5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/28/2016 07:49 AM

Myrall.
Ik lach zachtjes. 'Ik merk het.'

Calum.
Ze zit niet meer vast, dat is misschien ook wel fijner voor haar. Nu dat ik even aardig doe betekend niet dat ik dat altijd ga doen. Dat moet ze weten. 'Ja, dat heb ik al lang gemerkt.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/28/2016 09:59 AM

Emma
''En bedankt dat ik niet meer vast zit trouwens.''Ik glimlach vriendelijk naar hem en kijk kort naar zijn gezicht. Hij is nou niet bepaalt perfect. Maar dat maakt hem bijzonder. En eigenlijk best aantrekkelijk. Dan kijk ik kort naar zijn torso. Het shirt dat hij aanheeft onarmt zijn spieren. Die ook weer niet met erg veel zijn. Maar ik houd niet van een gespierde jongen. Dan kijk ik verder naar onderen naar zijn schoenen. Niet verkeerd eigenlijk.


Michael
''Maar als je graag wilt dat ik schreeuw vind ik dat best hoor'' ik grijns kort naar haar en haal een hand door mijn blauwe haar. De kleur begint al enorm uit te vagen, maar ik weet op het moment geen andere kleur 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/28/2016 09:27 PM

Myrall.
Ik kijk hem even met grote ogen aan. 'Nee, nee. Ik vind het goed zo. Ik hou niet van geschreeuw.' Ik schenk één kleine glimlach. Ik probeer zo normaal mogelijk te doen. Natuurlijk wil ik nu huilen, logisch. Ik ben ontvoerd...

Calum.
'Wow, Emma... Kun je het zien?' Vraag ik na een tijdje als ze me helemaal zit te bekijken. Ik ga weer voor haar zitten. 'Je weet dat je hier niet voor niets bent, hé? You'll get more, later.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/29/2016 07:59 AM

Michael
Ik lach zacht''Rustig maar. Ik ga ook niet schreeuwen hoor.'' Ik glimlach terug en pak dan controllers''Zin om te gamen?""


Emma
Ik lach sarcastisch ''Helaas wel ja'' Antwoord ik zijn vraag. ''Oh wel, Rather not. Perv'' Ik besluit dat dat zijn koosnaampje word. Ik kijk hem geirriteerd aan. ''Ik was aan het kijken of ik je aan zou kunnen trouwens. Dat moet vast lukken'' Ik begin te lachen. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/29/2016 08:35 AM

Myrall.
'Eigenlijk wel, ja.' Zeg ik met een glimlach waarna ik de controller pak. Ik game best veel maar... I suck. Maar ik doe het omdat mijn leven opzich niet interessant genoeg is. En het is vermakelijk.

Calum.
'Perv.' Zeg ik haar bespottelijk na. 'Denk je dat je mij aan kunt? Denk je dat, ja?' Ik weet zeker van niet, ze is een stuk kleiner en ze heeft volgens mij niet veel spieren aan haar arm te zien. Ik grijns even en pak haar armen vast waarna ik haar op mijn bed duw. 'Well, try to get up.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/29/2016 02:31 PM

Emma
Ik voel hoe ik op het bed geduwt word en hoe mijn shirt omlaag glijd, Ik trap in zijn ballen waarna ik makkelijk rechtop ga zitten''Toon nooit je zwakke plekken.''Ik lach zacht en kijk naar hem waarna ik snel mijn shirt weer goed doe. Gelukkig kon hij gewoon alleen mijn bh zien.


Michael
Ik glimlach terug''Wat wil je spelen?"' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/31/2016 04:39 PM

Myrall.
'Heb je Call Of Duty Black Ops twee?' Ik kijk even naar zijn kast waar enkele spellen instaan. 'Dat is momenteel mijn favoriet, oh of GTA vijf!' Het laatste komt er iets te enthousiast uit.

Calum.
Ik glimlach als ik een deel van haar bh zie. Ik kreun even van de pijn die ik even later op een plek voel waar ik graag geen pijn heb. Gelukkig was het niet al te hard. Ik kijk haar quasi-boos aan en zucht daarna. Ik duw haar weer terug en houd haar benen klem zodat ze niks kan. 'Je vraagt er gewoon om.' zeg ik met een vieze grijns.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/31/2016 04:43 PM

Emma
'Waar vraag ik om?''Ik kijk hem vragend aan.Ik zucht en ga goed zitten''Kun je mijn benen loslaten alsjeblieft Calum?""Vraag ik vriendelijk

Michael
Ik knik en pak gta vijf, ik begin te spelen 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/31/2016 04:48 PM

Myrall.
Ik kijk even naar het spel dat Michael speelt aangezien het een singleplayer game is.

Calum.
Ik laat haar niet los. 'Noem me niet zo. Je hebt daar het recht niet tot.' zeg ik wat bozer. 'Je moet weten dat je mijn weigendom bent, we zijn geen vrienden, Emma.' Ik snap niet waarom ik net zo aardig deed... niet heel aardig, maar soms komt mijn lievere kant naar boven. Ik haat die kant. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/31/2016 04:51 PM

Michael
Ik speel het spel

Emma
Ik kijk hem boos aan''Dat moet je dan maar tegen je ouders zeggen''Ik begin te lachen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum