ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/16/2019 11:16 PM

Saia
Als hij opgeeft en ik al een weerwoord had klaar staan frons ik." Wat zei je nou?" Ik priemde mijn ogen hij was nooit zo beschermend over me.. hij wist me altijd wel neer te halen met iets wat ik gedaan heb.

Easton 
Ik stak een sigaar op en stond voor een motel denkend aan thuis. Zou mijn moeder zich druk om me maken of mijn stiefvader? Ik nam diep adem en zag wat vreemde figuren hier rond lopen. Ik keek op mijn rolex en besefte dat ik deze van.Mathi had gekregen voor mijn 17e verjaardag. Ik zat zo diep in de shit nu.. kansloze gevoelens voor een meisje waarvan de vader mijn leven heeft verpest. Mijn moeder die wel op een golddigger lijkt, Mathias die zich in de shit werkt omdat hij niet beter weet dan verwend zijn. En ik de idioot die zo graag zijn vaders naam wilt beschermen. Ik voelde in mijn achterzak aan mijn pistool die Gulio me had gegeven.. Gulio was een vuile gluiperd terzijde dat Amine een heks is en ik haar plastic tieten ernstig zat begin te worden. Vroeger ging er rond dat mijn vader met haar naar bed ging zo vader zo zoon. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/17/2019 07:18 PM

Alvira
Ik streek mijn rokje glad en trok mijn laarzen aan die over mijn knie kwamen. Mijn vingers fatsoeneerde mijn pony nog voor ik naar het tafeltje liep en het laatste lijntje coke dat ik had opsnoof. Ik trok een jasje aan en liep vervolgens de deur uit. Ik keek kort om me heen of er bekende gezichten waren, maar ik zag niemand. Ik verliet het motel en liep zo de drukke straat in. Op zoek naar de club. Het was nog een beetje vroeg, maar iets anders had ik niet te doen met mijn leven.

Mathías
'Je hoorde me wel.'zei ik en keek naar mijn gezicht in de spiegel of ik me weer moest scheren. 'Je bent van mij en van niemand anders.' zei ik en leunde met een arm op de wasbak waarna ik haar weer aankeek.

image0.jpeg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/17/2019 07:42 PM

Easton

Ik kocht net een sleutel voor een kamer en wilde vanavond niet bij Amine in bed komen hangen. Eenmaal bij mijn aangewezen kamer liep er net iemand naast de mijne uit als ik zie dat het Alvira is laat ik mijn pijp automatische valen. Ik liep haar achterna door de menigte mensen die in de stad liepen ik wilde haar naam roepen. Maar dat zou roekeloos zijn. 


Saia
Als hij dat zegt slik ik "nou dat is fijn." Zei ik alsof dat mijn beste antwoord is ik was blij dat hij minder neerbuigend op me was. Dat was altijd al een dingetje tussen ons geweest hij vond het vervelend dat ik mijn bek niet kan houden en hem geen gelijk kan geven... en ik vind dat hij iets meer begrip kon tonen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/17/2019 07:50 PM

Alvira
Ik haalde diep adem en kwam aan bij het uitgaansgedeelte van de stad. Ik beet op mijn lip en liep naar de club. Ik liep de rij zo voorbij en drukte bij de uitsmijter een kus op zijn mondhoek. 'Buenas tardes señora Vargas.' zei hij en liet me binnen. Ik keek kort om me heen en liep vervolgens de club in waar vol een remix op stond van Shameless. Camilla Cabello. Ik liep naar de bar waar ik over ging hangen. 'Un vodka redbull por favor.' riep ik boven de muziek uit en wachtte op mijn drankje.

Mathías
'Mooi, zijn we het daar over eens.'zei ik en draaide me terug naar de spiegel waar ik mijn tanden begon te poetsen. Natuurlijk zou ik hem helemaal flippen van binnen als ze iemand anders neukt. Diegene zou dr ook niet zonder slag of stoot mee weg komen. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/18/2019 10:37 PM

Saia

Als er stilte tussen ons valt besluit ik het te breken." De seks was lekker ik ga" zei ik terwijl ik het moeilijk vond om hem te behandelen als vroeger. Bang dat niet alleen hij maar meer dingen pijn gaan doen. Ik liep zijn badkamer uit en zocht mijn telefoon. 

Easton
Als ik aan kom bij een club en ik algauw word binnen gelaten. Zie ik Alvira zitten ik liep op haar af alsof het domste is wat ik ooit heb gedaan. Voor ik het wist werden er schoten losgelaten iedereen begon te gillen terwijl het geluid werd gedempt voelde ik een kogel net langs mijn hoofd vliegen. Mijn enige instinct was Alvira beschermen ik trok mijn pistool en begon weerloos te schieten op de scherp schutter. Ik greep Alvira haar pols vast en trok haar achter me maar een kogel belanden al ergens in mijn borstkast niet 1 maar 2 ik keek recht tegen Gulio aan. Loeiende sirenes waren ineens goed te horen terwijl Gulio wazig werd en verdween in de menigte zakte ik neer op de grond bloed begon ik te kosten als een bezetene.. Ik haalde adem via dichtgeklapte longen het leek alsof ik stikte. De vloer leek ineens op een wolk.. in een flits zag ik mijn familie voorbij vliegen en alle leuke momenten in mijn leven.. Dit heb je aan jezelf te danken Easton.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/18/2019 10:53 PM

Alvira
Toen ik mijn drankje had gekregen wou ik net een slok nemen als vervolgens mijn glas uit mijn hand geschoten werd. Ik keek op en voor ik het wist werd ik door iemand aan mijn pols door de menigte getrokken. Mijn blik hield zich paniekerig op Easton, maar hij viel neer op de grond met twee kogels in zijn lichaam. Ik knielde in paniek bij hem neer. 'Easton!! Blijf bij me! Hoor je mij?!' riep ik terwijl ik zijn wond dicht drukte. Uit mijn tasje haalde ik mijn mini gun en schoot op de schutter. Ik zag dat het Gulio was en schoot nog een keer, dit keer raak in zijn arm. Hij verdween door de menigte en ik focuste me weer op Easton. Mijn handen bleven zijn wonden dicht drukken tot er politie en uiteindelijk ook ambulance was die hem hielpen. Ik beet op mijn lip en nam afstand wanneer ze het vroegen. Ik trilde. Het bloed druipte van mijn handen en angst bekroop me. De angst dat Easton het niet zou halen. Hij wou me redden. Hij pakte die kogels voor mij. Door mij. Moest ik blijven? Moest ik meegaan? Zorgen dat ik weer verdween? 'We nemen hem mee naar het ziekenhuis die kogels moeten er uit en snel want hij verliest veel bloed.' zei een ambulancebroeder. Ik knikte. 'Ik ga mee.'

Mathías
Met de tandpasta nog in mijn mond keek ik abrupt op. 'Meen je dit nou?' vroeg ik en spuugde vervolgens de tandpasta uit. 'We hebben die 4 woorden uitgesproken en als je me nu gaat zeggen dat dat geen fuck betekende mag je mijn ballen likken.' zei ik tegen haar. Lichtelijk boos, zwaar geïrriteerd. 'Je kunt me niet weg blijven duwen Saia.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/22/2019 08:34 AM

Saia

Als hij dat zegt zoen ik hem zo teder dat de liefde er van af droop. Ik legde mijn handen op zijn heupen hou gewoon je kop Mathias." Ik zit toch graag aan je ballen" zei ik toen zacht tegen zijn lippen aan.

Easton

Mijn hoofd tolde ik kon niks bewegen het leek alsof al het gevoel in mijn benen en armen waren verdwenen. Ik opende mijn ogen en zag dat ik een mondkap op had om adem te halen. De kamer stonk naar bloed terwijl ik mijn hoofd draaide en een meisje op mijn arm zag liggen. Waar de fuck is Mathias? Was ik zo erg los gegaan gister dat ik mezelf in het ziekenhuis heb geholpen? En wie was dit meisje dat zich aan me vastklampte.. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/23/2019 12:23 PM

Alvira
Vanaf het moment dat hij uit de operatiekamer was gekomen had ik bij hem gelegen. Ik voelde lichte beweging naast me en ik opende mijn ogen. Easton was wakker. 'Gracias a Dios.'zei ik en omvatte zijn gezicht met mijn handen. 'Dit is allemaal mijn schuld, het spijt me zo.' zei ik en legde mijn hoofd op zijn borstkas om te luisteren naar zijn hartslag.

Mathías
Ik glimlachte tegen haar lippen en drukte haar dichter tegen me aan. 'Blijf bij me.'zei ik en drukte mijn lippen terug. Ik streelde over haar rug met mijn handen. Na een tijdje liet ik haar lippen los en veegde de resten tandpasta die ik nog om mijn mond had zitten en nu over haar gezicht  zat bij haar weg.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/23/2019 02:23 PM

Easton

Als ze zegt dat het haar schuld is beginnen er belletjes te rinkelen." Waar is mijn broer?" Zei ik toen zacht de doktor kwam binnen gelopen met mijn ouders. Ze keken beschamend om.zich heen alsof ik een rotstreek met ze uit had gehaald het rook in ieder geval niet naar de eerste en beste ziekenhuis hier." Padre.. madre" zei ik kreunend van pijn terwijl ik rechter probeerde te gaan zitten "East.." zei mijn moeder zwak alsof ik een teleurstelling was ze keek me.nauwlijks aan "Waar ben je mee bezig?" 


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/23/2019 02:34 PM

Alvira
Als opeens de familie Hugues binnen kwamen beet ik op mijn lip en kroop ik snel van het bed af. Ik draaide me met mijn gezicht van ze weg en richtte me vooral op Easton. 'Ik zal jullie even laten.'zei ik tegen ze en liep met hoofd naar beneden gebogen naar de gang waar ik op een stoel ging zitten. Ik wou eigenlijk gewoon weer wegrennen, maar ik kon Easton hier niet alleen laten na wat hij voor me had gedaan. Waarschijnlijk werd hij nu toch door zijn ouders overgeplaatst naar een goed ziekenhuis en kon ik weer verdwijnen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum