O) Ghosts are everywhere.. (18+)

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/27/2016 05:42 PM

Andrew
Ik schop het stof wat weg met mijn voet en leun met mijn hand tegen de muur die ertegen aan is gebouwd. Ik voel de hitte tegen mijn benen en het geeft me een fijn gevoel. Ik hoor een krakend geluid en mijn hoofd draai ik in een snelle beweging om. Er gaat een pijnscheut doorheen mijn nek, maar dat negeer ik. Ik zie uiteindelijk 2 bekende gezichten. James én Jade. Ik grijns even. "Als jullie seks wouden hebben aan de open haard zal ik jullie moeten teleurstellen, wij zijn hier ook." grijns ik en leg mijn hand tegen mijn nek aan.

Jade
Ik stap de trap af en hoor het krakend geluid. Ik bijt zacht op mijn onderlip. "Waarom is alles hier toch zo oud en versleten." zucht ik zacht en stap achter James aan , die richting een iets grotere kamer stapte. Ik zie Christa én Andrew staan en ik lach even om Andrew' reactie. "Damn, we wouden het net zo gezellig maken." lach ik mee en stap naar hen toe. Ik trek een stoel naar me toe, die over de houten vloer piept. Ik zet me voor het vuur en trek mijn benen op zodat mijn voeten leunen op het zitvlak.

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/07/2016 06:51 PM

Christa
Als ik een krakend geluid hoor, draai ik me om en kijk op. James en Jade stonden de kamer in te kijken. Voordat ik iets kon zeggen, maakte Andrew een grappige opmerking en natuurlijk antwoorde Jade erop.
"Even serieus, of was dat serieus?" Ik dacht even na. "Als het serieus was, maak ik me snel uit de voeten." Ik ben egwoon niet grappig, dat wist ik wel. Ik kon wel om dingen lachen, maar zelf een mop vertellen... Ik denk eerder dat als je aan mij een mop vraagt, je de hele week er somber zult bijlopen.

James
Andrew en zijn flauwe humor... Het was na al die jaren nog steeds niet veranderd. Ik lachte en keek rond me heen. Uiteindelijk slenter ik naar de haard om me op te warmen. Toen Christa iets zei, wat denk ik om te lachen moest zijn-bij haar wist je nooit- werd het stil. "Zo..." Ik keek een beetje ongemakkelijk naar mijn vrienden. "Wat gaan we eten, taart?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 07/07/2016 09:02 PM

Andrew
Ik schud mijn hoofd als Christa dat zegt. "Je verpest het weer, babe." grijns ik en druk een korte kus op haar voorhoofd, zodat ze zeker weet dat het een grapje was. Ik kijk dan naar James. "Wel, jarige.. Ik heb geen idee." Ik haal mijn schouders op en ga op Jade zitten die op de stoel zit. Ik hoor haar zacht kreunen. Ik grijns even. "Alles oké, schat? Doe ik je geen pijn?" lach ik naar haar en til haar uiteindelijk wat op zodat ik naast haar kom te zitten op het kleine zitvlak. "Ik dacht dat de meisjes dat wel zouden weten."

Jade
"Tuurlijk, je ging weer op ons rekenen." lach ik en kijk hen aan. "Ik denk wel nog dat we taart hebben." Ik sta op en zie hoe Andrew over de stoel valt. "Eindelijk plek." hoor ik hem zeggen waardoor ik grijns. "Je kont nam teveel plek in, Jade." Ik schud met mijn kont naar hen en stap dan samen met Christa naar de keuken heen. "Als we een taart hebben, hoop ik dat de anderen het in de koelkast hebben gezet." Bij deze woorden trek ik dan ook de koelkast open.

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/08/2016 04:24 PM

Christa
Ik glimlach wanneer Andrew me een kus op mijn voorhoofd drukt. "Ik wist het wel",zeg ik binnenmonds. Jade had het zo te zien zwaar te verduren, toen Andrew op haar ging zitten.
Uiteindelijk besloten we eens te kijken of we een taart hadden. "Als we een taart hebben, hoop ik dat de anderen het in de koelkast hebben gezet." hoor ik Jade zeggen. En op een of andere manier probeer ik door de koelkast te kijken.
"Hebben we ook een plan B, als er geen taart is?" Ik kijk nog steeds naar de koelkast, die Jade uiteindelijk open trekt.

James
Ik knik en probeer me al in te beelden wat voor een taart het zou zijn... Zou het een ontworpen griezeltaart zijn? Of een chocoladetaart, dat was immers mijn favoriet.
Ik ga aan de openhaard staan, terwijl Jade en Christa naar de keuken liepen. "He Andrew, weet jij een goede grap om de meiden op stang te jagen?" Dat mocht natuurlijk niet ontbreken, grappig meidengegil.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 07/08/2016 04:37 PM

Andrew
Ik kijk James, mijn beste vriend, aan en grijns even. "Als ik op een dag geen grapjes meer heb voorbereid, dan ben ik ziek." verklaar ik hem met een grote grijns. Een hand haal ik doorheen mijn haar en ik zak wat onderuit. "Ik dacht dat we deze nacht wel wat konden doen. Ze slapen tenslotte beide in dezelfde kamer , dus het kan niet zo heel moeilijk zijn om hen beet te nemen." Ik begin al wat te lachen bij het plannetje. Dit werd nog leuk.

Jade
Ik bijt zacht op mijn lip. "Ik weet niet echt wat we moeten doen als we geen taart hebben." Ik trek de koelkast open en zucht. Natuurlijk niets. Ik stap de keuken weer uit en ga naar boven heen, naar onze andere vrienden. "Van heeft de taart meegenomen?" vraag ik in het algemeen. één voor één kijken ze me aan, alsof ik Chinees praat. "Ik!" hoor ik een stem roepen en ik zucht opgelucht. "Prima, ga je die even halen? Kunnen we hem opeten?" Roxanne staat recht en knikt. "Ofcourse."

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/08/2016 05:09 PM

Christa
Er was geen taart, dat was zeker. Jade loopt al meteen naar de hal om naar boven te gaan en ik had nog niet eens een centimeter bewogen.
Ik loop terug naar de woonkamer, waar Andrew nog steeds op zijn lui achterwerk zit en James naast de openhaard tegen de muur leunt. En als ik zie dat ze in gesprek waren, loop ik naar de hal en ga naar de kamer dat ik en Jade deelden.
Ik plof neer op het bed en hoorde iemand roepen in de kamer ernaast. Locatie van Jade: gevonden.

James
Ik kraak mijn vingers even. Andrew is geweldig in het uithalen van grappen en daar stond hij ook om bekend. "Dat is dan geregeld." Ik leun tegen de muur aan en vraag: "Wat is het plan?" Ik haal schud even mijn hoofd, zodat mijn haar weer op de juiste plek valt.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 07/08/2016 08:05 PM

Andrew
Christa stapt gelukkig naar boven en ik kijk terug naar James. "Jade heeft zo'n bang voor spinnen." grijns ik en kijk hem aan. "Waarmee wil ik haar dus zeker meer plagen. Ze vindt ook alles vies, dus als ze haar misschien gaat douchen kunnen we ervoor zorgen dat het bruin water is. Dan loopt ze sowieso gillend de douche uit en sta ik haar wel met open armen op te wachten." zeg ik met een knipoogje. "Weet jij waarvoor Christa bang is?" vraag ik lipbijtend.

Jade
We waren in totaal met 8. 4 jongens en 4 meisjes. Er was al een koppeltje,maar misschien konden er dat wel meer worden na deze korte trip met ons allen voor de verjaardag van James. Ik ga doorheen mijn haar en kijk achterom. Waar was Christa nu? Ik loop de kamer alweer uit en hoor de deur dichtvallen. Roxanne had dus duidelijk de taart ergens anders gezet. Ik lik langs mijn lippen en druk de deur open van mijn kamer. Ik zie Christa. "Hier ben je." glimlach ik.

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 07/09/2016 04:42 PM

Christa
Ik kijk op als ik de stem van Jade hoor. "Is alles goed gekomen?" vraag ik haar. Ze knikt hevig en haar glimlach verdween niet. "Gelukkig, ik kan me niet inbeelden wat er zou gebeuren moesten we uiteindelijk geen taart hebben." Zou James dan boos zijn geweest? Of zou hij in huilen zijn uitgebarst? Eerlijk gezegd, nu ik er over nadenk, wil ik het gewoon niet meer weten.
"Ik denk dat we best weer naar beneden gaan," zeg ik. "Voor het geval dat James het ergste gaat denken." Ik sta rechtop en voordat ik een centimeter kon bewegen, voelde ik precies iets kruipen over mijn rug...

James
Ik lach bij het idee van Andrew en kon het me helemaal voorstellen. En slagen zal het, want daar stond Andrew bekend om. Ik kruis mijn armen, wanneer Andrew me vraagt waarvan Christa bang was. "Dat is best een goeie vraag," antwoord ik. "Van spinnen is ze niet bang, want Jade zei eens tegen me dat Christa een grote huisspin uit haar kamer moest halen..." En daar zaten we vast, waarvan was Christa bang? Ik zucht en staar nadenkend voor me uit.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 07/09/2016 09:16 PM

Andrew
Ik grijns even als ik James hoor lachen. "Voordat ik hierheen ben naartoe gekomen, had ik al een paar plannetjes bedacht." Ik grijns tevdreden en liet me wat onderuit zakken. Ik ga doorheen mijn haar en kijk naar James die over mijn vraag duidelijk hard moest nadenken. "We maken haar wel bang met geluiden ofzo. Daar zijn alle meisjes tenslotte bang voor. We plagen haar wel wanneer ze zich in een awkward moment bevind."

Jade
Ik knik wanneer Christa dat vraagt. "Alles prima." Ik ga doorheen mijn haar en bekijk mezelf in de spiegel. Ik bestudeer mijn make-up en knik wanneer ze dat zegt. "Best als we inderdaad naar beneden gaan." Ik kijk haar aan via de spiegel en glimlach even. Ik pers mijn lippen even op elkaar zodat mijn lipgloss weer beter zit en kijk haar aan. "Let's go?"

 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 08/15/2016 02:45 PM

Christa
"Voordat we naar beneden gaan, hangt er toevallig iets aan mijn trui?" Jade kijkt even en schudt haar hoofd. Ik voelde me weer veel beter en samen gaan we naar beneden, zodat James niets gaat verzinnen en een hele scene ineen gaat steken.
"We zijn terug," zeg ik en steek mijn handen in mijn broekzak. Ik moest nog steeds denken aan het rare gevoel dat ik boven had. "Waarom zitten jullie zo te grijnzen? Is er iets grappig?"

James
Ik knik en hoor de trap kraken, dus zwegen we allebei. Het zou alles bederven moesten dat nu toevallig Jade en Christa zijn. "Zijn we aan het grijnzen?" Het was moeilijk om nog normaal te kijken, steeds bij het idee van Andrew ging je automatisch grijnzen of zelfs lachen. "Maak je geen zorgen, gewoon een grapje dat Andrew me vertelde..."

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum