O) Ghosts are everywhere.. (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/05/2016 06:57 PM

Andrew
Ik zwaai mijn lange benen uit de auto en sta op. Ik rek me even uit en zie al de rest voor het raam staan. Ik steek grijnzend mijn hand op en iedereen zwaait enthousiast terug. Ik hoor mijn naam dan en stap naar Christa heen. "Laat iedereen naar buiten komen. Wanneer ik de blinddoek dan van James afhaal, roept iedereen 'verassing'." zegt Jade dan. Ik steek mijn duim op en stap naar het huisje heen waar ik iedereen begroet.

Jade
"Ik ben hier." lach ik wanneer James mijn naam zegt en ik neem zijn handen vast. Ik kijk dan naar het huisje en iedereen komt naar buiten. "Volg me, eenhoorntje." zeg ik dan en grinnik zacht. Niemand anders zou het hebben gehoord. Ik doe een paar stappen naar voor en steek mijn duim op naar de rest, die hetzelfde doen. Ik maak de handdoek dan los en roep samen met de andere mee: "Verassing!"

Jade.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/05/2016 08:12 PM

Christa

"Verrassing!" riepen we allemaal. Ik maakte zelfs een sprongetje van blijdschap, ik was altijd blij als iemand jarig was. En James zijn gezicht was onvergetelijk. Hij keek alsof hij 1 miljoen had gewonnen of zo.
Ik grinnikte even en gebaarde dat James zijn mond nog steeds open stond. Iedereen had het meteen naar zijn zin en we feliciteerde James nog een keertje.

James

"Verrassing!" Ik was stomverbaasd door deze verrassing. Mijn mond zakte vanzelf open en ik had het niet door voor 5 minuten? Gelukkig was Christa er nog, voordat er iemand een geintje mee ging uithalen. "Wow, i-ik weet totaal niet wat ik met zeggen! Is dit wat ik denk dat het is? EEN GRIEZELHUIS!?"
Jayden knikte en ging in een pose staat waarmee hij bedoelde: kijk eens wat wij hebben geregeld! 
"Betekent dit dan ook dat er elke avond griezelverhaaltjes worden verteld?" Ik grijnsde even.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/05/2016 10:31 PM

Andrew
Wel, James zijn reactie was onvergetelijk. Ik grijns breed en kijk dan naar Jayden. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk naar Jade. Ik sla mijn arm rond haar heen en druk haar zacht tegen me aan. "Hij is echt vebraasd." zeg ik en ik knik. "Dat kan alleen maar positief goed zijn, denk ik." zeg ik en kijk naar Jade, die nu ook naar me kijkt. Ze glimlacht en ik glimlach maar terug. "Ga naar binnen kijken, dikken!" schreeuw ik dan naar James. Ik noemde hem wel vaker zo en hij wist dat het gewoon een grapje was.

Jade
Ik glimlach eens en leun tegen Andrew aan. "Ja, tuurlijk griezelverhaaltjes." lach ik en kijk dan naar James. "Ja, jup." Ik laat Andrew los en druk James naar binnen heen. Ik en Christa geven elkaar een high-five doordat onze verassingen zeker en vast geslaagd was en dat was alles wat we wouden. Ik had veel nagedacht over zijn reactie, maar zijn échte reactie overtrof alles. Ik lach even en stap mee naar binnen heen want ik had het zelf nog niet eens gezien.

Andrew.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/06/2016 10:56 AM

Christa

Jade en ik gaven elkaar een high-five. Het was al zo'n goed begin en we waren nog maar net binnen.
Ik was zelf ook onder de indruk van het huis, de hal was al erg groot en bestond alleen uit donker bruin hout met in het midden van de hal een marmeren beeld.
In plaats van de rest te volgen, ging ik weer naar buiten en sleurde al een paar koffers de hal binnen. Wat me opviel is dat iedereen buiten had gewacht op ons en nog niet naar binnen was gegaan.
Mijn hart maakte een sprongetje toen ik iets tussen de struiken zag. Uit angst stapte ik achteruit, mijn ogen werde groot toen ik zag dat het gewoon een kat was. Ik schoot meteen in de lach, dat ik me bang maakte voor zoiets onozel.

James

Jade duwde me voorop en ik liep dus als eerste het huis in. Ik was verbaasd dat het er zo cool uitzag, griezelig en normaal tegelijkertijd. "Dit is de perfecte plek," zei ik en geef Andrew een elleboogpor.
Het marmeren beeld in het midden van de hal was erg opvallend, zeker in zo'n donkere kamer. En wat het beeld voorstelde was nogal moeilijk, zeker omdat het helemaal in elkaar gedoken was. Was het een trol, een mens,...?

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/06/2016 12:47 PM

Andrew
Ik grijns wanneer James zo enthousiast is. "Ik ben blij dat je dit goed vind. Je bent vet moeilijk om iets voor te verzinenn." lach ik en kijk naar Jade en Christa. "Je mag eigenlijk vooral hen bedanken. Zij hebben het meeste gedaan." zeg ik en geef James een por terug. "Ik ga helpen met de koffers." zeg ik en stap weer naar buiten heen waar ik Christa help want bij haar ging het niet zo heel vlot. Vooral de koffers van de meiden wogen zwaar, maar natuurlijk sprong die van Jade er weer uit. "Jade, heb jij een overlevingspakket mee ofzo?" zeg ik dan tegen haar.

Jade
Ik kijk Andrew aan en glimlach eens. "Ik heb gewoon de dingen mee die ik nodig heb." zeg ik met een glimlach en Andrew schudt ongelovig zijn hoofd. "Goed, er zijn 5 kamers. Duss.. in iedere kamer slapen er 2 personen." zeg ik en kijk naar het beeld. "Fascinerend éh?" plaag ik James dan en kijk hem even kort aan. Zijn glimlach op zijn gezicht zei al genoeg, hij vond dit té gek. Ik ga wat later naar boven en stap een kamer in. Ik trek grote ogen wanneer ik het hemelbed zie. "Wauw." mompel ik.

Jade.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/06/2016 01:29 PM

Christa

"Ja, maar..." Ik wou net beginnen met het vragen wie bij wie op de kamer zou slapen, maar dat was al niet meer nodig... Iedereen heeft zich zodanig opgesteld, dat ze al met twee waren.
Jade was er al vandoor en ik stond daar als enige, niet met een andere persoon. Dat zou dus betekenen dat ik met Jade op een kamer moest slapen. Andrew en James deelden een kamer, Jayden en Tobias deelden ook een kamer. En dan gingen we over naar de meisjes... Dat was gewoon al beslist.
"Jade! Wacht eens even!" riep ik en liep de richting die zij had genomen.

James

Ik liep voorop en nam de eerste kamer met twee aparte bedden. "He bro, is dit oke?" Ik liep de kamer al in voordat ik een antwoord kreeg, ik vind het een prima kamer.
Ik liep naar de boekenkast die precies elk moment in elkaar kon vallen. Er stonden oude versleten boeken in, dus nam ik er een willekeurig boek uit. De geschiedenis van dit huis, wat een originele titel, dacht ik sarcastisch.
Toen Andrew binnen kwam, zette ik het boek weer op zijn plek. "En? Of wil je liever met een van de meisjes op de kamer slapen?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/06/2016 09:17 PM

Andrew
Ik sleurde mijn koffer mee naar boven heen én die van Jade, die percies 10 ton woog. Ik kijk naar James die vanuit de kamer staat te roepen waardoor ik zacht grijns. Ik stap naar binnen heen en schud mijn hoofd. "Deze is perfect en als ik één van de meisjes het bed in krijg, moet je het maar aanhoren." plaag ik hem dan en kijk naar het boek dat hij vast had. "Wat is dat?" Ik stap naar hem toe en kijk over zijn schouder heen naar het boek. "Wauw, dat klinkt spannend." lach ik dan.

Jade 
Ik kijk naar Christa en glimlach eens. "Dit wordt onze kamer. Ik hoop dat je het niet erg vindt om samen met mij één bedje te delen." plaag ik haar en ga langs mijn haar. Andrew zet mijn koffer dan voor de deur en ik bedank hem dan. Ik kijk even rond en zie oude schilderijen hangen van landschappen, maar ook portretten. "Deze zien er echt zo eng uit." zeg ik en staar ernaar. "En zo echt." Ik til mijn ene wenkbrauw op en kijk dan naar Chrisa en glimlach.

Andrew.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/07/2016 11:31 AM

Christa

"Tuurlijk niet," zei ik lachend. "Het hemelbed is echt mooi en deze kamer heeft veel lichte tinten." Jade keek naar een schilderij en ik kwam naast haar staan.
Het leek ook zo echt, net zoals ze zei, ze had zelfs gelijk over het eng gedeelte. "Misschien moeten we het even van de muur halen of zo?" Jade protesteerde niet dus haalde ik het er af, achter het schilderij was er een bruine plek. 
Ik wou het schilderij er terug ophangen, want ik vond die bruine plek nog griezeliger dan het schilderen. "Precies opgedroogd bloed..."

James

"En wie wordt het?" Ik lachte en deed mijn koffer open die ik al had meegenomen toen ik naar deze kamer liep.
Mijn telefoon maakte plots een geluidje, dus nam ik het uit mijn broekzak. Het was een bericht van mijn ouders: Gelukkige verjaardag, James. We zijn blij dat je vrienden iets georganiseerd hebben, geniet van je verjaardag he! Liefs,
Ik glimlachte, ze hadden me toch een gelukkige verjaardag gewenst.
"Krijg ik het bed dicht bij het raam? Oh wacht, ik ben jarig!" Ik sleurde mijn open koffer naar het bed bij het raam.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/07/2016 04:46 PM

Jade
Ik trek een vies gezicht. "Jakkie.." mompel ik en kan het niet laten om mijn vinger langs de plek heen te laten glijden. De bruine stof valt op de grond en ik zie dat de muur er zelf helemaal door verkleurd is. "Hang hem omgekeerd." zeg ik dan zodat we de plek niet meer zien én het schilderij. 2 vliegen in één klap." zeg ik en glimlach wanneer ze dat doet. "Nu ga ik eindelijk kunnen slapen zonder dat ik me voel aangestaard." zeg ik met een glimlach en laat me op het bed neervallen.

Andrew
"Euhh.. heb je ook iemand op het oog? Dan doen we anders gewoon een trio hoor, ik ben niet kieskeurig." lach ik en keer me om naar mijn bed. Ik draai me om wanneer ik een geluidje hoor en zie dan dat het van James komt want hij houdt zijn telefoon al bast. Ik grijns wanneer hij dat dan zegt. "Ga je gang." zeg ik en hoor dan een geluid. Het kwam van beneden, maar ik vond het raar want iedereen was boven. Ik kijk naar James en stap onze kamer dan uit.

Jade.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/07/2016 04:55 PM

Christa
Ik hing het schilderij andersom, die bruine vlek was al even 'mooi' als het schilderij zelf. Jade had gelijk, over het aanstaar gedeelte.
Ik glimlach naar Jade die zichzelf heel comfortabel op het bed heeft gelegd, maar dan hoorde ik geluid van beneden.
"Euh, hoorde jij dat ook?" Ik dacht dat ik Jade haar hoofd zag schudden. "Ik ga kijken, maak je geen zorgen. Waarschijnlijk probeert iemand al een grap uit te halen."

James
Ik liet andrew zijn gang maar gaan. Ik was nu eenmaal bezig met het op berichtjes reageren. Mijn ouders konden maar niet ophouden. komt waarschijnlijk omdat ik iets te doen had op mijn verjaardag. Zo gemeen.
"Tss..." Ik kreeg krampen in mijn duimen en liet ze even rusten.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum