ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 07:44 AM

Luca
"Prima maar verwacht niet te veel van me." Ik drukte mijn sigaret uit in een asbakje en liep terug naar binnen. Als ik Mackenzie door de war rond zie kijken pak ik haar arm vast en neem ik haar mee naar boven." Hey laat los!" Zei ze geirriteerd "wat vind jij?" Vroeg ik toen ze beet op haar onderlip en hield haar schouders op "Jane heeft er geen probleem mee." Zei ze toen simpel "ze lijken me best aardig.. maar ik weet het niet weten ze zeker dat ze geen goldiggers zijn?" Als Mackenzie opervlakkig blijft grijns ik ik knikte "dat weten ze zogenaamd zeker." 

Jane
Als Luca weer binnenkomt en er vandoor gaat met Mak rol ik mijn ogen." Let niet op hem hij is van zichzelf verschrikkelijk" ik bekeek haar en wilde een associale vraag stellen "zijn jullie rijk?" Aangezien wij ook rijk waren en haar vader lid was van de hugeus familie. Ik vroeg me af of mijn spaans wel verstaanbaar was ik heb mijn hele leven frans gepraat alleen met mijn ouders sprak ik spaans. 

Saia
Ik sloeg mijn armen overmekaar en knikte." Mijn dochter kan het wel vinden met die van jou." Zei ik wetende dat die andere 2 al aan het praten waren hoe ze van hun "nicht" kunnen afkomen. Ik kende mijn kinderen "naar welke school gaat Zafira?" Ik was van plan om Luca en Jane te sturen naar een openbare school maar ik wist dat hij daar zichzelf in de problemen ging  brengen.. en dan had ik het over Luca. De moeder van Asher Luca's beste vriend zei dat ze haar eigen zoon op Elite High  Zou plaatsen wat eigenlijk in principe het beste was voor ze. Vooral met Jane  die het iQ had van een Harvard Student.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 06:54 PM

Zafira
Ik keek naar Jane en haalde mijn schouders op. 'Moet hij zelf weten of hij mij niet mag.' zei ik tegen haar. Het interesseerde me altijd vrij weinig wat mensen van mij dachten. Als ze vroeg of we rijk zijn snoof ik spottend. 'Gaat het daar alleen maar om?' vroeg ik haar en keek even naar mijn moeder die met mijn tante praatte. 'We mogen zeker niet klagen.' zei ik tegen haar. 'Mam is een periode niet rijk geweest. Drama met mijn grootvader ofzo. Ze praat nooit over het verleden voor ik er was. Maar ja. Nu zijn we rijk.' zei ik tegen haar. Ze moesten wel denken dat we golddiggers zijn. Maar als er zo over ons werd gedacht dan hoefde ik verder ook niks meer van hen te weten.

Alvira
Ik keek naar de twee en glimlachte zwakjes. 'Fijn om te zien.'zei ik en keek vervolgens kort naar Joshua. Als vervolgens Mathías zich bij het gesprek voegt beantwoordde ik de vraag van Saia. 'Ze gaat naar Elite. Ik had haar ergens anders naar toe willen laten gaan, maar ze weigerde. Ze wilt meer weten over waar ze vandaan komt en aangezien haar vader daar op school zat. Ze rebeleerde op andere scholen en zorgde dat ze er af werd getrapt totdat ze dus op Elite kwam.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 07:04 PM

Jane
Als ik aan haar stem hoor dat ze beledigd is. Besloot ik verstandig te zijn met mijn woorden "sorry, dat was een stomme vraag." Ik schoof mij  bril op het puntje van mijn neus en besloot haar een makkelijke vraag te stellen." Naar welke school ga je.. zijn er leuke jongens in Madrid?" Een vraag die ik normaal gesproken niet zou stellen het boeide me geen reet of er mooie jongens waren.. maar zo maakte ik de situatie niet akward. Mackenzie plofte naast me neer.

Saia
"Ja dat moet Easton zijn dochter zijn." Zei ik toen maar eigenlijk kwam haar toestand bekend voor bij mijn eigen kind." Wel jammer dat Zafira en jij ons zo laat nog komen opzoeken, je had eerder met haar moeten komen, dan had Luca er geen moeite mee gehad denk ik." Zei ik pijnzend waarna Joshua me aankeek "Saia" hij schraapte zijn keel en ik kon aan Alvira zien dst het onderwerp gevoelig lag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 09:49 PM

Zafira
Ik haalde mijn schouders op als ze zegt dat het een domme vraag was. Als ze over school en jongens begint kan een grijnsje niet achterblijven. 'Ik zit op Elite. Veel knappe jongens. Veel leeghoofden waarvan je je afvraagt wat ze op Elite doen, maar dan weet je meteen dat ze wel iets extra's zullen betalen.' zei ik tegen haar en keek naar Mackenzie die erbij kwam. Ze was nog jong. Ze leek me aardig, maar ook een beetje sneaky. 'Weten jullie al waar jullie heen gaan?'

Alvira
Als Saia opbrengt dat ik eerder had moeten komen beet ik mijn kaken op elkaar. 'Misschien wel, maar was ik dan welkom geweest?' kaatste ik haar terug. 'Plus vond ik het veel te confronterend. Zafira en Joshua hebben me meegesleept.' zei ik en keek even naar de grond. Hoe goed ik met Mathías ook bevriend was vroeger. Toen Easton overleed heb ik hem nauwelijks meer gezien of gesproken. Alles ging via Joshua omdat Mathi me veel te veel aan Easton liet denken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 10:00 PM

Saia
Ik zuchtte en nam diep adem "misschien wel misschien niet." Zei ik toen maar ik was een moeder in haar 40ste en wilde geen ruzie maken waar mijn kinderen bij waren." Ik ga eve boodschappen doen de koelkast is nog leeg.. Mak!" Riep ik "maak je klaar we gaan de stad bezoeken." 

Jane
Als ze verteld over school glimlach ik "ben je een cheerleader.. heb je een vriendje?" Vroeg ik nieuwsgierig ik schudde mijn hoofd." Mijn ouders wetenhet nog niet.. waarschijnlijk naar een openbare rot school omdat Luca zich niet kan gedragen." Mackenzie kwam overeind en vertrok met mijn m oeder naar de winkel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 10:41 PM

Alvira
'Precies.'zei ik zuchtend en keek naar Joshua. 'Ik ga naar huis. Neem jij Zafira mee. Ik denk dat ze hier nog wel even wilt zijn.'zei ik en liep naar buiten. 'Al..' zei Mathías. Ik schudde mijn hoofd. 'Laat maar.' zei ik en liep naar buiten waar ik richting de algemene weg begon te lopen voor een taxi aangezien we met 1 auto waren gekomen.

Zafira
Ik grinnikte om haar enthousiasme in haar vragen. 'Nee, geen cheerleader. Ik ben te druk daarvoor.' zei ik tegen haar. Ze moest eens weten met wat ik druk bezig was. Waarschijnlijk dacht ze dan heel anders over me. 'Ook geen vriendje. Geen vaste tenminste.' zei ik. Hier en daar had ik wel one night stands en neukvrienden, maar ik was niet van de relatie's. Als ze vertelde dat Luca zich nooit gedraagd haalde ik mijn schouders op. 'Ik denk dat hij zich op Elite prima thuis zou voelen. Bij Elite is het hard werken om je goede cijfers te behouden en om op de opleiding te mogen blijven, maar het geeft je toegang tot de beste universiteiten over de hele wereld.' zei ik haar. 'Als ik jou was zou ik nog eens met je ouders erover praten.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 10:46 PM

Luca

Ik kwam de woonkamer binnen en horde wat Jane zei." Kop dicht brilsmurf ij gedraag me prima" ik plofte in mijn zetel en deed de tv aan. Als ik Zafira hoor bleren over de school waar Asher naartoe gaat priem ik mijn ogen." Wij gaan ook naar Elite high" zei ik toen "mijn beste vriend zit daar al." Ik zapte wat langs kanalen en zag dat mijn oom aan het praten was met mijn vader.

Joshua 

"Die 2 zullen elkaar nooit mogen" zei ik vermoeid ik plofte neer op een eetstoel en bekeek Mathias "jezus wat ben je oud geworden." Zei ik om hem te pesten "laten we een biertje drinken." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 10:56 PM

Mathías
Ik keek Alvira na. Ik vond het heel naar dat het zo moest gaan tussen die twee. Het zorgde voor een kloof in deze familie. Mijn blik ging terug naar Joshua en ik knikte. 'Zal mijn fout zijn zullen we maar zeggen.' zei ik en liep met hem mee naar de eethoek. 'Pas op jij. Je bent nog altijd de oudste hier.'zei ik met een lachje en liep naar de koelkast waar ik twee biertjes uitnam en eentje aan Joshua gaf. 'Het is fijn weer hier te zijn.' zei ik hem.

Zafira
'Dus dat jou beste vriend daar zit betekend meteen dat jij daar ook naar toe gaat? Ik heb zo het vermoeden dat je toch wat meer moeite zult moeten doen om naar die school te gaan. Je ouders klinken als standvastige mensen.'zei ik tegen hem en keek weer terug naar Jane. 'Ik zag dat je een mooie auto op de oprit had staan. Zag er spik splinternieuw uit.' zei ik en keek ondertussen eventjes naar Luca. Als hij gaat irriteren kan hij het terug verwachten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 11:11 PM

Luca
Als ze brutaal begint te worden grijns ik. Ik kwam overeind en besloot iets ongelofelijks gemeen te zeggen "ik ben een Hugeus en jij bent een rip-off je zal nooit wat voorstellen voor mij zowel mijn familie.. en Jane ik heb je auto gesloopt ja maar je hebt weer een nieuwe." Ik gaf Zafira een duistere blik "don't act like you know shit about me." Zei ik  toen in het engels aangezien mijn spaans nog een opkrikje kon krijgen. Ik liep naar de keuken en belde toen Asher op hopelijk nam hij op en zat hij niet weer ergens bij een meid in bed. 


Jane
"Luca!" Zei ik boos maar voor ik hem volhuids kon uitschelden was hij al weg." Je bent geen rip-off hij lult uit zijn nek.. hij kan er gewoon niet tegen dat er weer een meisje aan de familie word toegevoegd."  Ik kwam overeind en bekeek haar ze droeg precies dezelfde kleren die ik van mijn oom had gekregen. Alleen ik had een rood chanel pakje en zij een roze." Ken je Asher?" Vroeg ik haar toen ik had Asher al zolang niet gezien toen ik 11 was verhuisden hij terug naar Madrid. Natuurlijk kent ze hem, iedereen kent Asher Verminé. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/16/2020 11:20 PM

Zafira
Terwijl hij dat allemaal zei kon ik hem alleen maar grijnzend aankijken. Ik keek vervolgens naar Jane die het probeerde goed te praten. 'Nee. Ik ben ook geen rip off, want ik ben geen Hugues.' zei ik tegen haar. 'Hij moet alleen nog even doorkrijgen dat ik niet iemand ben die in elkaar kruipt als iemand denkt een grote mond op te zetten.' zei ik tegen haar. Als ze vraagt of ik Asher ken knikte ik. 'Hij zit een klas hoger dan mij. Hebben een keer iets gedaan, maar het begon me te vervelen dus nu zijn we gewoon normaal met elkaar.'zei ik tegen haar. 'Waarom?' 

Asher
Ik zuchte als ik naast mij mijn telefoon hoorde afgaan. Het maakte me wakker van mijn dutje. Maar goed ook, want o wee als ik niet optijd aan tafel zit voor het avond eten. Als ik zie dat het Luca is nam ik op. 'Bonjour, mon copain.' zei ik terwijl ik me uitrekte. 'Waar heb ik dit belletje aan te danken?' vroeg ik hem en kwam langzaam overeind. 'Nu je eindelijk hier bent. We gaan morgen avond uit. Geen weerwoord al verwacht ik dat niet.'vertelde ik hem grijnzend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum