5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:57 PM

Myrall.
Ik besluit maar niets te zeggen. Dadelijk zeg ik iets verkeerds. Maar misschien zit hij wel ergens mee. Nou ja, alsof ik nergens mee zit... ik ben ontvoerd door twee random jongens.

Calum.
'Kom je erachter? Natuurlijk draait het om mij!' Ik ben nog maar een klein stukje verwijderd om haar een klap te geven. 'Ik zou maar stoppen met je gezeik voor ik je een klap verkoop.' Waarschuw ik haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/03/2016 06:34 PM

Emma
''Nee, sla me maar. Als je zoiets doet weet ik wel weer wat voor persoon je bent''


Michael
Ik zucht''Hoe gaat het met je?"" 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 04:48 PM

Myrall.
Hij is gekalmeerd. Ik vraag me af of dat echt om het spel ging. Maar misschien had hij slecht nieuws gekregen net toen hij beneden  was. 'Dat kan ik eigenlijk beter aan jou vragen.' Zeg ik zacht.

Calum.
'Volgens mij weet je dat al langer, hoor!' Schreeuw ik iets harder. Ik duw haar weer naar achter zodat ze op mijn bed ligt. Nu kan ze niets doen en ook niet schoppen. 'Je kan het nu zeggen, wil je een klap hebben?' Ik kijk haar boos aan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/05/2016 04:51 PM

Emma
Ik kijk hem boos aan''Natuurlijk niet..''Ik zucht en blijf liggen

Michael
Ik zucht''Het gaat wel'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 05:20 PM

Myrall.
'Zeker weten? Want je werd best wel boos ineens.' Oké... Misschien was hij boos omdat ik probeerde te ontsnappen. 

Calum.
'Haal die blik van je smoel af.' Dwing ik haar. Ik duw haar polsen wat beter tegen het matras aan. Het is goed dat ze zich nu niet verzet. Hierdoor gaat het wel even beter aangezien ik boos word als ze niet luistert. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/05/2016 05:25 PM

Michael
''Vergeet het gewoon''Ik zucht en ga naast haar zitten

Emma
Ik kijk normaal naar hem. Alles is beter dan verkracht worden op dit moment 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 05:31 PM

Myrall. 
Ik schuif een stukje op als hij langs me komt zitten. 'Ging het gewoon  om het spelletje?' Vraag ik na een tijdje. 'Verliezen is niet erg weet je.'

Calum.
Ik laat haar na een tijdje los. Ik ga nog wel dingen met haar doen maar het is niet het juiste moment. Ook al zou het wel een goed plan zijn geweest. Ze probeert namelijk over me heen te lopen. Dat is niet de bedoeling aangezien ze van mij is en ik bepaal wat ze doet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/05/2016 05:38 PM

Michael
''Het gaat om het spel. ik kan er gewoon niet goed tegen''

Emma
Ik zucht en ga op het bed zitten''Wat kan ik doen voor je?'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 05:56 PM

Myrall.
'Serieus? De mensen op dat spel zijn pixels. Die hebben flinke cheats van de makers dus logisch dat je verliest.' Ik lach een beetje. 'Ik dacht echt dat je boos was op mij.' 

Calum.
Ik draai de stoel waar ik op zit om en wijs naar mijn schoot. 'Kom hier zitten, met je gezicht naar mij.' Ik grijns een beetje. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/05/2016 06:48 PM

Michael
Ik zucht''Jahaaa''Ik schud mijn hoofd

Emma
Ik zucht en sta op''Wat ga je doen?"'Zeg ik terwijl ik op zijn schoot ga zitten met mijn gezicht naar hem 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum