Ik heb nog maar 1 week vakantie
First Page | « | 1 | 2
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie
from Sophie on 08/17/2015 11:44 AMInderdaad hahah, ik wil niet aan school denken maar ik moet nog steeds kaftpapier halen en mijn boeken kaften. En die week gaat zo voorbij :\
Hahaha dankje :p
You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that.
from Sophie on 08/17/2015 11:47 AMMijn moeder wilde nog een dagje Den Haag met mij en m'n zusje maar ik weet niet of dat doorgaat. Ik wil het liefst nog naar de bios maar ik weet niet of er een leuke film is. Ik ga nog wel wat doen, want zo gaat het altijd, de hele vakantie doe ik niks en de laatste 2 weken wil iedereen plotseling iets doen en moet ik nog vanalles doen enzo xd
You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that.
from Writer4ever on 08/17/2015 11:50 AMPaper Towns, Pitch Perfect 2 & Ted 2 zijn uit, misschien kan je een van die films gaan kijken :)
from Sophie on 08/17/2015 11:56 AMOhja, dan kan ik Paper Towns of Ted 2 wel kijken, of ik wacht tot ze op popcorntime of netflix komen :p
Maar idk de bios is wel leuker
from Writer4ever on 08/17/2015 12:31 PM@ Haha ja bios is wel net iets leuker :)
lea.000
from lea.000 on 08/17/2015 12:43 PMkheb ook nog maar een weekje...
from Anelore33 on 08/17/2015 02:10 PMGeniet er maar lekker van :)