O) Ghosts are everywhere.. (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/07/2016 05:09 PM

Jade
Ik knik naar Christa en zie haar de kamer uit verdwijnen. Doordat dit een spookhuis was, verbeelde je veel dingen. Ik ga dan ook de kamer uit en ga een willekeurige kamer in. Ik zie James staan en spring onverwachts op zijn rug. Gelukkig was hij het gewoon en reageerde hij er niet meer al te hard op. "Wel is de jarige jongen populair?" grinnik dan wanneer ik over zijn schouder meekijk en de vele berichtjes zie. "Awwhh, moet ik je een vinger massage geven?" lach ik dan en leg mijn kin neer op zijn schouder.

Andrew
Ik hoor boven veel kabaal. Gelach, gepraat, rommel dat werd op de grond gegooid, alles gewoon. Ik kijk rond me heen. Ik zag niets, momenteel. Ik stap naar het beeld heen en frons mijn wenkbrauwen. "Is het nu veranderd van positie?" mompel ik dan tegen mezelf en zucht even. Werd ik gek of had het beeld daarnet ook al die houding. Ik hoor de trap kraken en kijk naast me. "Is dat beeld veranderd of niet?" vraag ik dan aan Christa.

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/07/2016 05:30 PM

Christa
"Nu je het zegt, het is veranderd." Ik keek met ongeloven naar het beeld, ik wist wel zeker dat het niet recht stond, maar in elkaar gedoken. "Dit moet weer een grap zijn..."
Ik was zo bang, maar na een paar minuten kreeg ik door dat ik Andrews arm vast had. "Euh sorry." Ik dacht nu echt dat ik aan het blozen was.

James
"Pff, helaas wel." Jade keek mee, maar dat maakte niet zoveel uit. Ze wist toch al alles over mij en steeds kreeg ze meer en meer informatie te pakken. "En ja een vinger massage zou goed doen!" Ik was echt blij dat ze het vroeg.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/07/2016 11:04 PM

Andrew
"Misschien veranderd het altijd na een bepaalde duur?" zeg ik en dat klonk best logisch. Het gaf dan inderdaad een mysterieus effect. Ik bekijk het beeld goed en slik even. De kunsternaars werden steeds beter en beter want dit beeld leek zo echt. Ik voel armen rond mijn arm en kijk dan opzij, waar Christa staat. Ik grijns even wanneer ze dat zegt. "Het stelt vast niks voor. En trouwens het is hier een griezelhuis er moet wel iets spannends aanwezig zijn." zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.

Jade
Ik grinnik wanneer hij dat zegt. "Populaire eenhoorn. Als je een foto van je eenhoorboxer zou nemen, zou je waarschijnlijk nog populairder worden." fluister ik plagend in zijn oor en laat me van hem afglijden. Ik neem zijn ene hand beet en trek hem naast me neer op het bed. Ik laat mijn duimen over de zijne heen glijden en masseer het terwijl wat.

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/09/2016 12:05 PM

Christa
"Dat kan..." Ik vroeg me echt af hoe dit kon gebeuren. Van een raar en ook wel lelijk beeld, naar een beeld dat zo levensecht leek. En hoe hebben ze het dan veranderd? Het zou toch lawaai maken als je het andere beel zou weghalen? Of niet soms.
Hier zat echt een luchje aan en het stonk.

James
"Dat gaat dus niet gebeuren..." Ik hoopte ergens dat ze het ooit zou vergeten, of misschien heeft ze zo'n observeer boekje. Dat zou te raar zijn, eerlijk gezegd.
Ze trok me naast haar op het bed en ze begon mijn duim te masseren. En dat was eigenlijk zo slecht nog niet, de pijn in mijn duim ging na een tijd ook echt wel weg.
"Je bent een professional!" zei ik uit verwondering hoe helend het eigenlijk wel werkte.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/09/2016 12:21 PM

Andrew
"Laten we maar niet meteen als gaan verdenken. Dit is een griezelhuis, logisch dat er een paar dingen zijn dat ons doen verbazen." zeg ik met een glimlach en kijk nogmaals naar het beeld. "Waarschijnlijk zit er ergens een knopje ofzo aan." zeg ik en kijk haar even aan. "Stel je er maar niks bij voor." probeer ik haar rustig te houden en stap naar de kamer naast ons heen, waar er een grote woonkamer was.

Jade
Ik grinnik even. "Jammer, anders was ik de eerste liker hoor." lach ik zacht en voel hoe zacht zijn armen nog zijn. Ik streel nog steeds over zijn duim heen en glimlach wanneer hij dat zei. "Ik ben blij om dat te horen." geef ik dan eerlijk toe en laat na een tijdje zijn handen los. "Gaat het wel al beter?" vraag ik en bestudeer even kort zijn handen die zoveel groter worden dan de mijne. "Wat vind je van onze verassing?" vraag ik dan en kijk hem nieuwsgierig aan. 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/09/2016 12:39 PM

Christa
Andrew probeerde me gerust te stellen, maar de vreemde gedachten bleven maar in mijn hoofd spoken. Hij liep naar de kamer ernaast en ik volgde hem, want de hal gaf me de rillingen.
Het was een woonkamer, een grote woonkamer. Er stonden veel boekenkasten en een doodnormale piano helemaal onder het stof. Moest alles nu mooi afgestoft zijn, zou het nog een mooie kamer zijn geweest, maar dat was het nu niet.
"Dit is dus de woonkamer..." fluisterde ik. "Alles belhalve de kamers is hier zo groot, de hal, nu de woonkamer."

James
Ze liet mijn hand na een tijdje los. "Gaat het al wat beter?" vroeg ze aan me. "Het gaat hoor, bedankt."
Jade vroeg me daarna meteen wat ik van de verrassing vond, ik moest eerlijk zeggen dat ik het al super vond. De hal heeft al een eerste goede indruk achtergelaten. "Ik vind het super, het is echt een griezelhuis!"
Ik hou al sinds dat ik klein was van griezelverhalen, ook van mensen bang maken- dat was eerder een hobby. "Voordat ik het vergeet, hebben we een planning?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/09/2016 11:50 PM

Andrew
Ik kijk naar de stoffige piano en dan naar de vele boeken. "Dit huis heeft echt wat met boeken. Boven ook al." zeg ik en kijk nu naar de muren. Het behang met bloemen was verkleurd en zag er echt niet meer uit. Het verkleurde papier werd bedekt met allerlei schilderijen. Sommige van rustige landschappen, andere van fruitschalen en nog andere portretten. Ik kijk naar Christa en knik dan. "Ik had het liever andersom gehad." zeg ik en sla mijn armen over elkaar heen doordat het hier binnen zelf niet warm was. Ik zie een openhaard en stap erheen.

Jade
Ik glimlach wanneer hij dat zegt en laat me achterover vallen op zijn bed. Ik voel dat mijn shirt naar boven kruipt, maar ik maak geen aanstalte om hem weer naar beneden te trekken. Ik glimlach tevreden dat hij dat zegt. "Gelukkig maar want daar waren we naar op zoek." zeg ik met een lieve glimlach. Ik denk even na en schud mijn hoofd. "Ik denk het niet, ik weet wel alleen dat we een keer een nachtspel gaan spelen." knik ik en streel mijn haar uit mijn gezicht.

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/10/2016 11:08 AM

Christa
Zou hier iemand ooit nog gewoond hebben? Andrew had het precies koud want hij sloeg zijn armen om zich heen. Terwijl hij naar de openhaard ging, keek ik tussen de boeken op de boekenplank. Hoe het beste griezelhuis maken, hoe maak je poppen, ... Allemaal rare boeken die jeniet zomaar in de bib tegenkomt. Het waren allemaal van die oude versleten boeken. Bij sommigen zou de rug er zelfs afvallen.
"Er staat geen enkel normaal boek op deze boekenplanken hier," zei ik en keek verder. "Zelfs geen gewoon kookboek." Ik denk niet dat je een gerecht voor Halloween elke dag gaat eten?

James
"Mmmh, een nachtspel," glimlachte ik. Ik vroeg me nu echt af waar Andrew was... Het duurde wel heel lang om gewoon een kijkje te nemen beneden. Ik wreef een beetje door mijn haar en dacht na.  "Wat is Christa eigenlijk aan het doen, omdat jullie bij elkaar op de kamer slapen?" vroeg ik. Het was bepaald verrassend dat Jade kwam, anders zou ik toch denken dat ze iets met Christa aan het doen is of zo. Ze delen nu eenmaal een kamer.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/10/2016 02:22 PM

Andrew
Ik kijk naar Christa en probeer terwijl nog steeds de openhaard aan de gang te krijgen. Er stijgt veel rook op , maar geen vuur. Ik hoest zacht en na een lange tijd te proberen , lukt het me uiteindelijk toch. Ik kijk haar even aan wanneer ik haar stem hoor. "Boven in de kamer van James en ik staat er een boek over de geschiedenis van dit huis." zeg ik en trek even mijn wenkbrauwen. "Er staan hier bizarre dingen." Het vuur geeft gelukkig warmte en ik hoopte maar dat deze kamer snel genoeg verward zou zijn.

Jade
Ik glimlach wanneer hij toch wel enthousiast reageert. "Ze hoorde wat beneden en ging kijken." zeg ik en kijk dan naar de deur. Ik laat me van het bed rollen en sta dan op. Ik trek mijn kleren goed en ga even kort doorheen mijn haar. "Ze is gaan kijken en volgens mij is ze nog steeds niet terug." Ik stap naar de deur heen en bestudeer de gang. Ik hoor veel stemmen, maar beneden was het muisstil. "Zullen we ook eens gaan kijken?" stel ik dan voor en kijk James aan.

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/26/2016 06:59 PM

Christa
Ik kreeg een behaagelijk gevoel, dit was precies geen opgezet spel. Misschien was het om ons er zo snel mogelijk uit te krijgen. "Je zou het boek eens moeten geven, klinkt intressant." Ik glimlachte. "Voor al die goede griezelverhalen die nog moeten komen."
Andrew keek me even aan. Je zag echt aan hem dat hij het koud had, niet dat ik het niet koud had of zo.
Ik kwam naast hem voor de openhaard staan, ik voelde de warmte al een beetje...

James
"Misschien is dat een goed idee." Mijn gedachten flitsten ineens naar iets nieuws; Wat als Andrew en Christa iets hadden? Dat ze samen hadden afgesproken. Ik grinnikte even.
Jade en ik liepen samen de trap af. Ik hoorde nog steeds geluid van boven komen. Nu beseft ik hoe luid wij wel niet waren, niet moeilijk dat mensen ons aankijken als we als groep ergens rondlopen.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum