ORPG||||

Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  79  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 17.01.2020 03:47

Mathías
Ik keek op naar Saia zodra ze over de school begon. Voor ik ook maar een woord in kon brengen begonnen de kinderen te protesteren. ‘Earts lijkt me een prima school en als mama jullie daar graag ziet dan is het niet anders.’ Zei ik tegen ze, maar keek ondertussen naar Saia. ‘Weet je het zeker?’ Vroeg ik haar maar wist dat ik een koppige vrouw had. Ik schepte wat eten op en begon aan mijn eten.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 17.01.2020 10:05

Saia
Nadat iedereen weg was maakte ik de tafel op zodat we konden eten. Ik had pasta zalm gekookt aangezien ik nog geen vaste maid had." Babe ik heb nagedacht over waar Luca en Jane naartoe gaan." Makenzie kreeg thuisles omdat ze net pas 14 was en ik haar niet op een basisschool wilde hebben." Ze gaan naar Earts Academy een openbare school" "wat!" Riepen Jane en Luca uit "nee mam je kan ons echt niet sturen naar een openbare school.. onze spaans is niet zo goed op Elite geven ze extra lessen." Zei Jane ik fronste Jane boeide het toch niet? Haar spaans was prima er zat iets anders achter. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 17.01.2020 12:08

Ja tochhhhh

Asher
Ik lachte als hij preuts deed over zijn nichtje. 'Ik moet je eerlijk zeggen broer. Je nichtje is een van de lekkerste chicks, maar er zijn genoeg lekkere wijven waar je op los kan gaan.'zei ik tegen hem en liep naar de eetkamer waar ik op een stoel onderuit zakte. 'Er is een wijf, ze heet Kate. Daar moet je ooit in je leven opgekropen hebben. Ze is denk ik helemaal naar jou smaak.' zei ik grijnzend en voelde vervolgens een klap tegen mijn achterhoofd. 'Respectvolle taal hier in huis.' zei mijn vader streng. Ik ging maar meteen recht zitten en zuchte. 'Mijn vader is thuis.' zei ik tegen Luca aan de telefoon. 'Praat met je moeder. We gaan het geweldig samen hebben op die school.'

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 17.01.2020 12:00

Asher is lekkerrr

Luca
"Niet helemaal mijn moeder moet ik alleen nig over halen." Zei ik tegen hem "dude dat hoefde ik niet te weten," ik kreeg er kippenfel van. Ik wilde hem vragen of de seks goed was maar iets in me zei me dat het me geen moer aan ging.. Zafira bestond voor mij niet." Heeft Elite high lekkere chicks?" Vroeg ik toen grijnzend Asher en ik waren sinds kinderen al besties. We zijn letterlijk ontmaagd door hetzelfde meisjes.. onze aller eerste joint op gesmoked ergens in Italië we gingen vaak op familie vakanties. Hij kent mijn ergste geheimen maar nu ik bij hem op school kwam zou het wel anders zijn. Hij heeft natuurlijk ook nieuwe vrienden gemaakt in Madrid.
tumblr_obavjzqfte1uvd18yo1_500.png
taylor-hill-for-victorias-secret-lingerie-june-2016-lookbook-1.jpg

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 16.01.2020 11:51

Asher
Ik lachte. 'Meen je niet. Zafira Salazar? Nu heb je ze hangen jongen.' zei ik met een lach en beet op mijn lip. 'Alvast sorry maat maar ik heb je lieve nichtje geneukt.' zei ik en trok een shirt aan waarna ik mijn kamer verliet. 'Het wordt tijd dat je die lul van je weer eens ergens in steekt. Chagrijn.'Ik liep naar beneden. Ik woonde in een gigantisch huis waar je in kon verdwalen. 'Heb je je ouders nu al overgehaald om je naar Elite te sturen?' 

IMG_0200.jpg

Zafira
'Oh ja. Hij heeft in Frankrijk gewoond. Helemaal ontschoten.'zei ik en haalde eens diep adem. Als ze over mijn vader begint haalde ik mijn schouders op. 'Ik kan je niet veel vertellen. Mijn moeder heeft me nooit iets over hem verteld. Ze heeft me alleen in geprent dat ik trots moet zijn op mijn naam en dat ik op hem lijk. Mijn vader was haar grote liefde, maar hij is gestorven in een auto ongeluk.' vertelde ik haar. Niemand hoefde te weten dat het moord was. Mijn moeder wist niet eens dat ik wist dat het moord was. Niemand hoefde dan ook te weten dat ik in hetzelfde wereldje als mijn vader zat nu om erachter te komen wie en waarom hij was vermoord. 

IMG_0199.jpg

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 16.01.2020 11:33

Jane
Als ze verteld dat ze dingen met hem gedaan heeft zwijg ik." O gewoon heb hem lang niet meer gezien we waren als kinderen close maar nu niet meer." Zafira klonk als de typical it-girl ze was mooi, populair waarschijnlijk kon ze een goed feestje geven en jongens lagen waarschijnlijk aan haar voeten. Ik was het tegenovergestelde constant met mijn neus in een boek.. normaal los haar tot aan mijn schouders, lipgloss en mijn mooie tommy hillfiger bril op mijn neus want anders kon ik geen reet zien." Het is misschien een gevoelig onderwerp.. maar weet je veel over mijn oom?" Ik wist helemaal niks eigenl i jk behalve dat hij heel belangrijk was voor mijn vader. 

Luca
"Nou gewoon mijn ouders komen weer met tering gezeik op me af." Zei ik tegen hem "ken je Zafira? Vast wel nou dat blijkt een nicht van me te zijn.. ik geloof er geen snars van jongen." Ik pakte een blikje cola "uit gaan klinkt gord kan ik wel effe gebruiken.. weet je hoelang ik geen bitch heb geneukt?" Zei ik lachend "sinds ik mijn ex Faye in mijn nu gecrashte bentley had geneukt." En dat was al 2 weken terug. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 16.01.2020 11:20

Zafira
Terwijl hij dat allemaal zei kon ik hem alleen maar grijnzend aankijken. Ik keek vervolgens naar Jane die het probeerde goed te praten. 'Nee. Ik ben ook geen rip off, want ik ben geen Hugues.' zei ik tegen haar. 'Hij moet alleen nog even doorkrijgen dat ik niet iemand ben die in elkaar kruipt als iemand denkt een grote mond op te zetten.' zei ik tegen haar. Als ze vraagt of ik Asher ken knikte ik. 'Hij zit een klas hoger dan mij. Hebben een keer iets gedaan, maar het begon me te vervelen dus nu zijn we gewoon normaal met elkaar.'zei ik tegen haar. 'Waarom?' 

Asher
Ik zuchte als ik naast mij mijn telefoon hoorde afgaan. Het maakte me wakker van mijn dutje. Maar goed ook, want o wee als ik niet optijd aan tafel zit voor het avond eten. Als ik zie dat het Luca is nam ik op. 'Bonjour, mon copain.' zei ik terwijl ik me uitrekte. 'Waar heb ik dit belletje aan te danken?' vroeg ik hem en kwam langzaam overeind. 'Nu je eindelijk hier bent. We gaan morgen avond uit. Geen weerwoord al verwacht ik dat niet.'vertelde ik hem grijnzend.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 16.01.2020 11:11

Luca
Als ze brutaal begint te worden grijns ik. Ik kwam overeind en besloot iets ongelofelijks gemeen te zeggen "ik ben een Hugeus en jij bent een rip-off je zal nooit wat voorstellen voor mij zowel mijn familie.. en Jane ik heb je auto gesloopt ja maar je hebt weer een nieuwe." Ik gaf Zafira een duistere blik "don't act like you know shit about me." Zei ik  toen in het engels aangezien mijn spaans nog een opkrikje kon krijgen. Ik liep naar de keuken en belde toen Asher op hopelijk nam hij op en zat hij niet weer ergens bij een meid in bed. 


Jane
"Luca!" Zei ik boos maar voor ik hem volhuids kon uitschelden was hij al weg." Je bent geen rip-off hij lult uit zijn nek.. hij kan er gewoon niet tegen dat er weer een meisje aan de familie word toegevoegd."  Ik kwam overeind en bekeek haar ze droeg precies dezelfde kleren die ik van mijn oom had gekregen. Alleen ik had een rood chanel pakje en zij een roze." Ken je Asher?" Vroeg ik haar toen ik had Asher al zolang niet gezien toen ik 11 was verhuisden hij terug naar Madrid. Natuurlijk kent ze hem, iedereen kent Asher Verminé. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 16.01.2020 10:56

Mathías
Ik keek Alvira na. Ik vond het heel naar dat het zo moest gaan tussen die twee. Het zorgde voor een kloof in deze familie. Mijn blik ging terug naar Joshua en ik knikte. 'Zal mijn fout zijn zullen we maar zeggen.' zei ik en liep met hem mee naar de eethoek. 'Pas op jij. Je bent nog altijd de oudste hier.'zei ik met een lachje en liep naar de koelkast waar ik twee biertjes uitnam en eentje aan Joshua gaf. 'Het is fijn weer hier te zijn.' zei ik hem.

Zafira
'Dus dat jou beste vriend daar zit betekend meteen dat jij daar ook naar toe gaat? Ik heb zo het vermoeden dat je toch wat meer moeite zult moeten doen om naar die school te gaan. Je ouders klinken als standvastige mensen.'zei ik tegen hem en keek weer terug naar Jane. 'Ik zag dat je een mooie auto op de oprit had staan. Zag er spik splinternieuw uit.' zei ik en keek ondertussen eventjes naar Luca. Als hij gaat irriteren kan hij het terug verwachten.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 16.01.2020 10:46

Luca

Ik kwam de woonkamer binnen en horde wat Jane zei." Kop dicht brilsmurf ij gedraag me prima" ik plofte in mijn zetel en deed de tv aan. Als ik Zafira hoor bleren over de school waar Asher naartoe gaat priem ik mijn ogen." Wij gaan ook naar Elite high" zei ik toen "mijn beste vriend zit daar al." Ik zapte wat langs kanalen en zag dat mijn oom aan het praten was met mijn vader.

Joshua 

"Die 2 zullen elkaar nooit mogen" zei ik vermoeid ik plofte neer op een eetstoel en bekeek Mathias "jezus wat ben je oud geworden." Zei ik om hem te pesten "laten we een biertje drinken." 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  79  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum