ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/03/2020 11:27 PM

Joshua
Ik zuchten vermoeid bij haar antwoord "ik snap het.. maar ik was je eerste keer seks," zei ik toen om haar een beetje van gedachten te veranderen.. dat sloeg nergens op Joshua. Ik kon niet geloven dat ze me nogsteeds afwees "laat maar zitten, ik moet gewoon daten ofzo." Zei ik om het af te wimpelen op dat moment kwam Zafira naar beneden in haar nieuwe kleding "ik ga tot straks." Ze drukte een kus op mijn wang "bedankt voor de kleding oompje." 

Saia
Ik glimlachte als Mathiad zijn hulp aanbod "met de afwas liefie." Ik wenkte hem naar de volle vaatwasbak die uitgestald moest worden voor de vaatwasser. Na dat de kinderen hadden gegeten ging Luca weg naar het feest en zijn zusjes die gingen stipt naar bed. Dus hadden ik en Mathias eindelijk wat tijd om effe seks te hebben want daar waren we dol op. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/03/2020 11:41 PM

Alvira
Als hij over daten begon voelde ik wel duidelijk dat ik er jaloers om zou worden. Hem met een andere vrouw. Als Zafira met haar nieuwe kleren kwam vertellen dat ze weg ging glimlachte ik. 'Sms het adres dan weet ik waar ik je kan komen halen.' zei ik tegen haar. 'Ja mam. Tot straks.' zei ze en vertrok. Ik keek naar Joshua en beet op mijn lip. 'Misschien moeten we het proberen. Kijken of het überhaupt zo werkt tussen ons.' zei ik tegen hem.

Mathías
Eindelijk hadden Saia en ik tijd voor ons alleen. Ik stond op van de eettafel en ging achter Saia staan. 'Eindelijk.' zei ik en drukte kusjes in haar nek terwijl mijn handen over haar lichaam gleden. Het was nu al een week geleden en ik merkte aan mezelf dat een week toch wel lang was zonder seks. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/03/2020 11:58 PM

Joshua
Als ze toch toegeeft glimlach ik." Meen je dat?" Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en op haar afliep ik nam haar hand vast." Als je het meent dan is er geen reden om afstand te blijven ik trok haar tegen me aan en drukte mijn lippen teder op de haren.

Saia
"Hmm" zei ik genietend van zijn aanraking "jeetje wat heb ik je handen gemist op mijn lichaam." Ik bedacht me ineens dat ik Joshua nog moest bellen over waar Luca en Jane op school zouden komen als we terug naar Madrid gingen. Ik wilde een middelklasse school voor ze en niet het hoogste van het hoogste "ik moet Joshua effe bellen het een minuutje duren." Zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/04/2020 12:29 AM

Alvira
Ik glimlachte als ik zie hoe blij hij er van werd. Ik zoende met hem mee en liet mijn handen over zijn borstkas glijden. 'Ik meen het.'zei ik tegen hem en keek in zijn ogen. Ik beet op mijn lip en drukte vervolgens mijn lippen terug tegen de zijne. 

Mathías
Ik liet mijn handen onder haar shirt glijden als ze vervolgens over Joshua begint. 'Dat kan morgen ook nog, het is al laat.'zei ik tegen haar en drukte weer kusjes in haar nek. Joshua was wel vaker tussen ons gekomen op dit soort momenten en dan raakte ik meestal geïrriteerd.Vooral als het iets is dat kan wachten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/06/2020 07:11 AM

Saia
Als hij dat zegt liet ik een kreunjte gaan "oké" kreunde ik zachtjes. Jezus hij was nog niet eens bij mijn kut en nu al kreunde ik.. dat betekende alleen maar dat ik seks nodig had. Ik draaide me om en trok zijn shirt over zijn hoofd.

Joshua
Ik zoende met haar mee en tilde haar vervolgens op aan beide benen. Waarna ik haar naar haar slaapkamer bracht en haar op haar bed lgooide. Ik trok mijn cober uit en trok vervolgens mijn stropdas los zonder haar blik los te laten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/06/2020 12:37 PM

Alvira
Ik hield mijn adem in als hij me optilde en sloeg mijn armen om hem heen. Zodra we in mijn slaapkamer zijn en hij me op bed gooide keek ik hem grijnzend aan. Terwijl hij zich ontdeed van zijn jasje en stropdas ging ik recht zitten en trok hem aan zijn blouse naar de rand van het bed. Ik trok zijn hemd open en ontdeed zijn broek van zijn riem die ik naast me op het bed legde. Ik ontknoopte zijn broek en keek hem aan terwijl ik zijn broek met zijn boxer omlaag trok.

Mathías
Ik grijnsde en tilde haar op het aanrecht. Ik drukte mijn lippen tegen de hare terwijl ik mijn handen over haar lichaam naar de onderkant van haar shirt liet glijden. Ik trok deze over haar hoofd en drukte kusjes vanuit haar nek naar haar hals en zo tussen haar borsten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/13/2020 10:07 PM

Ts Madrid 

Saia
Ik keek rond en vond het huis prima voor ons gezin. Madrid was de stad waar we opgegroeid waren." Mam! Luca heeft mijn auto sleutels gepakt!" Riep Jane woest uit mijn kinderen waren inmiddels 18 en 17 en beide hadden ze een bloedhekel aan mekaar.. het waren natuurlijk tegenpolen." Neem de mijne maar ik moet je zusje nog ophalen van school maar ik ga wel met de limo." Mathias.zou morgen hier zijn omdat hij nog dingen te doen had in Frankrijk zijn bussines liep hardstikke goed dat is ook waarom mijn kinderen de duurste auto's, kleding noem maar op krijgen. Al was ik niet te roekeloos met geld en hun verwennen want Luca die luisterde voor geen meter.. ze zusjes waren braaf maar hij bezorgd me toch wel echt grijze haren van de 3. Bij zijn vader kon hij er doorheen maar bij mij kreeg hij een schop onder zijn kont. 

Luca
Ik racete over de snelwegen van Madrid en kon maar niet wennen aan het verschrikkelijke goeie weer en de taal. Ik kon spaans maar mijn ouders hebben toch wel mijn hele leven in Frankrijk frans lopen praten.. wat belachlijk was want ze waren hier opgegroeid. De wind door mijn haar en de geur van de zee vloog mijn neusgaten in Spanje was geweldig. Mijn zusjes porsche was toch wel effe heerlijk rijden nu mijn bentley naar de klote was gegaan in Frankrijk.. ik liep te racen met franswa en knalde zo de weg af. Mijn ouders hebben alle medische kosten wel betaald al was mijn moeder er op tegen.. en vond ze daf ik lekker mocht gaan werken en zelf mijn rekeningen zou betalen ik was tenslotte 18. Ze moet niet zo lullen Jane hoeft ook geen moer te betalen als ze haar zelf paar ongeluk verwond... bij mijn zusjes werd alles goed gepraat. Ik was nog geen eens een week 18 en ik krijg al stront over me heen we zijn rijk dus waarom zou ik werken? Als ik een meisje over zie steken en mijn versnelling op 80 staat schiet ik uit de bocht zo tegen het asfalt aan.. daar gaat Jane haar porsche. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/13/2020 10:33 PM

Zafira
Met mijn airpods liep ik over straat terug van de starbucks. Ik probeerde zo min mogelijk thuis te zijn de laatste tijd. Ik had er nog altijd moeite mee dat mijn moeder naar bed ging met mijn oom. Als er al over mijn vader werd gepraat dan zei ze dat het de liefde van haar leven was. Hoe kon ze hem dan zo verraden door met mijn oom te gaan? Natuurlijk gunde ik het haar om niet meer alleen te zijn, maar waarom mijn oom? Vanavond had ik een afspraak met Pablo, waar mijn moeder niks van mocht weten natuurlijk. Als ze hoorde dat ik hiermee bezig was dan zou ze me permanent binnen houden. Ik stak over en schrok op als er vlak naast me een auto vol tegen de reling knalt om mij te ontwijken. Fuck! Ik rende ernaartoe en keek naar de rook die uit de auto kwam. Ik zag de jongen zitten met een bloedend voorhoofd. 'Je moet er uit, dat ding vliegt zo in de fik.'zei ik hem en trok de deur open om hem eruit te halen.

Alvira
Ik lag hijgend naast Joshua in bed. Ik keek naar hem op en lachte. We waren nu al 3 jaar samen en het ging goed. Het enige probleem was Zafira af en toe. Met haar 17 jaar zat ze nu ook flink in de pubertijd en ze had overal een mening over. Ze was een pittige dame, dat had ze van mij. 'Ik moet nog even langs Saai en Mathí. Ik heb beloofd ze te helpen.'zei hij. Ik zuchtte. 'Moet dat? Het liefst hou ik je de hele dag hier.'zei ik. Hij keek me aan. 'Je kunt mee? Misschien wordt het tijd dat..' 'Nee.' kapte ik hem af. Saia zat niet op mij te wachten en Mathías... Laten we zeggen dat hij me teveel liet denken aan East.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/14/2020 02:16 PM

Luca
Als het meisje me zo uit de auto trekt en we net op tijd weg van de auto liepen springt hij inderdaad in de fik en onstaat er een rookwolk." Shit!" Vloekte ik in het frans mijn ouders zullen me vermoorden. Ik trok mijn telefoon en belde mijn oom op die zal me wel uit de nesten helpen." Oom Josh ik heb een probleem" "nu al jongen je bent net pas aangekomen hoe groot is de schade ik schrijf wel een cheqeu uit en dan haal je vandaag een nieuwe." Hij rook al dat het om een auto ging want hrt was niet de eerste keer "bedankt." Zei ik opgelucht "ik betaal u wel terug ergens van de maand ofzo." Ik bekeek het meisje die ik helemaal vergeten was "heb jij iets opgelopen?" Vroeg ik haar ondrrzoekdend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/14/2020 02:22 PM

Zafira
Ik haalde diep adem als we optijd weg waren en keek naar de auto. Die kon hij op zijn buik schrijven. Als hij iemand belt die hij oom Josh noemt fronste ik kort. Kon toeval zijn. Ik haalde diep adem en keek hem aan als hij me vroeg of ik gewond was. 'Ik ben oké. Volgende keer misschien een andere plek uitkiezen om te racen.' zei ik tegen hem en keek naar de auto. 'Ik hoop dat je goed verzekerd bent.' zei ik met een grinnikje. 'Net buiten de stad komt 'savonds geen kip. Als je wilt racen zou ik het daar doen.' zei ik hem en keek naar mijn starbucks die een paar meter verderop op de grond lag.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum