ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 01:37 PM

Joshua
"Kan ik langs komen, Easton zijn moeder vraagt naar Zafira?" Vroeg ik haar ik keek over mijn schouder en draaide me weer om naar mijn computer scherm. 

Saia
Ik glimlachte en was nu een paar weekjes zwanger." Joshua belde trouwens hij vroeg of je langs kon komen" zei ik tegen hem "het klonk dringend." Mathiad en Joshua konden nu wel normaal tegen mekaar praten maar iets zei me dat Joshua wat achterhield. Alvira was ineens verdwenen van de rader meestal zat ze nog ergens waar de Hugeus haar konden horen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/29/2019 01:48 PM

Mathías
Ik zuchtte. Ik ging het liefste niet meer terug naar huis. Alles daar liet me denken aan Easton. 'Ik zit wel goed hier in Frankrijk.'zei ik tegen haar. Voor mijn vader was ik niet meer bang. Ik was nu eindelijk een man en hij kon me niks meer maken. 'Als het dringend was dan stond hij hier wel op de stoep.' zei ik. Ik keek naar Luca. 'Toch Luca. Oom Joshi moet dan maar weer eens hier komen of niet soms.'zei ik tegen hem. 'Jaaa.' zei hij blij.

Alvira
'Prima.' zei ik tegen hem. 'Wel snel want ze moet over een uurtje eigenlijk haar dutje doen.'zei ik en hing op. Ik beet op mijn lip en keek naar Zafira. 'Ik hou van jou meisje. 'zei ik en gaf haar de laatste restjes van het fruithapje. Het viel niet mee om alleenstaande moeder te zijn, maar de enige waarmee ik het wou doen was Easton en hij was nu al 5 jaar dood. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 04:33 PM

Saia
"Wil je dat ik ga?" Vroeg ik hem toen zacht terwijl ik naast hem op  bed plofte en Luca door zijn haartjes aaide." Ik snap dat je naar niet trrug naar toe wilt vanwege East en je pa."

Joshua
Ik kwam aan bij Alvira's 1 bij 1 apartement waarom woonde ze in een krottenwijk als dit ookalweer? Ik belde aan terwijl ik mijn stropdas goed zette en Easton zijn moeder niet kon wachten om Zafra te zien. Waarom heeft die idioot me hier gelaten met een weduwe en een kind? 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/29/2019 04:45 PM

Alvira
Als ik de bel hoorde keek ik naar Zafira. 'Oma is hier.' zei ik en kwam overeind. 'Pak mijn handje vast, dan doen we samen de deur open.' zei ik tegen haar. Ze liep met me mee en we deden samen de deur open. 'Omaaaa.' giechelde Zafira en liep zo naar de moeder van Easton toe en nam haar been vast. 'Och lieverd, wat ben je groot geworden.' zegt ze. Ze liep naar binnen met Zafira en ik bleef achter met Joshua. 'Je weet dat iedere keer als je stiefmoeder komt je niet per se mee hoeft.' zei ik tegen hem en liep naar binnen.

Mathías
Ik keek naar Saia. 'Dat kan ik niet van je vragen.'zei ik en keek naar Luca. 'Ik ga wel. Ik vraag hem wel of we ergens anders kunnen afspreken dan het huis.' zei ik en haalde diep adem. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 04:49 PM

Joshua
"Straks overkomt haar nog ook wat." Zei ik simpel tegen haar ik was het totale plaatje van arrogantie iets wat mijn andere 2 broers niet hadden. Ik was rijk en dat moest je zien ik liep naar binnen en keek om me heen." Als je wilr mag je best verblijven in Easton zijn panthouse, zijn spullen staan er nog maae we kunnen het kids safe maken." Waarschijnlijk had die jongen ak's en drugs in zijn huis aangezien hij op het nieuws als crimineel werd geschilderd.. en onder crimineel viel drugs baron en dat was hij volgens de geruchten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/29/2019 04:53 PM

Alvira
'Nee.' zei ik simpel. 'Als je ooit iets om East zou hebben gegeven zou je weten waarom.'zei ik tegen hem en keek de woonkamer in waar zijn moeder met Zafira speelt. Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. 'De volgende keer breng ik haar wel naar je ouders. Wanneer jij er niet bent.'zei ik en liep vervolgens de woonkamer in. 'Wil je iets drinken? Koffie of thee?' vroeg ik haar. 'Een frisje is prima.' zei ze. Ik liep naar mijn kleine keukentje waar ik een glas cola inschonk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 04:58 PM

Joshua
Ik was 3 keer ofzo met Alvira naar bed geweest voor Easton.. oke wat ik had gedaan in het verleden was rot van me maar ik zou dat nooit toe geven." Ik weet dat je me haat maar uiteindelijk mer ik Zafira haar oom.. en ik laat je echt niet hier wonen Zafira heeft niet eens haar eigen kinder kamer." Waarom boeit jou dit Joshua? ... 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/29/2019 05:04 PM

Alvira
Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Als ik hulp nodig heb om een andere plek te vinden, vraag ik iemand anders. Ik heb jou hulp niet nodig Joshua.' zei ik tegen hem en schonk voor mezelf ook nog een glas in. Het werd wel eens tijd om ergens naar toe te verhuizen waar meer ruimte was, maar ik ging niks aannemen van Joshua. Ik vond zelf vast wel iets.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/29/2019 05:10 PM

Joshua
"Ik heb Easton zijn trustfund op Zafira hasr naam gexet." Zei ik toen zuchtend "en het gaat om miljoenen" toen ik het papierwerk deed had ik onaangenaam veel verzekeringen gevonden die Easton had afgesloten op zijn leven  het geld ging naar de laatste Salazar. Maar daar naast had hij eentje niet afgedekt het was zwart geld ik heb  alles kunnen wit wassen en ik wam op 100 miljoen euro uit." Je kleine meisje is al miljonair op haar 18e" ik zag haar spelen met haar oma en nam diep adem "ik kan het ook er af halen zodat je het geld kan gebruiken om haar verder op te voeden." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/29/2019 05:14 PM

Alvira
Als hij vertelde van de miljoenen euro's die Easton had nagelaten aan zijn dochter, zonder dat hij überhaupt wist een dochter te hebben gekregen na zijn dood beet ik op mijn lip om tegen tranen te vechten. Ik keek naar Zafira die blij met haar oma speelde. 'Nee. Het is niet mijn geld. Laat het er op staan.' zei ik tegen hem en haalde diep adem. Ik zou het alleen maar aan domme dingen zoals drugs en alcohol uitgeven om mijn verdriet te verwerken. Dat was de reden dat ik in een krot woonde. Ik was nog altijd rijk, maar ik had het geld weggezet. Ergens waar ik er niet zomaar aan kon komen. 'Dankje.' zei ik tegen Joshua. 'Dat je het hebt uitgezocht.' Ik veegde snel een traan van mijn wang alsof hij er niet was geweest.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum