5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 09:35 PM

Myrall.
'En dan nog zijn reactie zien.' Zeg ik. 'Ik denk alleen dat je wel dingen kun terug verwachten van hem. Daarom zou ik niet al te ver gaan.' Waarschuw ik haar.

Calum.
'Oké, ik ga weer terug naar mijn tent dan.' Ik loop naar mijn tent en hoor wat gelach. Als ik binnen ben zegt Myrall snel gedag tegen Sam en verlaat de tent. 'Oké, dan...' zeg ik wat geïriteers. Ik geef haar een ongeïntreseerde blik. 'Ga van mijn luchtbed af.' Ik begin wel iets later met het babe gedoe.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 09:38 PM

Sam
Ik kijk naar Calum die de tent binnen komt lopen en zeg doei tegen myrall. "Waarom zou ik?" Zeg ik en blijf zitten. Ik ga echt niet naar hem luisteren. Ik negeer Calum en doe me ding.

Michael
Na een stukje lopen heb ik de buurt verkent. Ik loop terug de tent in en zie dat Myrall al terug is. Ik zucht overdreven hard en kijk d'r geïrriteerd aan. Ik doe m'n schoenen uit en kijk Myrall aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 09:51 PM

Myrall.
Ik rol mijn ogen. Overdreven doen is ook een vak. Ik draai me om en ga op het luchtbed liggen. Nu ligt hij er toch niet op. Ik pak mijn mobiel en speel even een spel. Iets beters heb ik nu toch niet te doen.

Calum.
Ik zucht hard. 'Omdat ik je duidelijk heb gemaakt dat ík daar slaap. Calum. Calum slaapt op dat luchtbed. Niet Sam.' I zucht nogmaals. 'Moeilijk om te begrijpen zeker voor jou?' Ik ga ook op het luchtbed zitten en ga vervolgens languit liggen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 09:55 PM

Sam
"Staat je naam erop? Nee." Zeg ik en als hij languit gaat liggen word ik boos. "Je hebt ook geen opvoeding gehad he?" Zeg ik luid op en duw hem van het matras af en ga zelf languit liggen.

Michael
Ik ga naast Myrall liggen met me rug naar d'r toe en ga ook op m'n telefoon. Het is al donker en iedereen is in z'n tent. En natuurlijk slapen de docenten in een huisje met een bed..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 10:00 PM

Myrall.
Ik ben al lang blij dat Michael niks zegt. Als ik zijn stem hoor wordt ik eigenlijk alleen maar misselijk. Niet echt, maar ik heb gewoon een hekel aan zijn stem.

Calum.
'Godverdomme.' Zeg ik. 'Wat jij wilt.' Ik ga met mijn volle gewicht op haar liggen. 'Dan ga je zo maar slapen, maakt mij helemaal niks uit. Als ik maar ruimte heb vind ik het goed.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:05 PM

Sam
Als hij vol met z'n gewicht op me gaat liggen stik ik. "Jezus doe normaal wil je me dood hebben" zeg ik en duw hem naast me en ga van het matras af. "Was toch al niet van plan naast je te slapen," zeg ik en pak me dekens met me kussen en ga naast het matras liggen. Het is stil buiten dus iedereen ligt ondertussen wel te slapen aangezien het al nacht is. Ik zucht en probeer goed te liggen wat niet lukt op deze harde, koude vloer.

Michael
Als het half 12 is begin ik te gapen en leg me telefoon weg. Ik g op me rug liggen en kijk naar Myrall. Ze is nog wakker. Ik zucht en sluit me ogen. Morge word een lange dag..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 10:12 PM

Myrall.
Ik blijf nog een tijdje wakker en leg dan mijn mobiel weg. Ik moet mijn batterijpercentahe niet te snel verspillen. Ik sta op en zoek in mijn koffer naar een joggingsbroek aangezien ik heen zin heb om in deze skinny te slapen. Ik zorg dat Michael me niet kan zien en verwissel snel mijn broek.

Calum.
Ik grijns. 'Mooi zo.' Ik sla het deken om me heen en zucht. Ik ga haar zo hard irriteren. 'Slaap zacht, babe.' ik zet de nadruk op '"zacht" aangezien ze ip een harde grond ligt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:19 PM

Sam
''Hou je bek, kwal'' zeg ik en rol met me ogen. ''En noem me geen babe.'' zeg ik vol afschuw en ga op me zei liggen en probeer in slaap te vallen.

Michael
Ik hoor nog wat gerommel maar hou me ogen dicht. Me broek had ik al uit gedaan. Ik doe snel me shirt nog uit aangezien het warm is hier en val in slaap als Myrall weer naast me ligt. De eerste avond zit er al weer op..

--
Doe jij ts naar de volgende ochtend? 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 10:24 PM

Myrall.
Ik wrijf in mijn ogen als ik wakker word. Ik had mijn make-up er niet af gehaald dus ik lijk sowieso een zombie. Ik schrik even als ik Michael's arm om me heen zje liggen. Ik haal zijn arm van me af en sta op. In één tent slapen met hem is al erg genoeg hoor.

Calum.
Ik gaap als ik wakker word en kijk even naar Sam dje nog slaapt. Ik grijns en loop naar haar toe om hasr wakker te maken. Het is nog vroeg, maar ze word er wel geiriteerd van. Precies wat ik wil.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:27 PM

Sam
Het heeft lang geduurd tot dat ik in slaap viel. Eerst had ik het super koud, en daarna niet meer maar begon Calum te snurken. Uit eindelijk is het rond 3-4 uur geworden dat ik pas in slaapviel... Ik slaap door in een diepe slaap..

Michael
Ik kreun als ik iets voel en draai me dan om en slaap veder.. Het is nog te vroeg. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last

« Back to forum