5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


ide11

-, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von ide11 am 30.06.2016 08:03

Emma
Ik slik en kijk gewoon verder naar de grond. He scares the shit out of me... Maarja. Ik blijf wel gewoon lief.


Michael
''Ik ga weer even, tot zo'' Ik loop de gang door en klop de kamer van Calum 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von AestheticRain am 29.06.2016 10:32

Myrall.
Ik knik. Ik pak het glas aan en neem er vervolgens een slokje van. Er is wel een ding, maar ja... ik denk niet dat hij me zomaar laat gaan en terug laat gaan naam mijn eigen huis. Ik zal het dus maar hiermee moeten doen. Ik zal ooit wel ontsnappen, misschien. Misschien ook niet. Ik bijt zacht op mijn lip waarna ik op de rand van het bed ga zitten. Wat als ik niet weg kan komen? Nooit meer? Ik ken hem niet, waarom blijf ik zo rustig? Ik moet weg hier. Misschien doet hij nu aardig zodat hij alleen mijn vertrouwen wint.

Calum.
'Oké... je mag het gewoon zeggen, hoor. Als je iets nodig hebt.' Ik ga wel iets rustiger met haar om, maar nog steeds niet zo als ze wil. Als ze op mijn zenuwen werkt gaat het niet beter voor haar worden. Ik grijns even. Ze is van mij, helemaal van mij. Ik kan alles doen wat ik wil. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

ide11

-, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von ide11 am 29.06.2016 08:08

Emma
Ik schud mijn hoofd''Nee.'' ''Sorry, ik bedoel, ik hoef niks''Zeg ik er snel achteraan om hem niet boos te maken. Ik slik.


Michael
Ik haal een glas water en een glas cola voor mezelf en loop terug''Als ik iets voor je kan doen zeg je het maar'' 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von AestheticRain am 28.06.2016 08:30

Myrall.
'Water is wel oké.' Zeg ik met een kleine glimlach om niet al te stom over te komen.

Calum.
Ik zucht zachtjes als ze haar excuses aanbied. Waarschijnlijk maak ik haar helemaal kapot, mentaal. Bij een vreemde jongen in huis en je zult maar naar hem moeten luisteren. 'Maakt niet uit.' Zeg ik zonder haar aan te kijken. 'Heb je honger of zo? Of iets anders?' zeg ik om het onderwerp te veranderen, om haar er even niet aan te laten denken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

ide11

-, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von ide11 am 28.06.2016 08:23

Emma
Ik zucht diep en veeg mijn tranen weg met de rug van mijn handen. Ik kijk hem niet aan''Sorry''


Michael
''Wat wil je?"' 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von AestheticRain am 28.06.2016 08:19

Myrall.
Ik heb best wel veel dorst, dus ik knik.

Calum.
Ja, het is misschien wel zielig, maar ik moet in mijn rol blijven. Als ik dat niet doe denkt ze zo dat ze hier met respect wordt behandeld. Nou, nee... dus niet. Ik ben de baas en dat moet ze maar accepteren. 'Oh, kom op... zo erg is dit nou ook weer niet.' Voor haar misschien wel. ja... Wat moet ik nou? Haar gaan troosten? Waarschijnlijk maak ik hert dan erger.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

ide11

-, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von ide11 am 28.06.2016 08:14

Emma
Ik voel een traan over mijn wang glijden en knik. Waarna ik weer snel mijn hoofd naar de grond richt. Ik veeg de tranen weg


Michael
''Thankyou'' Ik zucht en loop de deur weer uit''Wil je wat te drinken?"' 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von AestheticRain am 28.06.2016 08:06

Myrall.
'Fine.' zeg ik zacht. Ik zucht en leun tegen de muur aan, nog een beetje rond aan het kijken. Ik verwacht niet echt dat hij veel aardiger gaat doen dan dit. Gemener denk ik ook niet, volgens mij is hij helemaal niet zo'n persoon. Ik kan ook flink mis zitten dus misschien moet ik wel opletten met wat ik allemaal doe en zeg. Ik kan namelijk niet echt zijn gedachten lezen.

Calum.
Ik lach zachtjes. Ik ga voor haar staan en til haar kin omhoog. 'Je doet alles wat ik zeg, begrepen?' vraag ik. Ja, ze zal wel moeten. Ik ben hier de baas en daar gaat geen enkele verandering in komen. 'Het is je eigen keuze, of je luistert, of je luistert niet. Ik zeg alleen dat het er niet beter op wordt als je je misdraagt, Emma.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

ide11

-, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von ide11 am 18.06.2016 04:45

Michael
''Well, im not going to try to be nice if you're not nice'' Ik zucht.

Emma
Ik kijk naar de grond. Zijn praatjes willen me laten kotsen. Ik kijk kort naar hem, zijn grijns is vreselijk.. Maar ook best aantrekkelijk. Ten minste is hij knap, en niet zo'n ugly betty. Want dan zou ik echt niet lief doen. Ik kijk weer naar de grond en slik. 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

von AestheticRain am 18.06.2016 02:35

Myrall.
'No way...' zeg ik zacht. Denkt hij nou serieus dat wij het leuk kunnen hebben of gezellig? Of iets in die richting. Dan zit hij toch echt in de verkeerde richting te zoeken want het enigste wat ik wil is hier weg zijn.

Calum.
Ik grijns. 'Such a goodgirl, now.' Je moet haar eens zien zitten, ineens heeft ze niet zo'n praatjes meer.  Volgens mij kan ik nu letterlijk als doen met haar zonder dat ze me tegen spreekt. Precies wat ik wil.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum