5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 03:26 PM

Myrall.
Ik heb behoorlijk veel honger, maar ik heb nu niet bepaald zin  in frietjes. Ik zucht en eet het toch maar op. Ik zou willen dat ik ook vegetarisch kon zijn zoals Sam. Ik heb nogal veel medeleiden met dieren. Maar ja, ik kan niet zonder pizza salami... en aangezien dat ik weet wat er in een frikadel zit hoef ik die ook niet. Ik merk day Calum nog honger heeft en schuif mijn bord naar hem toe. 

Calum.
Ik heb na een tijdje alles op en rek me even uit. Ik heb eigenlijk nog veel meer honger maar ik zal het moeten doen met dit. Ik kijk blij als ik nog een frikadel toegeschoven krijg van Myrall. Ik heb gehoort wat er in zit, maar ja. Daar geef ik niets om. Het ia eten.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 03:35 PM

Sam
Als we klaar zijn met eten word er al omgeroepen dat we zo snel mogelijk naar onze tenten moeten omdat het al is begonnen met regen. Het was nest wel stil aan tafel dus ik ben benieuwd hoe het in de tent zou zijn. Ik ren samen met calum naar de tent en zeg tegen myrall dat ik d'r wel nog spreek via app. Ik doe me schoenen uit als ik in de tent sta en doe dan de ingang dicht als calum er ook in is. Ik loop de tent veder in waar de matras ligt en ga er naast zitten. "Uhm, wat gaan we doen? Aangezien het nog niet laat is" vraag ik aan calum en kijk hem aan.

Michael
Ik ren samen met myrall de tent in en doe de opening dicht als we er beide in zijn. Ik doe me schoenen uit en loop de tent veder in en plof neer op het matras. Ik hoor de regen tikken tegen de tent en kijk naar myrall. "Zullen we een spel spelen waardoor we elkaar beter leren kennen? Zoals 20 questions" vraag ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 03:45 PM

Myrall.
Ik doe mijn schoenen uit en ga op het luchtbed zitten. Ik hoor de regen tegen de tent aantikken. Nog niet heel hard, want het wordt erger. 'Oh, ja, is goed. We moeten iets doen dus ja.' Ik kijk hem even aan. Als ze maar niet te persoonlijk zijn kan het misschien nog leuk zijn.

Calum.
'Als eerst ga jij op het lichtbed zitten.' Ik trek haar op het luchtbed, niet te hard natuurlijk. Ik vraag via app aan Michael wat hij gaat doen om zich te vermaken. 'Laten wij ook maar 20 questions doen.' Zeg ik waarna ik mijn telefoon weg leg.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 03:54 PM

Sam
Ik word op het luchtbed getrekt door Calum en ga dan beter zitten. ''Oh, sinds wanneer ben je geintresseerd in mn leven?'' vraag ik voor de grap maar knik dan. ''Is goed, begin jij maar met een vraag'' zeg ik.

Michael
''Oke, ik begin met de vraag.'' zeg ik en denk na. ''Oke, wat is je lievenlingseten?'' vraag ik en strek me benen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 04:06 PM

Myrall.
Ik denk even na. 'Cliché, maar pizza.' Antwoord ik op zijn vraag. 'Nu is het mijn beurt. Oké... wat is je echte haarkleur?' Vraag ik. Daar ben ik altijd al benieuwd naar geweest eigenlijk.

Calum.
Ik denk na over een vraag. 'Hoeveel relaties heb je gehad?' Vraag ik aandachtig. Ik hou niet van die soft questiona om eerlijk te zijn, meestal ga ik gelijk over naar de persoonlijkere.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 04:13 PM

Sam
Ik lach om z'n vraag en antwoord eerlijk. ''1, en als je wilt weten wie. Het was een jongen die is verhuisd naar een ander land en toen meerdere keren was vreemd gegaan'' zeg ik en glimlach nog steeds, ik wil niet dat hij me verdriet ziet. 

Michael
''Dat is het beste antwoord wat ik ooit heb gehoord.'' zeg ik. ''blond/bruin'' antwoord ik en weet al gelijk mn volgende vraag. ''Ben je single?'' vraag ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 04:21 PM

Myrall.
Ik knik. 'Single pringle.' Antwoord ik. Ik denk even na over een volgende vraag. 'Heb je een broertje of zusje, of beide?' Vraag ik na een tijdje.

Calum.
Ik bijt zacht op mijn lip. 'Wat een klootzak.' Zeg ik waarna ik even diep zucht. 'Het is jouw beurt weer.' Zeg ik waarna ik evem lang uit ga liggen op het luchtbed. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 04:25 PM

Sam
''Hoeveel relaties heb jij dan gehad?'' vraag ik nieuwschierig en blijf zitten en kijk naar Calum. Ondertussen begint het steeds harder te regenen en hoor ik in de verte onweer.

Michael
''Ik ben enigs kind, en jij?'' vraag ik en hoor in de verte de onweer al aankomen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 04:35 PM

Myrall.
'Een broer, maar die woont al op zich eigen.' Ik hoor al onweer, niet erg hard, maar het zal hier snel zijn. Waarom moeen we nou uitgerekent in de week dat het gaat onweren en zo kamperen? Ik zucht zachtjes. 'Welke haarkleur vond je het leukst om te dragen?'

Calum.
'Vijf.' Geef ik eerlijk toe. De meeste verwachten er meer, maar ja. Vijf vind ik ook best veel. 'Ze waren crap.' Ik kijl naar Sam die duidelijk een beetje bang kijkt van het onweer. 'Ben je bang voor onweer?'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 04:43 PM

Sam
''Oh, oke'' eerlijk, ik had er wel meer verwacht, maarja. Als de onweer steeds dichterbij komt begin ik onrustig te worden. Zo eng is het nou ook weer niet, maar als je in een tentje buiten in het bos bent is het ineens wel een stuk enger. Ik knik als Calum vraagt of ik bang ben voor onweer. Het begint een stuk harder te regenen en de wind word ook steeds harder. ''Shit'' zeg ik zachtjes en pak me kussen van de grond die ik vast pak.

Michael
''Galaxy'' zeg ik en hoor ineens een keiharde klap en schrik er zelfs van. ''Holy fuck'' zeg ik en ga onder me dekens liggen. ''Shit, ik hoop dat we hier wel levend uit komen'' zeg ik voor de grap en precies daarna begint het nog hard te waaien ook. ''Oke, nu mijn beurt; Hoeveel relaties heb je gehad?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Last

« Back to forum