5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/22/2016 08:26 PM

Myrall.
Ik ga liggen in een comfortabele positie en zucht zachtjes. Waarom ben ik hier?

Calum.
Er rolt een diepe zucht over mijn lippen. Ik richt me weer op Emma. Ze haat me echt, en dat snap ik wel. Ik ga even langs haar op bed zitten. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/23/2016 07:57 AM

Michael.
Ik zucht, wat moet ik aan met dit meisje? Ze wil niet eens met me praten...

Emma
Ik zucht als hij langs me komt zitten op het bed en rol mezelf verdedigend op in een bolletje 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/23/2016 03:33 PM

Myrall.
Opzich ligt dit bed comfortabel... De vraag die nu weet ik hoevaak in me opkomt is of ik hier nog wel weg kom.

Calum.
Ik leg mijn hand op haar bovenarm. 'Hee, ik snap het als je even rust wil, oké? Die geef ik je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/23/2016 06:10 PM

Michael
Ik zucht en ga weer naar boven, ik luister kort. Ik denk dat ze slaapt.


Emma
Ik knik''Bedankt'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 04:53 PM

Myrall.
Ik hoor voetstappen, maar ik besteed er nou niet echt teveel aandacht aan. Misschien moet ik proberen echt te gaan slapen en word ik morgen wakker in mijn eigen bed. Ik schud mijn hoofd. Nee Myrall, mocht je willen. Dit is reallife. Waarom moest ik überhaupt het doelwit zijn? Niet dat ik het een ander persoon gun om opgescheept te zitten met een onbekende jongen, maar dan nog. Waarom ik?

Calum.
Ik haal mijn schouders op. 'Geen dank, denk ik.' Ik zucht diep en kijk even naar haar. Ik moet misschien eerst een beetje proberen om haar vertrouwen te winnen, of haar op haar gemak te laten voelen. Dat is misschien wel slim eigenlijk. Later zal ik wel meer gaan doen, maar het is slim om nu rustig aan te doen denk ik. Als ze echt te erg word, dan ga ik me ook niet inhouden.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/13/2016 04:53 PM.

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/13/2016 04:59 PM

Michael
Ik weet zeker dat ze niet slaapt, ze schreeuwt niet, maar ze ligt ook niet rustig te slapen. Ik zucht. Dit duurt zoooo lang... Ik ga weer naar beneden en start de tv op, waarna ik rustig wat programma's kijk.


Emma
Ik blijf liggen, want ik vertrouw hem echt niet.'Wat probeer je nu te doen?' kijk hem aan. ''Ik ben niet dom Calum'' Ik zucht''Niet zó dom ten minste, blijkbaar wel dom genoeg om gekidnapt te worden.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 05:07 PM

Myrall.
Ik kijk wat rond door de kamer en sta op om alles dichter bij te kijken. Ik let heus wel op of hij komt of niet, maar ja... wat moet ik anders? Van heel de tijd blijven liggen word ik alleen maar drukker en dan kan ik uiteindelijk niet meer slapen om dat ik geen energie kwijt kan. Ik kijk even naar de posters. Bands. Hij is wel zo'n type, ja. Nou op z'n minst zijn het goede bands.

Calum.
Ik rol mijn ogen als ze me eigenlijk al door heeft. 'Niks, wees niet zo nieuwsgierig.' Ik zucht diep. Wat moet ik nou met haar? Het is niet dat ze me ooit gaat vertrouwen en zo, dus ik kan beter gewoon omgaan met haar zoals de bedoeling eigenlijk is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/13/2016 05:12 PM

Emma
Ik spring op en kijk hem boos aan''Ik heb toevallig al het recht om nieuwsgierig te zijn hoor, perv'' Ik zucht en loop de kamer rond.

Michael
Ik hoor geluiden van boven komen, het kan Calum zijn, maar ik heb het idee van niet. Ik loop de trap op en luister, het komt weg bij Calum. Ik loop naar mijn kamer en steek zachtjes de sleutel in het slot, ik doe de de deur open en zie haar staan, ze heeft me niet in de gaten geloof ik, alhoewel ik niet zeker ben''Leuke posters, he?"' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 05:16 PM

Myrall.
Ik schrik op als ik zijn stem hoor. 'Euh, ja.' mompel ik waarna ik me weer richt op de posters om zo min mogelijk contact met hem te maken.

Calum.
Ik pak haar arm strak vast. 'Je hoeft me niet gelijk uit te gaan schelden.' maak ik haar duidelijk waarna ik een harde ruk aan haar arm geef zodat ze dicht tegen me aan staat. Ze is zo klein. Ik grijns. 'Je kan toch niet tegen me op.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/13/2016 05:20 PM

Emma
Er word aan mijn arm getrokken en de tranen schieten in mijn ogen''Laat me los'' Zeg ik waarna ik naar de grond kijk.''Serieus, laat me los. Je doet me echt pijn.''


Michael
''Nouja, vriendelijk zijn we weer zeg...'' Ik zucht en loop de kamer uit. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  »  |  Last

« Back to forum