5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:43 PM

Myrall.
Ik bijt op mijn lip. Ik hoef geen antwoord te geven. Ik ben niet verplicht. Ik wrijf over mijn polsen die helemaal rood zijn. Ze doen zeer. Wat most ik nu doen? Butler spelen?

Calum.
 Ik lach hardop. 'Stop maar Emma, dat gaat je niet lukken.' Ik blijf naar haar kijken. 'Ik maak je alleen los als ik iets van hen wil, begrepen? Als je zo associaal blijft doen blijf je vast zitten.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/26/2016 09:04 AM

Emma
Ik zucht en kijk hem dan rustig aan. ''Wel een interessante hobby, niet? Meisjes kidnappen''. Ik lach zacht maar kijk hem niet aan. ''Hoe kan ik sociaal doen als jij niet tegen me praat?'' Vraag ik zuchtend.


Michael
Ik kijk naar haar. ''Sorry van je polsen. Ik kon geen ander touw vinden.'' ik glimlach''Je hoeft niet te antwoorden hoor. Wees intussen maar gewoon blij dat je niet bij Calum zit'' SHIT. Ik denk niet dat hij wil dat ze zijn naam weet eigenlijk... 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 12:08 PM

Myrall.
Ik knik. Ik hoor wat geschreeuw van de andere kamer die een paar deuren verderop zit. Ik heb medeleiden met dat andere meisje. Volgen mij is dit best een groot huis. Ik doe mijn handen in mijn mouwen en kijk even naar de jongen. Hij is heel anders dan die andere. Vooral zijn haarkleur viel me al op. Het is blauw. Ik had verwacht dat hij ruwer zou zijn aangezien hij me heeft gekidnapt... maar hij is eigenlijk best oké.

Calum.
'Kun je niet een keer je kop houden? Je werkt nu al op mijn zenuwen!' Schreeuw ik boos. Van Michaels kamer hoor ik helemaal niets. Dat meisje moet heel makkelijk zijn of hij is weer een softie. Ik kijk naar het meisje dat voor me zit. 'Ik denk dag wij het heel leuk gaan krijgen als je zo daar gaat.' Zeg ik met een grijs. 'Als je niet luistert, krijg je straf. Dat weet je al van af de kleuterschool, denk ik.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/26/2016 04:02 PM

Emma
Ik kijk woedent voor me uit. ''Wat ga je doen dan? Me billenkoek geven?"" Vraag ik sarcastisch. Zoiets zou hij toch niet doen, toch? Ik kan eigenlijk niet weten waar hij toe in staat is, en hoe fout dat kan zijn. Ik zucht en kijk naar het bed waar ik nu op zit. ''Mag ik alsjeblieft gewoon los? Mijn polsen doen pijn.'' Ik zucht''En kun je me alsjeblieft naar de wc brengen?""


Michael
Ik zucht als ik het geschreeuw hoor en kijk haar aan. ''Niet bang zijn hoor. Hij doet haar niks'' Zeg ik makkelijk. Natuurlijk lieg ik. Duhh 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/26/2016 05:08 PM

Myrall.
Ik hoop het maar, ik ken het meisje helemaal niet maar die jongen hoeft haar gewoon niet aan te raken. Dat mag niet eens. Ik zucht zachtjes en kijk naar mijn broek die een beetje vies is. Waarschijnlijk krijgen we ongemakkelijke stilte momenten aangezien ik niet wil praten.

Calum.
'Je blijft doorgaan, of niet soms?' Ik haal een hand door mijn haar en sta op. 'Ik heb gezegd van niet, maar ik wil niet graag dat je mijn kamer vol pist, dus oké...' Ik maak haar enkels los en neem haar me met het touw dat nog om haar polsen zitten. Op de badkamer maak ik haar los en loop ik er uit. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/27/2016 10:39 AM

Emma
Boos kijk ik naar hem''Uhum, rude''Ik zucht en loop met hem mee, ik wil de badkamer deur opslot doen maar die heeft geen slot? ik zucht en ga op de wc zitten waar ik mijn ding doe, was dan mijn handen en loop de badkamer uit. Ik zie de jongen niet en begin door de gangen te lopen, groot huis is dit zeg. Eigenlijk was die jongen best knap toen hij zijn hand door zijn haar haalde. Eigenlijk is hij best knap. Maar hij is lelijk vanbinnen.


Michael
''Morgen kun je nieuwe, schone kleding krijgen. Die heb ik nu nog niet voor je.''Ik ga op het bed zitten en kijk naar het meisje, ze is mooi maar het kan beter. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/27/2016 11:29 AM

Myrall.
Ik knik en glimlach klein. Het is een probleem dat ik zo verlegen ben. Hij is aardig, dus volgens mij hoef ik helemaal niet bang voor hem te zijn. Maar ik wil liever naar huis.

Calum.
Als ik terug loop is ze er niet meer. 'Wat snapt zij niet aan luisteren?' Ik loop de gangen door en zie haar bij de trap. Ik pak haar vast van achteren en til haar op, mee naar mijn kamer. Ik doe de deur op slot. 'Je hebt geluk dat ik nu geduldig ben. Maar je daagt me echt uit nu.' Ik zet haar op mijn bed neer en kijk haar boos aan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/27/2016 11:53 AM

Emma
Ik gil zachtjes als ik zijn armen rond mijn middel voel en begin te lachen. Ik ga op de kamer op het bed zitten en kijk hem lief aan''Wat is er? Ik wilde gewoon wat verkennen hoor. Calum''Ik lach zacht. ik heb zijn naam ergens op de muur zien stan onder een schilderij van hem. Erg eidel. Maar oke


Michael
Ik glimlach terug en kijk haar vriendelijk aan''Rustig maar, je hoeft neit bang voor mij te zijn'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/27/2016 05:43 PM

Myrall.
'Weet ik.' zeg ik met een kleine glimlach waarna ik hem aan kijk. 'Ik had verwacht dat je tegen me ging schreeuwen net zoals... Calum? -dat doet tegen dat andere meisje.' Volgens mij was Calum de naam van die andere jongen.

Calum.
Ik zucht als ze mijn naam zegt. Dat was niet de bedoeling. 'Je bent echt een uitdager.' zeg ik met een uitdagende lach. 'Emma.' plak ik er nog achteraan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/27/2016 07:15 PM

Emma
''Ja, wat kan ik zeggen''Ik lach zacht''Ik houd gewoon van een uitdaging.'' Ik kijk hem speels aan en lach zacht en lief


Michael
''Nee. ik ben beter.'' 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum