ORPG||||

Erste Seite  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  79  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 17.01.2020 05:59

Jane
Ik zat tegenover luca in mijn nieuwe uniform in onze prive limo. Het viel wel erg op toen we aan kwamen rijden. Mensen keken hun ogen uit naar de onze limo omdat die van ons onze vader representeerde op de buiten kant. Hugeus coperations international. Luca kon niet wachten niet eens omdat we op de beste school zaten maar het gezicht van Asher wilt zien als hij ineens zijn beste vriend ziet. 

Luca
Eenmaal aangekomen stapte ik en Jane uit ik horde al gelijk mensen fluisteren." Is dat niet de Hugeus Madrid's rijkste familie?" Ik grijnsde en glee met een hand door mijn haar "bonjour Elite high." Ik liep naar binnen en zag Asher met zijn vriendengroepje waarbij ook Zafira zat ik besloot te wachte totdat hij me zag en wende me tot Jane." Ga je het hier vinden brilsmurf?" Ze hield haar schouders op "misschien." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 17.01.2020 11:13

Asher
We waren wat aan het kletsen. Als ik wat rondkeek en opeens Luca zie grijnsde ik breed en sprong ik van het muurtje. 'Maat het is je gewoon gelukt.' zei ik blij en gaf hem een brohug. 'Je gaat het geweldig vinden hier.' Ik nam hem onder mijn arm en haalde mijn knokkels over zijn hoofd. Ik trok hem mee naar mijn vriendengroepje en stelde ze voor. 'Gianna en Leith, dit is Luca. Luca, Gianna en Leith. Monty en Manuel zijn er ook nog, maar die komen meestal pas laat aankakken.' zei ik tegen hem. 'Zafira ken je al natuurlijk.' zei ik.

Zafira
Als Asher opeens opspringt en richting Luca liep zuchte ik. Ze kwamen dus toch hier. Ik keek hoe Asher Luca bij ons betrok en keek naar Jane die verderop bleef staan. Ik liep naar haar toe en glimlachte. 'Hey, dus toch maar naar Elite.'zei ik en keek kort om naar Asher die Luca helemaal betrok. 'Zal ik je aan wat mensen voorstellen?' vroeg ik haar en nam haar mee naar mijn vriendengroepje. 'Jongens dit is Jane. Mijn nichtje dus niet bijten.' zei ik en keek vervolgens naar Luca. 'Jij ook niet, neefje.'grijnsde ik subtiel naar hem.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 17.01.2020 11:24

Jane 
Als Zafira me betrekt bij hun groepje merk ik aan mezelf dat ik niet dicht bij Asher wil komen.," Hi Jane" zei ik kortaf "ik moet mijn rooster ophalen zie je in de pauze oké" zei ik snel.tegen Zafira. Ik wandelde weg en kon eindelijk weer aan ademen ik was blij dat Asher totaal niet naar me keek of me überhaupt aandacht schonk.. ik was Luca's nerdy zusje meer niet. 

Luca 
Ik priemde mijn ogen bij Zafira haar opmerking als Jane wegloopt grijns ik." Maak je geen zorgen om Jane die wilt niet met jou gezien worden met mij ook niet trouwens.. is te preuts voor." Ik hing aan Asher en grijnsde naar Gianna het getinte meisje ze glimlachte zwak." Nog meer bijzondere mensen Ash?" Vroeg ik in het frans waardoor ze verbaast opkeken. Ik voelde een beetje dat de arrogantie bij mij ervan afspat ik haten het om nieuwe vrienden te maken. Ik snapte niet waarom Ashwr het niet moeilijk vond om met me om te gaan." Dus jij ben Luca?" Een arrogant meisje kwam voor ons staan en bekeek me "Florence Versace" ze stak haar hand uit zodra ik het aan nam trok ze die gelijk weer terug "ik ga je rondlijden." Ze versperden het uitzicht vooe Zafira die ze geen enkele aandacht schonk "rivalen?" 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 17.01.2020 11:42

Zafira
Ik keek Jane na en knikte terwijl ik naar het tafereel voor me keek. Ze waren onder de indruk van Luca. Snapte ik wel. Hij was een knappe verschijning. Als kut Florence voor me komt staan beet ik mijn kaken samen en ging schuin achter haar staan. 'Je weet toch dat jongens wanhopigheid kunnen ruiken?' zei ik haar in haar oor, maar net hard genoeg zodat iedereen het kon horen. 'Net zoals de cologne van je vorige slachtoffers. Hoeveel zijn het er nu? 380?' zei ik en liep vervolgens langs haar naar mijn kluisje die in de volgende gang was. Dat wijf was heerlijk om te pesten. Stomme trut dat het was. Ze denkt nog altijd dat ze beter dan mij is, maar iedereen op deze school weet dat het een wanhopige kut is.

Asher
Ik keek Jane kort na en focuste me vervolgens weer op Luca. Vroeger pestte we Jane altijd een beetje. Ze bleef het kleine zusje van Luca. Ik moest zeggen dat ze goed was opgebloeid. Als Luca me vraagt naar andere bijzondere mensen haalde ik mijn schouders op. 'Een paar lekkere wijven van het cheerleading team, de rest is niet belangrijk.'sprak ik in het frans terug. Ik sprak het nog altijd vloeiend. Als vervolgens Florence voor ons komt staan om Luca te stelen voor een rondleiding keek ik naar haar. Ja ook haar had ik geneukt. Als Zafira haar al de grond in boort grijnsde ik. Geweldig wanneer ze dat deed. 'Florence ga de mannen toiletten maar aflikken voor zaad, ik leidt mijn beste vriend wel rond.'zei ik en nam Luca mee.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 18.01.2020 11:19

Luca
Als Asher het meisje wenkt om weg te gaan schud ik mijn hoofd lachend." Ik denk dat je mijn zusje moet hebben die staat daar" ik wees naar Jane die zocht naar iemand om haar te helpen. Ze rolde haar ogen "jij een gemiste kans" zei ze arrogant ze sloeg haar haren naar achter en liep op Jane af. Die glimlachte en blij was dat iemand haar de weg wees.. ik wilde mijn zusje zo min mogelijk berrekken in de dingen die ik deed daarom deed ik altijd gemeen tegen haar.. ze moest niet net als mij en Asher worden." Lijd me maar rond" zei ik toen grijnzend tegen Ash.

Jane
Als een arrogant meisje me verteld dat ze me de weg komt wijzen. Was ik er blij mee tenminste iemand die me niet volop negeerde wanneer ik iets vroeg. Haar naam was Florence "je hebt mooie ogen." Zei ze ineens "bedankt," zei ik wat kortaf. We liepen langs alle lokalen de aula de bieb het was inmens groot. Ik kon zien dat het grootse gedeelte rijk was van de leerlingen "dit is mijn groepje." Ze stelde me voor aan 2 wijfen die niet eens de moeit namen om me aan te kijken ze plofte naast hun en pakte haar mobiel erbij "die nieuwe jongen is net zo verschrikkelijk als Asher." Zei ze toen tegen haar vriendinnen "ja heb je zijn insta gezien hij komt uit Frankrijk." Zeiden ze wetende dat ik erbij stond en ik ze gewoon kon horen.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 18.01.2020 11:41

Asher
Ik keek haar na en lachte. 'Ik heb d'r geneukt toen ik zat was. Ze is inderdaad wat wanhopig. Maakt altijd ruzie met Zafira, geen idee wat ze tegen haar heeft want Zafira laat normaal gesproken iedereen met rust tenzij ze haar dwars zitten.' zei ik tegen hem en begon hem maar rond te lijden. 'Nou als eerste de kantine. Als ze frans gaan koken zou ik het niet eten want daar kunnen ze niks van.'zei ik en liet hem vervolgens allerlei plekken zien waar we veel zouden komen. De bibliotheek gaf ik niet veel aandacht. Uiteindelijk kwamen we achter de school. 'Dit is het punt waar de camera's elkaar niet ontmoeten. Het is een blind spot dus we kunnen hier uitvreten wat we willen.' Zei ik terwijl ik nog snel voor de les zou beginnen een sigaret op stook.

Zafira
Zodra ik mijn boeken heb liep ik richting het lokaal. 'Hey Zafira.' riep Pablo die vervolgens naast me kwam lopen. 'Niet hier, wat heb ik nu gezegd.' siste ik door mijn tanden. 'Ik moet je wat doorgeven.' zei hij. Hij duwde een briefje in mijn handen om vervolgens weer weg te lopen. Ik liep door naar het lokaal waar ik achterin ging zitten en het briefje opende. Vanavond werd ik verwacht. Eindelijk. Ik keek of er iemand in de buurt was, maar er was nog niemand in het lokaal. Ik nam mijn aansteker en verbrandde het briefje waarna ik het uit het raam gooide. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 18.01.2020 01:17

Jane
Terwijl ze de heletijd over Luca spraken keek ik om me heen. Iedereen leek een ego hier te hebben in Frankrijk was het toch wel effe anders de zweer. Daar had ik Miley en Rock nog mijn 2 beste vrienden.. hier had ik niemand en moest ik helemaal opnieuw beginnen. Ik liep met Florence mee naar de kantine terwijl zij en haar vriendinnen van alles bestelde. Ik wachtte af totdat ze klaar waren en was zelf aan het nadenken wat ik zou eten "betaal jij?" Vroeg Karin volgens mij was dat haar naam de 3 diva's keken me aan terwijl ik fronste. Florence wenkte naar de pinautomaat waar een bedrag van 80 euro open stond ik knikte en pakte snel mijn creditkaart . Eentje die alleen ik en mijn familie hadden "wow is dat een Mastercard deluxe?" Vroeg Die ene met zwart haar en grote oorbellen in haar oor." Van mijn vader gekregen voor mijn verjaardag" "ze zeggen dat je met die kaar ulimetated kan betalen." Zei Florence toen. 

Luca
Ik keek schichtig om me heen "eindelijk effe een sigaretje." Ik stak die van mij ook op en bekeek hem "is het hier beter dan Frankrijk?" Vroeg ik hem toen "moet ik nog voor iemand oppassen?" Ik moest altijd opassen volgens mijn vader aangezien mijn familie decennia's lang multi billionair is. Ik heb wel gehad dat mensen me gebruikte voor geld hier zal het ook vast zijn. Ik dacht aan Zafira mijn getoverde nichtje hoe was ze nou eigenlijk? 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 18.01.2020 01:34

Asher
Ik nam een hijs en haalde mijn schouders op. 'Opzich sta je bij ons wel goed. Niemand die ons wat flikt. Al moet je wel opletten voor wannabe's die alleen met je om gaan om je geld. Jullie limo heeft het wel duidelijk gemaakt dat jullie nu de rijkste van de school zijn. Daar gaat sowieso misbruik van worden gemaakt.'zei ik en nam nog een hijs. 'Het is hier niet zoals in Frankrijk. Daar kon je zijn wie je wilde. Hier wordt heel snel geoordeeld en ook maar een misstap kan je reputatie beschadigen op school. Probeer het gewoon luchtig te houden. Doe ik ook.' 

Zafira
De klas werd al iets drukker en ik deed alsof er niks aan de hand was. Al wist ik nu al dat ik me niet zou kunnen concentreren voor de rest van de dag. Gianna kwam naast me zitten en keek me aan. 'Dus je bent familie van die Luca en die Jane?' vroeg ze. Ik knikte. 'Blijkbaar wel. Al wilt Luca me liever niet als familie volgens mij. Het interesseert me vrij weinig.'zei ik. Het interesseerde me inderdaad helemaal niks. Ik was mijn eigen persoon en het enige waar ik mee bezig was, was mijn handeltje, erachter komen wat er met mijn vader is gebeurt en gewoon een normaal tienerleven leiden als afleiding.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG||||

von walkingdead am 18.01.2020 01:46

Luca
"Dat betekend dat er ook mensen zullen zijn die Jane lastig gaan vallen," bij die gedachte's werd ik razend, Jane was toch wel iets naïever dan mij." Ik denk wel dat ik mijn draai vind wacht maar af.. vanavonf geef je een feest toch?" Ik gooide mijn sigaretje op de grond en trapte die uit "rlite high zal niet veel anders zijn dan die van Frankrijk." Op mijn vorige school was ik de baas niemand sprak mij tegen anders had je een probleem.. maar het zorgde er ook voor dat mensen me te grazen zouden nemen. Ik kon messen verwachten van mensen waar ik het nooit van zou verwachten. 

Jane
Ik liep met Florence de les binnen en zag Zafira zitten. Ik wilde op haar aflopen maar werd al snel aan mijn mouw weg getrokken "niet met die slet praten.." zei Karin "ze is Asher's billenlikker alles wat je haar verteld komt bij Asher." Ze hadden het hier verdomme veel over Asher.. het gaf me het idee dat hij hier de baas was ofzo. Ik knikte en ging naast Florence zitten "doe je bril af het staat je lelijk" zei Nadien het andere meisje "als je hier wilt overleven schat moet je mooi zijn." Zei Florence met een lachje. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 18.01.2020 01:57

Asher
'Komt wel goed man. Als je wilt houd ik haar wel een beetje in de gaten.' zei ik tegen hem en gooide mijn peuk op de grond waarna ik hem uit trapte. 'Ja, bij Brazzers. Zieke club hier in de stad. Ik heb alles betaald dus voor iedereen open bar. Ik zorg dat er wat goodies zijn om stoned op te worden. Het wordt vet leip.' zei ik en grijnsde.

Zafira
Ik haalde een hand door mijn haar en zag hoe Jane naar me toe liep, maar werd weggetrokken door die hoeren clique. Ik hoorde wat ze allemaal tegen haar zegde en voelde hoe pislink ik werd. Ik kwam overeind en liep naar ze toe waarna ik op de tafel van Florence ging hangen. 'Volgens mij ben jij met je afgetrapte smaak niet degene die Jane moet vertellen wat ze wel en niet moet doen.'zei ik tegen haar. 'Haal die zwarte ziel nu maar bij ons vandaan, voordat je iedereen nog aansteekt met je depressie.' zei Karin. 'Oh ik ben depressief? Net zo depressief als je vader toen hij zijn handjes niet thuis kon houden en je mooie porceleinen huidje beschadigde? Zielig hoor, papa houdt niet van je.' zei ik en kwam overeind. Ik keek Jane aan met een glimlachje terwijl de twee meiden Karin aankeken. 'Ga je mee?' vroeg ik haar. 'Dit is niet het groepje waarmee je bevriend wilt zijn.' 'Ach hou je bek Zafira.' zei Florence. 'Lik mijn ballen Florence.' zei ik en keek naar Jane, afwachtend op haar antwoord.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  79  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum