ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 07:19 PM

Easton
Als ik zie dat ze doet alsof ik er niet ben hou ik een medewerker tegen.´Hoeveel is de schade van die vrouw.´ Vroeg ik ´15 euro.´ ´zet het maar op mijn kaart´ ik kwam overeind en gaf haar mijn creditkaart waarna ik mijn koffie en croissant mee nam naar buiten. Joshue belde me ´onze kleine broertje wilt Saia aanklagen wat ga jij hier tegen doen.´´hij bluft sukkel hij scheld Saia altijd uit voor ik weet niet wat maar uiteindelijk zal hij aan haar voeten liggen vragend en smekend naar zijn zoon.´ Ik nam een slok van mijn koffie en pakte ergens een krant vandaan ´wat schiet je hier eigenlijk mee op Easton.. Ik haal hier niks uit dan alleen maar drama.´´Ik wil niet dat Mathias bij Alvira en dat is heel simpel als hij gewoon verdwijnt naar het buitenland heb ik geen last meer van hem.´´Jij was de gene die weg ging´´weet ik.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 07:34 PM

Alvira
Als ik wil betalen hoor ik dat er al is betaald voor mijn eten. Ik rolde mijn ogen en liep naar buiten. Ik stond voor zijn tafeltje en gaf hem 20 euro. Geen idee hoeveel het eten was dus dit moest goed zijn. 'Ik hoef je geld niet. Net als je spelletjes. Ik hoor wel van je als je oprecht word. Al zal dat waarschijnlijk nooit zijn.' zei ik tegen hem en liep richting mijn auto om te vertrekken.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 07:49 PM

Easton
´Je kijkt me niet eens aan.´ Zei ik toen ´je bent nogsteeds niet over me heen.´ Ik kwam overeind en bekeek haar ´misschien ben je toch wel beter af met Mathias.. misschien dat hij je ook wel een kind schenkt.´Ik deed mijn stropdas goed ´ciao Alvira.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 07:55 PM

Alvira
'You've got to be fucking kidding me.' zei ik en draaide me naar hem of. 'Je gelooft het zelf toch niet mag ik hopen. Na alles wat ik heb gedaan voor en door jou? Ik ben alleen met Mathías om jou aandacht te trekken. Iedereen wist er van dus iemand moest het woord wel bij jou krijgen. Ik heb geen greintje gevoel voor Mathías. Het enige voordeel aan dit alles is dat Mathías wil bewijzen aan Saia dat zijn leven zonder haar ook gewoon door kan gaan en dat hij goed kan neuken.' zei ik tegen hem. 'Je bent een zelfzuchtige eikel Easton Salazar en ik ga me geen minuut meer door jouw woorden slecht laten voelen.' riep ik boos naar hem. Mensen die voorbij liepen keken ons aan en begonnen te fluisteren, maar dat boeide me niet. 'Dus inderdaad, Ciao Easton.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 08:06 PM

Easton
´Ik hou nog steeds van je.´Zei ik toen ´maar in geen 100 jaar dat je terug naar me zal rennen.. ik heb je te veel pijn gedaan en dat is gewoon een feit.. fijn dat je mijn broer gebruikt om mijn aandacht te trekken het heeft gewerkt Alvira.. ik heb zijn gezin stuk gemaakt uit jaloezie.´ Gaf ik toen toe ´en hij zal de rest van zijn leven me hierom haten.. zelfzuchtig zeker.. maar vond je dat niet het lekkerst aan me,´ Vroeg ik uitdagend ik verwachten een klap en een dreun op mijn hoofd voor zo egoistische zijn maar ik was Easton Salazar en ik was een narcistische jongen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 08:48 PM

Alvira
Als hij alles toegeeft wat hij heeft gedaan tegen Mathías beet ik op mijn lip. Mijn schuld. Ik ben de drijfveer van zijn zelfzuchtigheid. Ik liep op hem af en trok hem aan zijn shirt naar me toe waarna ik hem zoende. 'Ik haat je.' zei ik ertussendoor. Het was waar. Ik haatte hem. Alles wat hij had aangericht en gedaan. En toch hield ik van hem. Ik heb mijn gedachtes nooit kunnen verzetten en Easton zat altijd als een stemmetje in mijn hoofd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/23/2019 10:47 PM

Easton
Ik zoende met haar mee en trok haar aan haar heupen tegen me aan." Ik weet een plek waar je me nog meer kan haten" zei ik toen fluisterend in haar oor. Mijn blik ging naar mijn limo die stond te wachten op mijn komst. Het was niet moeilijk om Alvira zo ver te krijgen dat ze met me mee ging naar nooit gedacht land. Van de 3 Hugeus broers was ik de enige waar ze voor altijd een zwak voor zal hebben. 

Saia
Ik zag Mathias zijn dreigementen en belde hem op. Luca kroop ondertussen in zijn box en zat te spelen met zijn knuffeltje. Ik was Mathias spuugzat aan het worden en ik moest nu duidelijk zijn.. hij vond me een psychopaat een kutwijf en weet ik veel wat hij allemaal in zijn berichtjes schrijft maar ik was nogsteeds de moeder van zijn kind. Hij mocht zich zelf heel snel in een afkick kliniek gaan stoppen.. voor ik nog zou janken in zijn oor dat hij een hopeloos geval is waarvan ik nooit een kind überhaupt wilde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 11:07 PM

Alvira
Ik zoende met hem alsof hij mijn adem was dat ik nodig had om te overleven. Als hij wijst naar de limo trek ik hem aan zijn pols mee. Wacht nog niet eens tot de deur werd geopend. Ik duwde hem in die limo en kroop vervolgens bovenop hem. Ik trok mijn shirt uit en drukte mijn lippen terug op de zijne. Ik had geen idee of hij zou blijven en of hij zich zou bedenken na dit, maar ik moest er nu gebruik van maken voor hij weer vertrekt en ik weer ongelukkig thuis zit. 'Je was bijna mijn dood Salazar. Jij bent de enige die mij lucht geeft.'zei ik en ontdeed hem van zijn shirt.

Mathías
Ik had gebeld met mijn advocaat terwijl ik naar het vliegveld reed. Hij had mijn kansen goed ingeschat mocht ik het doorzetten. Eerst zou ik het zelf met haar proberen uit te zoeken, maar als ze zo idioot bleef doen dan was ik echt van plan om dit te doen. Het was mijn kind en ik wou het beste voor hem. Dat zou niet zijn dat hij zonder zijn vader zou opgroeien.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/24/2019 08:58 AM

Easton
Als ze me uitkleed leg ik mijn rechterhand op haar keeltje en laat ik haar me aankijken." Ik denk echt niet dat Mathias je net zo goed kan neuken als ik" ik grijnsde en tilde haar aan haar dijen op waarna ik naar onder glee en haar op mijn gezicht liet zitten. Mijn middelvinger glee in haar terwijl mijn tong zachtjes over haar string glee om haar te teasen. 

Saia
Niet veel later stond Mathias in mijn huis in Manchester." Dus ik moet een advocaat in handen nemen.. omdat jij de hele voogdij wilt van onze zoon?" Vroeg ik hem "je weet dat mijn familie uit de sterkste advocaten bestaat en dat we daarom rijk zijn." Ik keek naar Luca die ons bekeek vanaf zijn box.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/24/2019 10:58 PM

Alvira
Ik kreunde en had zijn aanrakingen gemist. Hij wist precies waar ik van hield, wat ik lekker vond. 'Fuck Easton, zoveel beter.' hijgde ik. Ik begon een beetje op zijn gezicht te bewegen zodat hij de lekkerste plekjes kon raken met zijn tong. Alle stress die ik de afgelopen maanden had gevoeld gleed van mij af.

Mathías
'Denk je nu serieus dat ik dit wil? Het enige wat ik wil is mijn zoon zien en normaal met zijn moeder kunnen omgaan.' zei ik tegen haar. 'Ik kom hier heen omdat ik dit met je uit wil praten en ja als jij zo onredelijk blijft doen en zonder toestemming of overleggen naar het buitenland vertrekt met onze zoon dan gaat me dat aan inderdaad.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  56  |  57  |  58  |  59  |  60  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum