O) Ghosts are everywhere.. (18+)

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6 [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von Anelore33 am 15.08.2016 08:48

Jade
"Nee hoor, je hebt helemaal niets." zeg ik als ze me vraagt of ze wat heeft en we stappen dan terug naar beneden heen. Ik leun zacht tegen de muur aan en kijk naar Andrew. "Andrew, Christa!" hoor ik onze vriendin roepen en ze doet een teken dat ze haar moeten volgen. Terwijl Christa en Andrew de kamer uistappen, stap ik naar James heen. "Ik weet niet wat je van plan bent, maar.." Ik doe een stapje naar hem toe en ga op mijn tenen staan zodat ik wat in zijn oor kan fluisteren. "Ik ben deze ochtend je unicorn boxershort gezien. Volgens mij wil de rest dat ook wel graag geloven." fluister ik en ga terug op mijn vlakke voeten staan. Met een speels glimlachje kijk ik hem aan. "Ik waarschuw je nu het nog kan, schat." grinnik ik zacht.

Andrew
Ik kon een lach niet onderdrukken wanneer Christa ons doorhad en James daar ook nog eens een domme reactie op doet. Wanneer we, Christa en ik, worden geroepen door Roxanne stap ik achter hen aan. Ik kijk nog even om mijn schouder en zie Jade naar James stappen. Hopelijk zou James onze plannetjes niet verklappen want als het zou lukken, zou het geweldig zijn. Ik volg Roxanne naar de keuken waar nu de taart stond. "Zullen we er kaasjes op doen?" vraagt ze en ik knik. "Tuurlijk, waarom niet." zeg ik en terwijl de dames de kaasjes plaatsen, steek ik ze aan met mijn aansteker.

 

Antworten

buffy_

-, Weiblich

  Level 16

Moderator

Beiträge: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von buffy_ am 20.08.2016 02:51

Christa
Als Andrew en ik geroepen werden door Roxanne, volg ik haar naar de keuken. Als ze vraagt of we er kaarsen zouden op zetten, knikte ik. "Geen verjaardagstaart zonder kaarsen."
We zetten de kaarsjes er op, terwijl Andrew ze aansteekt met zijn aanstekers. Ik kijk even naar hem om te zien of er iets van zijn gezicht viel af te lezen. Hoe ging het vorige verjaardagsfeestje dat we organiseerde ook al weer? Ah ja, Andrew had toen weer een grap met ons uitgehaald...

James
"Ik waarschuw je nu het nog kan, schat." Jade grinnikt zacht en ik voelde me niet op mijn gemak. Wat moet ik nu doen? Ze kan iets tegen me gebruiken, dus als we haar belachelijk maken... Gaat ze mij belachelijk maken voor al mijn vrienden, dat is net zo erg als dat ze me voor heel de wereld zou belachelijk maken.
"Moet er een plan zijn, Jade?" Ik slik even en kijk haar aan. "Want anders mag je het zeggen hoor, want ik weet totaal niet waarover je het hebt." Dit is een gevaarlijke zone, dacht ik bij mezelf, ga nu voorizchtig uit de gevaarlijke 'Jade' zone!

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von Anelore33 am 20.08.2016 03:02

Andrew
Ik voel een blik op me gericht en kijk op. Ik grijns naar Christa. "Scheelt er wat, sunshine?" vraag ik grijnzend en steek het laatste kaarsje aan. "Of ben je gewoon aan het genieten van het uitzicht?" vraag ik speels aan haar en haal mijn wenkbrauwen op. Roxanne grinnikt zacht en ik haal een hand doorheen mijn haar. Nu zou ik niks uithalen met iedereen, deze nacht kwamen James en ik wel in actie en zouden we ze een eerste nacht geven om nooit te vergeten. Bij die gedachten verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht. Dat werd geweldig.
 
Jade
"Dat weet jij beter dan ik, jarige." zeg ik met een lieve glimlach tegen hem. Ik streel zijn kaaklijn, die je bij James duidelijk zag. "Ik was je maar aan het plagen, schat." Ik kijk hem aan en ga terug op mijn vlakke voeten staan. "En ik vond het wel fijn om je te zien panikeren." Ik glimlach even en ben echt veel kleiner dan James. "Je unicornonderbroekje is ons geheimpje, ik zou het mezelf nooit vergeven als ik dat zou rondvertellen. Het is trouwens supercute en ik wil dat je hem ooit eens aan me showt." zeg ik met een speelse knipoogje en lik kort langs mijn lippen.

 

Antworten

buffy_

-, Weiblich

  Level 16

Moderator

Beiträge: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von buffy_ am 29.08.2016 06:35

Christa
Ik mompel wat binnenmonds en doe verder met het werk dat ik moest doen. Ik vind het al verdacht dat Andrew nog geen kleine grapjes heeft uitgehaald. Waar moest ik bang voor zijn? Het is nu eenmaal dat zijn grappen nogal... onvergetelijk zijn.
Mijn gsm trilde in mijn broekzak, dus haal ik hem boven. Iemand belt mij? Ik neem op, ook al kende ik het nummer niet. "Hallo? Met wie spreek ik?" Aan de andere kant van de lijn hoorde ik gekraak en uiteindelijk werd er afgelegd. "Hebben mensen echt niets beters te doen of zo?"

James
Echt waar, ik ben gewoon zo'n angsthaas. Ik haal opgelucht adem als ze zei dat het 'ons geheimpje' zou zijn. "Sorry Jade, ik ben geen model..." Ik lach. Jade en haar 'ideetjes'. Ik dacht weer an over het idee dat Andrew mooi had klaar gemaakt. Het ultieme plan, dat deze nacht van start zou gaan. Een nacht om niet te vergeten. "Geweldig," fluister ik luidop.
Ik kijk even naar Jade en stelde me haar schreeuwend voor.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von Anelore33 am 29.08.2016 08:05

Andrew
Ik kijk op wanneer ik plots een telefoon hoor. Wanneer Christa dan naar haar zak grijpt, grijns ik even. "Je liefje belt, Christa." plaag ik haar nog even en zet terwijl de kaart op een bord. Ik neem ook voldoende servetten en vorkjes. We hadden de taart al in stukken gesneden zodat dat straks geen probleem meer zou zijn. Ik kijk naar Christa en hoor haar reactie. "Heb je niemand gehoord?" vraag ik en hoor hoedat de recht nu ook naar beneden komt, klaar voor James' taart.

Jade
"Jammer." lach ik zacht en kijk naar de rest die de kamer nu ook binnen komt. Wanneer ik James wat hoor fluisteren, kijk ik over mijn schouder hem aan. "Wat is geweldig?" vraag ik, maar ik word afgeleid doordat Andrew, Christa en Roxanne binnenkomen met de taart. Iedereen begint luidkeels te roepen en ik lach even om James' reactie. Zijn gezicht was goud waard. Ik zing ook mee, net zoals al zijn andere vrienden. Ik weet nu al dat dit geweldige dagen zouden worden.

 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6

« zurück zum Forum