ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 03:20 PM

Zafira
Ik glimlachte. 'Je moet het ook van hen kant bekijken. Toen jij werd behandeld maakte zij zich zorgen of het wel allemaal goed zouden komen. Ze proberen nu gewoon te voorkomen nog een keer zo een angst te moeten meemaken.' zei ik tegen haar en bekeek haar. 'Je ziet er prachtig uit.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. Als ze vraagt of ik naar het feest ga en mijn outfit bekeek beet ik op mijn lip. 'Ja, ik ben altijd een beetje overdressed voor feestjes.'zei ik haar en liep vervolgens naar de deuropening. 'Je kunt met mij meerijden.' 

Asher
Ik nam voor hem wat XTC wat ik aan hem gaf en keek hoe hij die meiden bekeek. 'Dat is niet echt een prooi. Zo wanhopig als wat.' zei ik en sloeg een shotje achterover. 'Suit yourself.'zei ik en liep vervolgens de dansvloer op waarna ik met wat dames begon te dansen. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/21/2020 02:51 PM

Jane
Ik knikte "ik heb copd en astma door mijn ziektes word ik zowat geïsoleerd hier." Zei ik tegen haar "copd is een longziekte waar ik voor behandeld ben dus het gaat weer goed." Ik bekeek mezelf in de spiegel en zag er niet als mezelf uit " perfect," ik kwam overeind en pakte een micheal kors tasje om het af te maken." Ga jij naar het feest?" Vroeg ik toen ze zag er chiqeu uit voor zo een dom feest van Asher..

Luca

"Je weet wat ik slik" zei ik toen tegen hem  terwijl ik mijn ogen niet van Florence af kon houden. Ookal had zijn mijn  zusje belachlijk gemaakt ze was nu gewoon te geil voor woorden." Ik denk dat ik mijn prooi voor vanavond gevonden heb" zei ik met een grijnsje Florence glimlachte en begon te stoeien met haar vriendin die ik ook wel effe kon nemen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 02:36 PM

Zafira
Als ze me mooi noemt glimlachte ik zwakjes. 'Jij bent ook heel mooi hoor.' zei ik tegen haar. Ik loog niet eens. Als ze vertelde dat ze als kind model was geweest en moest stoppen door epilepsie keek ik haar even aan. 'Heb je het nu onder controle met medicijnen?' vroeg ik haar en deed toen de laatste dingetjes aan haar make-up om het af te maken.

Asher
'Zeg maar, wat wil je hebben. Ik heb het hele assortiment.'zei ik en liep achter de bar. Ik nam zelf een pilletje M en keek vervolgens naar Luca wachtend op zijn antwoord. Dit werd een te gek feestje, maar als ik dan merk dat hij toch wel wat aandacht kreeg van de dames beet ik mijn kaken samen. 'Wat wil je nou?' vroeg ik lichtelijk ongeduldig om hem weer af te leiden van de dames. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/21/2020 01:08 PM

Luca
Ik besloot het achterwege te houden dat ik niet op de lijst stond en bekeek hem. Ik nam een slok van het drankje en bedacht me dat ik hier kwam om te neuken en te slikken." Waar is de drugs?" Vroeg ik hem direct terwijl ik naar Florence keek die liep te shake met haar billen en constant oogcontact met me maakte. 

Jane
"Omdat jij mooi bent en ik geen idee heb hoe ik met make up moet werken, mijn make-up artist liet altijd zijn spullen achter als ik een modeshow had." Zei ik tegen haar "toen ik 14 was heb ik een jaar in frankrijk als model gewerkt, het werd niks na mijn 1ste epelepsie aanval."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 12:31 PM

Zafira
Als ze zegt dat ze wilt dat ik haar opmaak kon ik niet boos op haar zijn. 'Nou, ga zitten. We hebben niet veel tijd.' zei ik en nam haar make-up erbij. 'Aan alle spullen die je hebt lijkt het niet alsof je dit niet eerder hebt gedaan. Waarom heb je mijn hulp ervoor nodig?' vroeg ik terwijl ik begon met haar gezicht. 'Luca is een zak. Je moet je niet laten belemmeren door hem, maar je moet wel oppassen. Meiden zijn makkelijke prooien op zo een feestjes. Jongens zijn onder invloed van van alles en dan doen ze gekke dingen.' zei ik tegen haar en was klaar met haar foundation waarna ik de rest begon te doen.

Asher
Ik was aan het dansen als ik vervolgens Luca met een zuur gezicht binnen zie komen. Ik liep naar hem toe. 'Hey maat.' zei ik en duwde hem een drankje in zijn handen. 'Klaar voor?' vroeg ik met een grijnsje en maakte een paar rare dans moves, maar ze leken hem niet te amuseren.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/21/2020 12:15 PM

Luca
"Niet op de lijst?" Horde ik achter me ik keek op naar Florence en rolde mijn ogen "hij hord bij mij." Zei ze tegen de uitsmijter die me aankeek en hwt poortje voor ons open maakte. Als dit niet beschamelijk is weet ik het ook niet meer "volgens mij moet je nog een hoop leren over Madrid's elite." Zei ze met grijnsje ze gaf me een schotje "hier draait het niet om hoeveel je elkaar mag, iedereen kan een mes in je rug steken zelfs Asher Venice." Ze liep met een knipoog weh terwijl ik haar half had kunnen verstaan praktische omdat het muziek te hard stond en mijn spaans gewoon slecht was. Ik wilde Asher op bellen maar ik kon hem maar bter gaan zoeken in deze rotclub en vragen waarom mijn zusjes naam er wel op stond en die van mij niet. In frankrijk was het heel anders daar kende iedereen de Lucas Hugeus hier leek het alsof ik opnieuw moest beginnen.. en vanaf trap 1 begon. 

Jane
Als Zafira binnen komt lopen en ze er schitterend uitziet glimlach ik." Je moet me opmaken" zei ik tegen haar "ik had net ruzie met mijn broer en ik wil hem laten zien dat ik hetzelfde recht heb om een normale tiener te zijn." Ik gooide mijn bril op mijn bureau en zocht mijn contactlenzen van de tijd dat ik nog een model was. Na mijn ziekte moest ik er van mijn moeder mee stoppen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 12:04 PM

Zafira
Als ik een berichtje kreeg van Jane beet ik op mijn lip. 'Draai om naar huize Hugues alsjeblieft.' zei ik tegen mijn chauffeur. Beter dat het belangrijk was, want ik kon me niet permitteren om te laat te komen bij die meeting. Dan kreeg ik meteen de kogel door mijn kop. Als ik er ben stapte ik uit de limo en tilde mijn jurk ietsje op zodat ie de grond niet zou raken. Als ik bij de deur ben bel ik aan en zag dat mijn tante open deed. 'Zafira, wat doe jij hier?' vroeg ze me. Ik liep langs haar door. 'Jane heeft me nodig.' zei ik en liep naar boven waar ik haar kamer zocht.

Asher
Ik haalde diep adem en keek naar de ruimte die langzaam volstroomde. De muziek stond al keihard. Ik dronk mijn drankje op en begon al wat te dansen met de mensen die er waren. Zometeen ook nog heerlijke drugs waar ik ontzettende zin in had. Gewoon even helemaal los gaan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/21/2020 11:40 AM

Luca
"Hoezo niet Luca gaat ook." Protesteerde ze "ja maar jij hebt een ziekte." Zei ik toen tegen haar "wie weet of er iemand iets in je drinken stopt.. en je weer maanden mag verblijven in het ziekenhuis." Zei ik een beetje fel en gemeen ik kwam overeind en zag het bericht van Asher. Terwijl mijn zusje me meedogeloos aankeek alsof ze me ieder moment neer wilde slaan "hou je kop ik hoop dat mensen er achter komen wat voor een kut klootzak je bent en niemand je meer moet." Ze stampte weg naar haar kamer terwijl mijn moeder me een blik gaf en haar achterna liep "Jane!" Ik zuchtte zacht en pakte mijn autosleutels waarna ik het huis verliet en in mijn cabrio stapte. Eenmaal daar liep ik naar de uitsmijter terwijl iedereen in de rij stond "Luca Hugeus." Zei ik tegen hem "je staat niet op de lijst." Ik fronste "Jane Hugeus staat er wel op" ik fronste en vond dat aangenaam raar.

Jane
Ik rukte mijn kleren uit en begon te zoeken naar het duurste jurkje dat ik had." Jane!" Zei mijn moeder luid "nu niet mam!" Ik trok een Versace jurk aan met een moshino riempje om mijn middel. En appte Zafira "ik heb je hulp nodig kom naar mijn huis- Jane. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/19/2020 11:14 PM

Zafira
Ik bekeek mijn make up nog een keer in de spiegel terwijl ik nog een laatste keer met de mascara over mijn wimper ga. Ik had de langere zwarte jurk aan met en soort van open rug en liep naar beneden. 'Let je goed op jezelf?' vroeg mijn moeder nog. 'Tuurlijk.' zei ik en drukte een kus op haar wang waarna ik de deur uitstapte en naar de 0 verdieping ging. Ik zei gezag tegen de receptioniste en liep naar buiten waar ik regelrecht de limo instaote. De spanning gierde door mijn lijf. 

Asher
- Klaar om eindelijk wat lekkere wijven te neuken? -  stuurde ik naar Luca terwijl ik grijnzend de puntjes op de i zette in de club. het VIP gedeelte was voor ons afgehuurd, maar de gewone klanten konden ook nog de club in. Zo konden ze wel eens zien dat wij als mensen belangrijker waren dan hen. De eerste gasten stroomden binnen. Ik begroette ze en zorgde dat ze hun drankje kregen.


image0_1.jpeg

Reply Edited on 01/19/2020 11:15 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/19/2020 01:31 PM

Ts
Luca
Ik was me aan het klaar maken voor het feest en had ondertussen nog wat spaans op gedaan met mijn moeder." Wat ziet mijn baby er toch knap uit" mijn moeder drukte een kusje op mijn wang terwijl ik aan haar merkte dat ze hier gelukkiger was." Zorg je ervoor dat je condooms op zak hebt?" Vroeg ze terwijl ze ondertussen aan het koken was voor Makenzie en Jane." Mam ik ben geen 14 meer" zei ik geirriteerd tegen haar." Ik zeg het alleen maar aangezien Madrid vol zit met lopende soa's."

Jane
Ik kwam naar beneden en zag dat mijn broer opgemaakt en wel was voor Asher's feest." Mam mag ik ook gaan?" Vroeg ik ze liet haar lepel in de soep vallen en keek me aan alsof ik iets doms vroeg Luca stopte met typen op zijn telefoon." Nee." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum