5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/20/2016 06:24 PM

Myrall.
Ik laat me weer achterover vallen als hij weg is. Geen idee waar hij nu heen gaat maar ik kan weg lopen nu. Maar lukt het me überhaupt om weg te komen? Ik looo de kamer uit en kihk om me heen.

Calum.
'Stop met weglopen!' Comandeer ik haar. Ik pak haar pils vast voordat ze beneden is en neem haar weer mee naar mijn kamer. 'Je blijft hier tot ik zeg dat je ergens anders heen mag, ik blijf ook hier.' Ik ga op mijn stoel zitten en hou haar in de gate. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 06:25 PM

Micahel
Ik ga beneden op de bank zitten.

Emma
Ik zucht en ga op zijn bed liggen''Mag ik gewoon gaan slapen?"'Ik moet gewoon vermijden dat hij met me naar bed gaat. Ik wil dat echt niet. Hopelijk merkt hij het niet 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/20/2016 06:28 PM

Myrall.
Ik loop weer terug en doe de kamer dicht. Ik heb nu echt iets scherps nodig maar dat probleem wil ik er nu ook even niet bij hebben. Ik word er alleen maar meer gestressd van.

Calum.
'Meid, je doet maar.' Zeg ik waarna ik achteruit leun en even uitrek.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 06:34 PM

Michael
Ik neem een biertje en zucht. Dit is moeilijk.



Emma
''Wil je alsjeblieft gewoon vriendelijk tegen me zijn?"'Vraag ik bijna smekend 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/20/2016 06:39 PM

Myrall.
Ik besluit te gaan liggen onder het deken. Hij moet het maar accepteren dat ik rust nodig heb.

Calum.
Ik zucht. 'Ik probeerde het net.' Zeg ik. 'En toen rende je weer voor me weg. Als dat zo gaat steek ik daar geen moeite in.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 06:49 PM

Michael
Ik kijk wat tv


Emma
Ik zucht.''Dat heet moeite, Calum''Ik zucht en ga onder de deken liggen. Ik wil me niet uitkleden voor zijn ogen, ik mag hem niet uitlokken in een manier. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/20/2016 06:52 PM

Myrall.
Ik sta wat naar het plafond en probeer te slapen. Maar toch nidt helemaal aangezien ik die Michael niet vertrouw.

Calum.
'Ja, moet ik je dan 24/7 als prinses behandelen?' Vraag ik waarna ik met mijn ogen rol. Ik kijk even naar haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 05/20/2016 06:59 PM.

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 07:01 PM

Michael
Ik kijk nog wat tv, ik laat haar maar even slapen.


Emma
''Nee. En je weet echt wel hoe je mij moet behandelen, maar je wilt het gewoon niet.''Ik zucht''Mij best''Ik trek de deken over me heen en ga op het kussen liggen met mijn hoofd 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/20/2016 07:10 PM

Myrall.
Ik probeer te rusten.

Calum.
'Je hebt deels gelijk.' Geef ik toe. Ik grijns even. Ze maakt me echt boos soms, masr ze zal er spijt van krijgen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 07:52 PM

Emma
''Dat weet ik Calum.''Ik voel me eigenlijk wel fijn in zijn bed. Maar ik wil gewoon liefde, het boeit me niet van wie...


Michael
Ik zucht en ga weer naar boven 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum