5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 05:23 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op als hij de kamer weer uitloopt.

Calum.
'Oh, wat erg!' zeg ik sarcastisch. 'Moet ik nu medeleiden hebben? Denk je dat ik medelijk ga hebben met jou?' Ik hou van deze kant van mezelf, het laat me krachtiger voelen. Op z'n minst houd ze haar praatjes dan misschien in als ik zo met haar omga. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/13/2016 06:40 PM

Emma
Ik bijt op mijn lip om de tranen in te houden, het doet echt heel veel pijn. Het is alsof mijn arm op mijn rug word gehouden.''Calum, ik smeek je...''Mompel ik''Laat me alsjeblieft los...'' Ik kijk voor me uit en voel de tranen over mijn wangen stromen, het doet gewoon echt heel veel pijn.

Michael
Ik zucht. Ik moet ook niet verwachten dat ze lief gaat zijn. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/17/2016 04:53 PM

Myrall.
Wat denkt hij? Dat ik voluit tegen hem ga praten en doe alsof hij mijn beste vriend is? Nee... ik haat niet veel mensen, maar hij ontvoerde. Natuurlijk wil ik geen contact maken met hem...

Calum.
Ik rol mijn ogen en houd haat iets losser vast omdat ik merk dat ze het bijna niet kan houden. 'Krijg je ervan als je die mond van je open trekt.' Ik geef nog een harde ruk en laat haar vervolgens los. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/17/2016 06:19 PM

Michael
''Ik weet dat je me niet mag en echt niet voluit tegen me gaat praten. Ik ben nou niet bepaalt je beste vriend... Maar laten we er gewoon iets van maken?'' Zeg ik wat onzeker.



Emma
Ik knik, bijt op mijn lip en ga stil op het bed zitten. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/18/2016 02:35 PM

Myrall.
'No way...' zeg ik zacht. Denkt hij nou serieus dat wij het leuk kunnen hebben of gezellig? Of iets in die richting. Dan zit hij toch echt in de verkeerde richting te zoeken want het enigste wat ik wil is hier weg zijn.

Calum.
Ik grijns. 'Such a goodgirl, now.' Je moet haar eens zien zitten, ineens heeft ze niet zo'n praatjes meer.  Volgens mij kan ik nu letterlijk als doen met haar zonder dat ze me tegen spreekt. Precies wat ik wil.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/18/2016 04:45 PM

Michael
''Well, im not going to try to be nice if you're not nice'' Ik zucht.

Emma
Ik kijk naar de grond. Zijn praatjes willen me laten kotsen. Ik kijk kort naar hem, zijn grijns is vreselijk.. Maar ook best aantrekkelijk. Ten minste is hij knap, en niet zo'n ugly betty. Want dan zou ik echt niet lief doen. Ik kijk weer naar de grond en slik. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/28/2016 08:06 PM

Myrall.
'Fine.' zeg ik zacht. Ik zucht en leun tegen de muur aan, nog een beetje rond aan het kijken. Ik verwacht niet echt dat hij veel aardiger gaat doen dan dit. Gemener denk ik ook niet, volgens mij is hij helemaal niet zo'n persoon. Ik kan ook flink mis zitten dus misschien moet ik wel opletten met wat ik allemaal doe en zeg. Ik kan namelijk niet echt zijn gedachten lezen.

Calum.
Ik lach zachtjes. Ik ga voor haar staan en til haar kin omhoog. 'Je doet alles wat ik zeg, begrepen?' vraag ik. Ja, ze zal wel moeten. Ik ben hier de baas en daar gaat geen enkele verandering in komen. 'Het is je eigen keuze, of je luistert, of je luistert niet. Ik zeg alleen dat het er niet beter op wordt als je je misdraagt, Emma.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/28/2016 08:14 PM

Emma
Ik voel een traan over mijn wang glijden en knik. Waarna ik weer snel mijn hoofd naar de grond richt. Ik veeg de tranen weg


Michael
''Thankyou'' Ik zucht en loop de deur weer uit''Wil je wat te drinken?"' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/28/2016 08:19 PM

Myrall.
Ik heb best wel veel dorst, dus ik knik.

Calum.
Ja, het is misschien wel zielig, maar ik moet in mijn rol blijven. Als ik dat niet doe denkt ze zo dat ze hier met respect wordt behandeld. Nou, nee... dus niet. Ik ben de baas en dat moet ze maar accepteren. 'Oh, kom op... zo erg is dit nou ook weer niet.' Voor haar misschien wel. ja... Wat moet ik nou? Haar gaan troosten? Waarschijnlijk maak ik hert dan erger.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/28/2016 08:23 PM

Emma
Ik zucht diep en veeg mijn tranen weg met de rug van mijn handen. Ik kijk hem niet aan''Sorry''


Michael
''Wat wil je?"' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  »  |  Last

« Back to forum