik iets fatsoenlijk aanhad, liep ik weer naar beneden. "Wat heb ik nodig voor dat 'bijzonders'?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum