ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 08:17 AM

Easton
Ik nam diep adem en tilde Luca uit zijn wiegje op hij leek verdomd veel op Mathias." Sorry" zei ik toen tegen haar "je hebt het vast zwaar nu met een kindje." Ze schudde haar hoofd "Joshua helpt me" als ze zegt dat Joshua haar helpt verbaasd het me." Ik denk dat hij je leuk vind" zei ik opmerkelijk ze liet een verbluft lachje gaan "Hij is knap maar hij is Mathias zijn broer." Aan haar gezicht kon ik zien dat ze gefleit is door mijn woorden ",wat Mathias nu heeft kan Joshua over dromen.. Hij kan namelijk geen kinderen krijgen."

Saia
Als hij verteld dat Joshua geen kinderen kon krijgen en daarom zo verbitterd was in het begin van mijn zwangerschap. Krijg ik een steek van pijn dat ik zo tegen hem gedaan had.. 1 ding van Mathias is dat hij alleen maar alles rond zichzelf laat draaien en nooit zijn fouten erkend.. nooit heeft hij gezegd dat hij spijt heeft van alles ik heb zo vaak mijn excuses aan moeten bieden. Ik keek naar Luca en Easton en nam toen diep adem ,"Joshua gedraagt ze tenminste als een echte vader." Easton keek me verbluft aan "Joshua is wel een ander kaliber dan Mathias als je met hem begint doet hij er alles aan om je te krijgen.. Ik sta helemaal achter je keuze maar het word wel een lelijk gevecht tussen Mathias en Joshua." Zei East "dat kan me geen moer schelen.. Waarschijnlijk loopt hij toch nu te klagen over me bij Alvira zoals altijd." Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn mobiel." Ik neem Luca mee en vertrek voor goed, ik heb hem 100 kansen gegeven en hij fucked het iedere keer op." Easton zette Luca neer in zijn wiegje.

Easton
Mooi Saia was over haar toeren dat was het eerste wat ik kapot zou maken van Mathias. Net als hoe hij nu met Alvira is zal Ik er voor zorgen dat Joshua zijn plek in neemt. Was dit extreme jaloezie? Ja. Ik kon er niet tegen dat Alvira er voor hem is.. Ik haten het zelfs na een jaar er niet geweest te zijn. Alvira was mijn domein en Mathias stond in de weg. Ik was maar even hier en nu al liet ik mijn verleden met me spelen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 10:37 AM

Alvira
De volgende ochtend werd ik wakker en keek ik recht tegen Mathías zijn gezicht aan. Ik glimlachte en gaf hem een kusje op zijn lippen. Ik was puur met hem om een reactie uit te lokken van Easton. Blijkbaar boeide het hem niet, maar goed. Ik voelde me nu tenminste niet ontiegelijk alleen hier in dit huis. Alles was vergald sinds Easton weg was. Ik had zelfs tegen het randje van depressie aangezeten, maar daar heeft Mathías me uitgeholpen. Natuurlijk wist ik dat hij er vaker voor zijn kind moest zijn en voor Saia. Maar hij wist gewoon niet hoe. Hij voelde zich bij Saia een stoorzender en hij kon moeilijk Luca meenemen naar zijn huis omdat zijn vader hem daar tot pulp slaat. Saia was gewoon een domme trut om dat niet te begrijpen.

Mathías
Als ik iets tegen mijn lippen voelde werd ik wakker en keek ik naar Alvira. Ik glimlachte zwakjes. 'Goedemorgen.' zei ik tegen haar en rekte me even uit voor ik naar mijn telefoon greep. Ik was nog steeds pissig om gisteravond, maar ik had beloofd vandaag naar Luca en Saia te gaan. Ik stuurde een bericht of Saia thuis was en of ik iets mee kon nemen. Ik wou haar vandaag even afhandig maken van Luca. Dan heeft ze een dag voor zichzelf. Misschien wordt ze dan wat minder chagrijnig.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 10:49 AM

Saia

Ik had de eerst volgende vlucht naar Manchester geboekt mijn vader had daar een huis waar ik met Luca kon verblijven. Ik wilde niet afhankelijk zijn van iemand ik had het vanaf het begin gezegd ik zou alleen zorgen voor Luca als het moest. Het maakte me pissig dat Mathias niet begreep dat hij Alvira met rust moet laten als hij met mij wou zijn ookal hadden we nog geen relatie. Ii kj had het hem genoeg duidelijk gemaakt dat als hij opnieuw wilt beginnen zou laten zien dat hij er voor mij maar vooral Luca er zal zijn. 


Easton
Na Alvira naar het vliegveld gebracht te hebben reed ik terug naar het huis. Waar ik Joshua argwanend aantrof ik stapte uit mijn Volvo en grijnsde breed." Wat heb je gedaan?" Vroeg hij met een boze ondertoon in zijn stem." Niet zo boos Joshi, ik ben hier om een deal met je te maken." Hoe lastig Joshua ook was hij kon best wel een smiecht zijn als hij er voor beloond werd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 10:56 AM

Mathías
Als ze niet reageert op mijn bericht zuchtte ik. 'Ongelofelijk hoe lang ze boos kan blijven om iets onbenulligs.' zei ik en begon haar te bellen. Als ze dan ook niet opneemt word ik pissig. Ik kwam overeind en kleedde me snel aan. 'Ik ga er heen.' zei ik en gaf Alvira een kus op haar voorhoofd voor ik vertrok.

Alvira
Ik zag hoe gefrustreerd hij hierdoor was. 'Laat me wat weten.' zei ik nog en liet me zuchtend in bed vallen. Nu ik met Mathías was voelde ik me ongelukkig. Iets wat ik niemand wou laten zien. Er was maar een iemand waar ik gelukkig mee kon worden. Ik kwam overeind en maakte me klaar om ergens te gaan ontbijten. Ik had geen zin om hier te gaan eten in mijn eentje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 11:02 AM

Joshua
Als ik Easton zijn voorstel hoor kon ik alleen maar grijnzen." Wat ben jij een narcist van wie zou je dat nou hebben" ik en Easton konden nooit met elkaar maar in deze staat viel er wel met hem te onderhandelen.. Ik mocht hem. Als hij eenmaal weg is en Mathias binnen komt vallen neem ik diep adem "wist jij dat ze naar Manchester is vertrokken?" Ik gaf hem het briefje die Saia achter had gelaten. Er stond in dat ze Mathias nooit meer hoefde te zien en Luca beter af is zonder hem. Jezus wat was Easton slecht.. maar zolang ik wist waar precies Saia is vond ik het  niet erg om te liegen. Ik wilde haar en Mathias kon voor mij gevoel blijven met zijn onbenullig Hugeus maitresse yikes ik was vergeten dat we Alvira alle 3 hadden gehad. Alleen Easton deed zo terror om haar en dat was al zeker jaren zo.. toch hield hij een koude afstand van haar om de 1 of andere reden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 11:42 AM

Mathías
Ik kwam binnen met de reserve sleutel en zag Joshua. 'Waar is ze?' siste ik naar hem. Als hij me het briefje laat lezen wordt ik razend. 'Hier komt ze niet mee weg.' zei ik en nam mijn telefoon erbij. 'Wat denkt ze wel niet mijn zoon bij me weg te houden. Ik klaag d'r nog eens aan dit is gewoon ontvoering.'zei ik over de rooije en boekte ondertussen een vlucht naar Manchester. 'Wist jij dit?' vroeg ik hem boos. 'Natuurlijk niet want dan was je wel als een hond met staart tussen de benen met d'r mee gegaan. En maar zeiken dat ik Alvira neukt terwijl ze jou aan het lijntje houd. Is ze goed in.' Ik was echt razend en zei nu misschien dingen die ik niet echt meende, maar ze zal zeker boeten voor de poging om mijn kind bij me weg te houden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 11:52 AM

Joshua
"Ga je de moeder van je kind aanklagen.. je lijkt papa wel." Zei ik scherp ik nam diep adem "start gewoon een nieuw gezin je hebt die meid al genoeg hoofdpijn bezorgd." Ik keek op mijn horloge "ze mag hem mee nemen hij heet natuurlijk Luca Apreajo niet Luca Hugeus.. Vader slaat je verot als je nu vertrekt hij heeft je nodig bij de huldiging van zijn nieuwe bedrijf." Ik zette mijn stropdas goed "Ik ga maar is er staat een afspraak op me te wachten." Het kon me niks schelen dat Saia alle touwen had door gehakt.. het was beter voor mijn neefje.

Easton
Ik stak een sigaar op en zag languit op mijn bed met Melissa naast me die sliep als een vredige vogel. Joshua appte me dat alles geregeld was ik zou hem straks het adres sturen waar ze was. Ondertussen keek ik op Alvira haar Insta wat moest ze met Mathias hij was net vader geworden wie moest er nou een jongen die overal kinderen maakt en niet voor  ze kon zorgen. Al had hij maar  1 het zal me niet verbazen als hij Alvira zou bezwangeren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 12:00 PM

Mathías
'Jij moet echt je bek houden!' riep ik naar hem. 'Het is mijn zoon, denk je nu echt dat ik hem zomaar vergeet en maar gewoon een nieuwe maak?! Je bent echt niet goed in je hoofd. Ik snap wel dat je vluchtte na mama's dood. Je wist toch dat je haar favoriet niet was.' siste ik naar hem. 'Pa kan me gestolen worden. Dat hij jou maar eens in elkaar trapt voor de verandering.' zei ik en liep langs hem door om spullen te gaan halen. Ik ging hoe dan ook achter Saia aan. Mijn zoon liet ik niet bij zo een psychopaat rondlopen. Ze kreeg nog 1 kans om normaal te doen en anders zorgde ik dat ze alles verloor. Inclusief de voogdij.

Alvira
Ik zat in een café en had net wat te eten besteld. Ik kreeg een berichtje van Daniël of ik deze avond langs zou komen. Ik glimlachte en wist even niet zo goed of ik dat wel kon doen. Ik stuurde een bericht terug dat ik morgen middag wel langs zou komen. Ik voelde me niet in een goede bui vandaag en daar wou ik niemand echt mee lastig vallen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 12:29 PM

Joshua
"Nogsteeds even arrogant Brother..  het word nog je ondergang." Ik verliet het huis ik zou zorgen dat Mathias geen enkel contact zou krijgen met Saia. Het was zelfzuchtig van me maar ze had meer aan mij dan aan hem. 

Easton
Ik kwam een café binnen en bestelde een koffie Ik kon het wel effe gebruiken. Als ik Alvira vanuit mijn ooghoek zie loop ik deze keer niet weg. Ik blijf zitten en wilde dat ze tegen me sprak.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 12:33 PM

Alvira
Zodra mijn eten werd gebracht keek ik op om de man te bedanken. Ik zag Easton zitten. Ik liet me niet wegjagen. Ik bleef gewoon zitten en at mijn ei. Waarschijnlijk ging hij vanzelf wel weg. Hij had toch zo een hekel aan me. Ik richtte me maar op mijn telefoon en scrollde door instagram. Als ik hem niet kon zien dan was hij er niet in mijn hoofd.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum