5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/28/2016 08:30 PM

Myrall.
'Water is wel oké.' Zeg ik met een kleine glimlach om niet al te stom over te komen.

Calum.
Ik zucht zachtjes als ze haar excuses aanbied. Waarschijnlijk maak ik haar helemaal kapot, mentaal. Bij een vreemde jongen in huis en je zult maar naar hem moeten luisteren. 'Maakt niet uit.' Zeg ik zonder haar aan te kijken. 'Heb je honger of zo? Of iets anders?' zeg ik om het onderwerp te veranderen, om haar er even niet aan te laten denken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/29/2016 08:08 AM

Emma
Ik schud mijn hoofd''Nee.'' ''Sorry, ik bedoel, ik hoef niks''Zeg ik er snel achteraan om hem niet boos te maken. Ik slik.


Michael
Ik haal een glas water en een glas cola voor mezelf en loop terug''Als ik iets voor je kan doen zeg je het maar'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/29/2016 10:32 PM

Myrall.
Ik knik. Ik pak het glas aan en neem er vervolgens een slokje van. Er is wel een ding, maar ja... ik denk niet dat hij me zomaar laat gaan en terug laat gaan naam mijn eigen huis. Ik zal het dus maar hiermee moeten doen. Ik zal ooit wel ontsnappen, misschien. Misschien ook niet. Ik bijt zacht op mijn lip waarna ik op de rand van het bed ga zitten. Wat als ik niet weg kan komen? Nooit meer? Ik ken hem niet, waarom blijf ik zo rustig? Ik moet weg hier. Misschien doet hij nu aardig zodat hij alleen mijn vertrouwen wint.

Calum.
'Oké... je mag het gewoon zeggen, hoor. Als je iets nodig hebt.' Ik ga wel iets rustiger met haar om, maar nog steeds niet zo als ze wil. Als ze op mijn zenuwen werkt gaat het niet beter voor haar worden. Ik grijns even. Ze is van mij, helemaal van mij. Ik kan alles doen wat ik wil. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 06/30/2016 08:03 AM

Emma
Ik slik en kijk gewoon verder naar de grond. He scares the shit out of me... Maarja. Ik blijf wel gewoon lief.


Michael
''Ik ga weer even, tot zo'' Ik loop de gang door en klop de kamer van Calum 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15

« Back to forum