BINNENKORT: Joëlars blog!

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Daann_04
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Daann_04 on 01/03/2016 10:30 PM

Kyra hou op met dat gezeur van je, en wtf hoezo veroorzaak ik de ruzies? Jij bent hier de fucking gene die moeilijk loopt te doen over van alles en nog wat. Vervolgens geef je iemand anders de schuld dat die gene zich kut voelt terwijl jij ben de gene bent die hier iemand fucking kut laat voelen. Laat ik een voorbeeld aan MILAN nemen. Zelfs hem heb je naar de klote gemaakt bro, dus kap gwn met dat tantoe gezeik van je. Beter ga je brokkel achter je pc.

Reply

trude5

22, male

  Level 11

Posts: 465

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from trude5 on 01/03/2016 10:34 PM

Oke nu is het te veel voor mij, jullie,moeten is stoppen hier mee. Wat willen jullie hier mee bereiken? Dat iedereen zicht slecht voelt ? Neen , dat wilt niemand want dan is het gedaan voor iedereen. Iedereen maakt fouten en zoals admin zei: de volgende keer ga ik het anders aan pakken" dus de volgende keer gaat ze het ze het anders doen dan nu en misschien wordt je dan wel gekozen maar niet met dit gedrag van jullie. Wat een kinderachtig gedrag vertoon men hier

Stay who you are, change for no one

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Supermodelkaty on 01/03/2016 10:36 PM

DAAN, KAPPEN NOU! KYRA, KAPPEN! VIOLET OOK KAPPEN! IEDEREEN KAPPEN HIER MEE!

Dit is nooit de bedoeling van ons allen geweest. Hm is de site waar geen drama's zouden zijn. EN kijk waar we mee bezig zijn. Iedereen is tegen elkaar en ik ben er klaar mee. Daan, Violet. Het is allemaal lief bedoelt. Maar laten we dit gewoon achter ons laten en doorgaan.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 01/03/2016 10:44 PM.

trude5

22, male

  Level 11

Posts: 465

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from trude5 on 01/03/2016 10:37 PM

Ik wil nu niet dar er ruzie wordt gemaakt
We beginnen gewoon terug met een schone lijn

Stay who you are, change for no one

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from AestheticRain on 01/03/2016 10:40 PM

Sorry meiden, nogmaals... Deze site was de bedoeling als vervanging van goSupermodel. Hier zouden we geen dramaqueens worden. Ik ga hier niemand op afrekenen want zo moeilijk ben ik niet. Ik geef iedereen gelijk. Jullie hebben allemaal jullie reden om boos te zijn of juist blij. Maar zullen we het nu hier bij laten. Er zullen nog veel meer kansen komen en jullie staat hier allemaal gelijk. :)

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Supermodelkaty on 01/03/2016 10:40 PM

Sorry meiden, nogmaals... Deze site was de bedoeling als vervanging van goSupermodel. Hier zouden we geen dramaqueens worden. Ik ga hier niemand op afrekenen want zo moeilijk ben ik niet. Ik geef iedereen gelijk. Jullie hebben allemaal jullie reden om boos te zijn of juist blij. Maar zullen we het nu hier bij laten. Er zullen nog veel meer kansen komen en jullie staat hier allemaal gelijk. :)

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from AestheticRain on 01/03/2016 10:46 PM

Ik sluit dit topic om nog meer ruzie te voorkomen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5

« Back to forum