ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/21/2016 10:26 AM

Samen met Ellytjevdb.


Jayden Alec Smith || 21 || Voetballer

brep001.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:11 PM.

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/21/2016 12:24 PM

Rosalie Palvin || 20 || Model

Vandaag heb ik  eindelijk nog eens een dagje vrij. Geen shoot voor een modebedrijf of een reclamespotje voor een vreemd en overbodig product. De laatste tijd was het erg hectisch. Ik werd bijvoorbeeld geboekt voor een reclame van Coca Cola, L'oreal en River Island. Naast deze reclamespotjes had ik ook nog enkele shoots voor enkele kledingmerken. Nu heb ik eindelijk tijd voor mezel en voor Jayden. Ik heb dan ook afgesproken met Jayden, om samen wat leuks te doen aangezien ook hij vandaag een dag vrij heeft. Wat we gaan doen is nog niet helemaal zeker, dat hangt af van de drukte die er heerst in de stad als ik naar hem word gereden. Als ik naar hem toega kan ik zien of we misschien ergens heen kunnen, zonder al te veel lastig gevallen te worden. Het is allemaal heel erg lief bedoeld als fans komen vragen om een foto en ik doe dan ook altijd mijn best om tijd vrij te maken voor zo veel mogelijk foto's en praatjes, maar soms heb ik mijn rust nodig of mijn tijd met Jayden. Doordat ik nog genoeg tijd heb, neem ik ruim de tijd om me klaar te maken. Ik kies voor een simpele outfit en maak snel wat leuks in mijn haar. Als ik mezel in de spiegel bekijk, vind ik dat ik zo wel over straat kan. Je weet nooit wanneer de paparazi een foto van je neemt, dus neem ik geen enkel risico. Zodra je er in gewone, simpele kledij bijloopt stellen ze zich al meteen vragen. Voelt ze zich wel goed? Is het uit tussen hen? Wat is ze van plan? Heeft ze een stiekem afspraakje? Dit zijn nog maar enkele vragen waarover geroddeld wordt op verschillende sites als er een minder charmante foto van je opduikt. Ondanks alle roddels die over zowel Jayden als mij verschenen zijn, houden we onze relatie goed stand. Hiermee ben ik erg blij, want Jayden is echt perfect voor me. Daarbij komt ook nog eens dat ik voetballers altijd al aantrekkelijk vond en nu al helemaal. Ik neem mijn iPhone en duid Jaydens naam aan. Geduldig wacht ik totdat hij opneemt. Hopelijk heeft de trainer vandaag alsnog geen training ingepland, anders moeten we onze plannen afzeggen. Al vind ik het niet erg om een keertje mee te gaan en te zien hoe hij het doet. 

http://www.polyvore.com/date/set?id=194960849

Rosalie_Palvin_1.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/21/2016 02:57 PM

Jayden.
Het komt de laatste tijd niet vaak meer voor, maar ik heb eindelijk een dagje vrij. Het is een wonder dat mijn trainer vandaag geen training heeft opgegeven. De reden daarvoor is erg simpel. Oververmoeid, noemt hij het. Om eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo erg dat er vandaag geen training is. Bijna elke dag trainen is niet altijd een pretje. 's Avonds of in de middag nog een wedstrijd erbij. De tijd die ik met Rosalie doorbreng is daarom ook niet zo veel. Beide hebben we het de laatste tijd erg druk. Vandaag kan ik weer met Rosalie afspreken. Altijd is het wel uitvogelen wat we kunnen doen. Niet omdat we niets leuk vinden of alles al hebben gedaan, maar door de drukte in steden, de kans dat er paparazzi op je dak komt en al dat soort dingen. Een beroemd stelletje zijn is niet altijd makkelijk. Ik doe er alles voor om de relatie te behouden en ik heb het gevoel dat dat wederzijds is. Tot nu toe verloopt alles nog prima. Ondanks de drukke en overvolle agenda's houden we het prima vol. Natuurlijk is het niet makkelijk, maar dat is de risico van het vak. Op een rustig tempo kleed ik me om. Ik doe niet echt iets speciaals aan, maar gewoon iets wat ik normaal ook draag. Als ik weg ga doe ik altijd iets normaals aan. Ik loop alleen thuis of bij andere mensen in huis met een trainingsbroek. Op straat heb je altijd kans dat er paparazzi aan komt. Rare foto's wil ik vermijden. Ook vertel ik zo minmogelijk tegen paparazzi of mensen die ik niet vertrouw. Zo krijg je alleen maar roddels in de wereld. Vooral over de relatie van Rosalie en mij komen veel roddels. Ik liep een keer met een meisje op straat en dan denkt iedereen al dat ik een nieuwe vriendin heb. Mensen bedenken de raarste verhalen, terwijl ze geen bewijs hebben. Als ik klaar ben met omkleden breng ik mijn haar snel in model. Heel moelijk is dat niet. Ik doe er wat gel in, ik haal een hand door mijn haar en dan is het al gedaan. Ook spuit ik een lekker luchtje op, van Calvin Klein. Veel mensen hebben snel een oordeel over je. Veel geld, een top baan wat je hobby is en dus ook dure spullen. Maar vaak vergeten mensen dat voetballen op hoog niveau niet niks is. Het is trainen, trainen en trainen. Veel aandacht geef ik die mensen niet. Als ik mijn telefoon hoor, loop ik naar mijn slaapkamer toe. Van het bed haal ik mijn iPhone. Ik neem op en breng de telefoon naar mijn oor. Ondertussen loop ik naar beneden toe. Op jezelf wonen is best fijn. Mijn ouders wonen hier niet ver vandaan, maar toch was het iets handiger om naar het stadion te rijden. "Hey, babe." Begroet ik Rosalie, door de telefoon. Ik loop door naar de woonkamer en plof op de bank neer.

francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:12 PM.

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/21/2016 06:54 PM

Rosalie
Zodra ik Jaydens stem hoor, komt er automatisch een glimlach op mijn gezicht. "Hé, Jay", zeg ik vrolijk. "Ben je klaar voor een dagje met de geweldige Rosie Smith?" grijns ik, ook al weet ik dat hij die grijns niet kan zien. Ik zet mijn iPhone op luidspreker zodat ik ondertussen een handtasje kan vullen met de spulletjes die ik nodig heb en toch nog kan horen wat Jayden zegt. Uit klunzigheid laat ik enkele schoenen uit de kast vallen. "Oké, ik ben echt een kluns", lach ik om mezelf. Ik zet alles weer op zijn plek en hoor dan de bel gaan. "Ik denk dat James er is", zeg ik terwijl ik de telefoon weer tegen mijn oor houd en kijk via de intercom. Ik druk op een knopje zodat de poort opengaat en James met zijn auto over de oprit kan rijden. James is al jaar en dag mijn chauffeur. Hij is nog niet zo oud, wat je wel zou verwachten en inmiddels een echte vriend van me. Ik vind het zeer belangijk om een goede band te hebben met de mensen die je toch vaak ziet, zodat er niet al te veel spanningen ontstaan. Vaak wordt daarover ook geroddeld; dat ik niet vriendelijk ben tegen de mensen met wie ik werk, maar daar wordt gelukkig tegenin gegaan door mijn management. Ik open de voordeur en stap naar buiten, nog steeds met mijn telefoon tegen mijn oor. "Ik zie je straks, lieverd", zeg ik lief waarna ik een kusgeluidje maak. Ondertussen doe ik de deur op slot. "Goeiemorgen, James", zeg ik met een brede glimlach als hij naar me toe komt gelopen. "Goedemorgen", antwoord hij met dezelfde glimlach. Hij maakt het portier voor me open, waarna ik plaatsneem op de achterbank. Zodra we aan het rijden zijn op de grote wegen, neem ik mijn mobiel erbij. Even mijn snapchatstory bijwerken. "Hi guys, I'm in the car with James", zeg ik in het eerste filmpje. "And he's taking me to someone special", zeg ik mysterieus in het tweede filmpje. "I'm not giving any more hints..." typ ik bij een foto van mezelf waarbij ik uit het raam kijk. Ik houd er echt van om mijn sociale media geregeld te bewerken en er dan zoveel leuke reacties op te krijgen. Sommige mensen doen alleen maar raar in de reacties, maar anderen zijn dan weer heel serieus en vriendelijk. Naar de haatreacties kijk ik al een lange tijd niet meer, het geeft je alleen maar een slecht gevoel en daar heeft niemand baat bij. Over het algemeen voel ik me dan ook erg geliefd bij mijn volgers. Ik plaats dan ook nog een tweet om mijn snapchatfilmpjes iets meer toe te lichten. "I got a day off and thought it will be a good idea to spend it with someone I deeply care about. <3" luidt de tweet. Ik kijk op de borden langs de weg en merk dat het niet al te lang meer zal duren voordat ik Jayden eindelijk nog eens in mijn armen kan sluiten. Door de drukke periode zowel voor mij als voor hem, is het niet verder gekomen dan Facetimen en dat is toch iets minder leuk dan een echte kus.

Rosalie_Palvin_2.jpg
 

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/21/2016 08:52 PM

Jayden.
Mijn telefoon zet ik op luidspreker en ik leg die naast me, op de bank. "Aha, Rosie Smith. Wat heb je een mooie achternaam, Rosie. Mijn complimenten." Grijns ik lichtjes. Terwijl ik naar de geluiden luister trek ik mijn schoenen aan. Ik weet niet of we weg gaan of thuis blijven, maar daarom doe ik voor de zekerheid mijn schoenen aan. Ik luister naar de harde geluiden die door mijn iPhone komen. Zacht schiet ik in de lach. "Je bent zo handig, Rosie. Ik dacht dat vrouwen zo goed waren in multitasken?" Ik vind het soms echt grappig om te zien dat Rosalie soms wat klunzig is. Tegelijkertijd is het ook erg schattig. Natuurlijk is ze niet altijd klunzig. Iedereen laat wel eens wat vallen. Door haar woorden knik ik. Natuurlijk kan ze dat niet zien. Ik haal mijn iPhone van de luidspreker af en breng hem naar mijn oor toe. "Doe James de groeten." James is echt een hele aardige man. Af en toe zit ik bij hem in de auto. Dat gebeurd alleen als ik bij Rosalie ben en we gaan bijvoorbeeld ergens naartoe. Ja, ik heb ook een chauffeur. Hij heet Jack, rond de veertig jaar en een super aardige vent. Ik rijd ook wel in mijn eigen auto, bijvoorbeeld naar een training. Maar als ik naar een evenement ga of met iemand ergens heen, bel ik vaak mijn chauffeur op. Fans herkennen mijn auto, ook al kras ik mijn kenteken door. Hoe dat kan is de vraag. Fans herkennen ontzettend veel dingen. "Tot straks." Zeg ik met mijn warme stem. Ik wacht een paar seconden en druk het gesprek dan weg. Kort denk ik na. Het is al best een tijd geleden dat ik Rosalie weer in levende lijven heb gezien. Natuurlijk hebben we geFaceTimed en al dat soort dingen. Toch voelt dat anders als een echte afspraak. Het is altijd fijn om elkaar na een lange tijd weer in de armen te kunnen slaan. Ik open mijn Snapchat. Op Social Media ben ik erg actief. Ik ben actief op Snapchat, Instagram en Twitter. Sowieso post ik elke dag iets op Twitter en Snapchat. Ook al zijn het kleine dingetjes. Rustig bekijk ik de verhalen van mensen die ik volg. Ik open de Snapchatcamera en houd mijn vinger op mijn gezicht. Rustig kijk ik naar de lenzen die er zijn. De lens van de hond plaats ik op mijn gezicht en ik maak een simpele foto. 'Goodmorning people', zet ik onder de foto. Ik zet de foto in mijn Snapchatstory. Opnieuw maak ik een foto, maar dit keer niet van mijzelf. Ik maak een foto van mijn schoenen en een beetje van mijn benen. 'Got a day off, so I'm going to spend it with a beautiful person', zet ik bij de foto. Ik zet ook deze foto in mijn Snapchatstory. Waarschijnlijk weten de meeste mensen nu al dat ik Rosalie bedoel. Gelukkig hoef ik de poort voor James niet open te doen. Hij heeft een speciaal 'kaartje' dat hij tegen de sensor aan kan houden. Door het magneetje gaat de poort automatisch open. Dit is een stuk handiger en scheelt ook weer tijd.

Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:12 PM.

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/21/2016 10:45 PM

Rosalie
Door zijn opmerking moet ik zacht grinniken. "Danku danku", zeg ik lachend. Ik trek een wenkbrauw op wanneer hij dat zegt. "Ik kan ook multitasken. Alleen brengt jouw stem me helemaal in de war", grijns ik. Hij weet dat ik hem aan het plagen ben, dat doen we wel vaker; geregeld maken we grapjes als we bij elkaar zijn of als we aan het bellen zijn. Ik kan af en toe wel echt klunzig zijn, maar ik denk dat iedereen wel van die momenten heeft toch? Er staan verschillende filmpjes op YouTube met 'funny moments' en zo van die dingen over mij. Beelden die bijvoorbeeld genomen zijn tijdens een shoot of bij een interview. Zelfs ik moet daar zelf nog om lachen. "Zal ik zeker doen", verzeker ik hem. Jayden en James kennen elkaar natuurlijk ook. Jayden zit wel eens bij me in de auto, waardoor hij en James ook een band hebben gecreëerd. Ikzelf riskeer het niet om zomaar met de auto overal rond te rijden, maar Jayden wel. Dat de fans zijn kenteken weten, stelt me niet echt gerust als hij op de baan gaat, je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Ondanks dat zijn kenteken altijd vervaagd of weggestreept wordt op foto's herkennen fans zijn auto nog steeds. Hierdoor zou ik me toch niet helemaal veilig voelen. "Je hebt de groeten van Jayden", zeg ik tegen James. "Ik doe ze straks wel persoonlijk terug", antwoord hij, met zijn blik nog steeds strak op de weg gericht. Via de achteruitkijkspiegel kan ik een glimlach op zijn lippen zien. Ik krijg een melding dat Jayden iets op zijn snapchat heeft gezet. Nieuwsgierig neem ik een kijkje. Het is een foto van zijn schoenen met daarbij 'Got a day off, so I'm going to spend it with a beautiful person'. Aw, wat is hij toch een schatje. Ik ben zo blij dat we een stel zijn en ik hem mijn vriend kan noemen. Ik scroll nog wat door mijn twitter en instagram en voordat ik het doorheb rijden we al in Jaydens straat. Ik stop mijn iPhone alvast weg zodat ik hem straks meteen kan platknuffelen. James heeft een kaartje waarmee hij meteen de poort kan openmaken. Eerlijk gezegd voel ik me een beetje zenuwachtig, aangezien het toch al een tijdje geleden is dat we elkaar in het echt hebben gezien, maar ik weet dat er niks veranderd is tussen ons twee. De auto stopt voor Jaydens deur en ik duw meteen de deur open voordat James het voor mij kan doen. Het prachtige weer maakt me alleen nog maar vrolijker.

 Rosalie_Palvin_3.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/22/2016 11:13 AM

Jayden.
Haar laatste woorden laten me zacht lachen. Reageren op haar woorden ga ik niet doen. Dat is ook meer omdat ik geen flauw idee heb wat ik hierop kan reageren. Vaak heb ik dat niet. Het komt vaker voor dat ik juist iets te zeggen heb. Ook bij de trainingen. Af en toe kan ik wel een grote mond hebben. Dat is niet erg positief. Natuurlijk let ik wel op bij welke mensen ik dat doe. Ik heb gewoon een eigen mening en sommige mensen vinden het moeilijk om de waarheid onder ogen te staan. Behalve dat ik een grote mond kan hebben, heb ik ook wel positieve kanten, gelukkig. Ik sta op van de bank. Mijn telefoon laat ik even liggen, anders zit ik daar alleen maar op te kijken. Vooral in het begin van mijn voetbalcarrière zat ik ontzettend veel op mijn telefoon. Waarom? Ik vond het leuk om de reacties te lezen. Nu vind ik dat ook nog wel leuk, maar ik doe het een stuk minder. De haatreacties doen me bijna niets. Ik negeer die reacties, dat leerde ik uiteraard ook van wat teamleden. Mijn teamleden zijn ook gewoon mijn vrienden. We zijn best hecht en helpen elkaar vaak. Natuurlijk is het zo dat we allemaal erg fanatiek zijn. Soms gaat dat niet heel erg goed samen. Af en toe krijgen mensen de schuld. Bijvoorbeeld verdedigers. Ik verwijt niet snel iemand, maar af en toe wel. Ik voetbal nu ongeveer drie jaar, want ik begon op mijn negentiende. Ten minste, op mijn veertiende werd ik gescout maar eerst voetbalde ik altijd bij de kleineren. Vanaf mijn negentiende voetbal ik bij de eredevisie. Bij de tijd van het WK doe ik mee met de club van het land. In beide teams ben ik de spits. Ik ben wel de jongste van het team, maar een probleem vind ik het niet. Het geluid van de sensor vult mijn oren. Dat is het teken dat James is 'ingelogd'. Ik vind het altijd een veel veiliger gevoel om een goede beveiliging rondom mijn huis te hebben. Daarom staat er ook een hek. Op erg drukke dagen staat er af en toe een beveiliger. Een aantal fans zoeken zelfs mijn huis op. Godzijdank is dat nog nooit gebeurd. Ik neem altijd de tijd voor fans en ik wil best een praatje met ze maken, maar mijn huis is toch wel een stuk privacy. Rustig loop ik naar de gang toe. Misschien dat het al wel twee of drie weken is geleden dat ik Rosalie weer heb gezien in levende lijven. Ik haal de voordeur van het slot af. Aangezien het nog maar ochtend is, ben ik nog niet echt buiten geweest. De heerlijke warmte bereikt mijn lichaam al snel als ik de deur open. Mijn blik valt op de auto van James. Daarna laat ik mijn blik afglijden op Rosalie. Een glimlach siert mijn gezicht. "Hello beautiful." Grijns ik lichtjes. Ik loop het trapje bij de deur af en sla mijn armen om Rosalie heen.

npbh06-l.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:13 PM.

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/22/2016 05:41 PM

Rosalie
De glimlach is niet meer van mijn gezicht te slaan, zodra ik Jayden naar buiten zie komen. "Hello gorgeous", grijns ik als antwoord. Hij loopt het trapje af en slaat zijn armen om me heen. Ik verberg mijn gezicht in zijn shirt, knuffel met hem mee en geniet van zijn aanrakingen. "Ik heb je gemist", pruil ik wanneer ik mijn hoofd optil en hem aankijk. Het is veel te lang geleden dat ik hem gezien heb, maar dat is normaal als je alle twee een drukke baan hebt. Ik vind dat we het goed doen als koppel, anderen hadden de relatie misschien al lang opgegeven, maar zo zijn we niet. We zijn dan ook weer niet zo'n koppel dat enkel voor de show bij elkaar is en alleen publiekelijk handjes vasthoudt en daarbuiten elkaar geen blik waardig gunt. Ik druk een vederlicht kusje op zijn lippen en laat hem dan weer los, om hem goed te kunnen bekijken. James is inmiddels ook uitgestapt en komt naar ons toe. "Ik wil de tortelduifjes niet storen, maar ik moest je de groeten nog terug doen", zegt hij tegen Jayden. "En ik zou graag weten of ik Rosalie hier kan laten of dat ik jullie ergens naartoe kan brengen?" vraagt hij. Mijn blik zoekt die van Jayden, om hem op die manier vragend aan te kijken. Het hangt natuurlijk ook af van wat hij wilt gaan doen vandaag. Ik zou het niet erg vinden moesten we hier blijven. Jaydens huis heeft alles ter beschikking wat we met dit warme weer nodig kunnen hebben, daarmee doel ik zeker en vast op het prachtige zwembad. "Van mij mag je een een dagje vrijaf nemen vanaf nu", zeg ik, maar wel met een vraag in mijn stem naar Jayden gericht. Ik weet eerlijk gezegd niet wat we kunnen doen buitenshuis. Met dit mooie weer is het erg druk in de stad en loopt iedereen tegen je op, verder is het op het strand ook een drukte van jewelste, dat kan je zo al voorspellen.

Rosalie_Palvin_4.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/23/2016 12:16 PM

Jayden.
Wat voelt het onwijs goed om Rosalie weer in mijn armen te kunnen slaan. Ik knuffel rustig met haar mee. Al vanaf het begin heb ik het gevoel dat deze relatie écht is. Niet zoals vele beroemde stellen die na een paar maanden al weer uit elkaar gaan. De liefde die ik voor Rosalie heb is echt niet voor de beroemdheid. Ook al was ze zwerver, zelfs dan zou ik haar nog leuk vinden. Ik zoek haar gezicht om haar aan te kunnen kijken. "Ik heb jou ook gemist." Ik trek een klein pruillipje. Eén arm laat ik afzakken, maar mijn andere arm houd ik om haar middel heen. Het kleine kusje doet me goed. Misschien lijkt het raar. Elke lichte aanraking van Rosalie doet me goed. Het idee dat ik weer even bij haar ben doet me alleen nog maar beter. Mijn blik glijdt van Rosalie naar James. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Door zijn vraag denk ik even na. Het maakt mij niet zoveel uit. Buiten is het heerlijk weer. Iedereen gaat leuke dingen doen, dus is het super druk in de stad. Zelfs in kleine dorpjes is het dan nog druk. Af en toe is dat wel een nadeel. Altijd moet je rekening houden met de drukte. Tuurlijk kan ik nu gewoon naar het strand toe, maar met een beveiliger ergens heen gaan is niet echt mijn hobby. Het is als celebrity geen handige keuze om op een drukke dag alleen te gaan lopen. Dat kan iedereen wel raden. Bovendien heb ik hier een zwembad en nog wel andere dingen waar we gebruik van kunnen maken. "Neem maar een dag vrij, ga iets leuks doen met je gezin en geniet van het mooie weer." Knik ik, na de vragende blik en de woorden van Rosalie. Als we alsnog ergens heen willen hebben we altijd mijn chauffeur of auto nog. In weet dat Rosalie dan toch kiest voor mijn chauffeur, aangezien het nog wel een grote uitdaging is om zelf ergens heen te rijden. Als ik naar trainingen ga rijd ik altijd zelf. Voor een klein stukje trommel ik mijn chauffeur niet helemaal op. "Nou, dan nog veel plezier met zijn tweeën op deze prachtige dag." Glimlacht James, voordat hij richting de auto loopt.

Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg

Reply Edited on 07/23/2016 02:17 PM.

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Ellytjevdb on 07/23/2016 04:56 PM

Rosalie
Ik wacht tot Jayden ook een antwoord geeft, terwijl er nog steeds een glimlach rond mijn lippen hangt. Jayden reageert met de woorden waarop ik stiekem gehoopt had. Als we dan al ergens naartoe zouden willen gaan, belt Jayden zijn chauffeur wel of rijdt hij zelf. Dat laatste heb ik liever niet en dat weet hij ook, maar als het echt moet is dat natuurlijk ook een oplossing. "Jij ook veel plezier, James!" glimlach ik terug ook al loopt hij al richting zijn auto. Hij draait zich even om en steekt zijn hand naar ons op. Zodra hij weggereden is, draai ik me weer volledig om naar Jayden, zodat ik zijn prachtige gezicht weer kan zien. Voorzichtig neem ik zijn hand en zo trek ik hem mee naar binnen. Wanneer de deur achter ons gesloten is, sla ik mijn armen weer rond zijn nek. "Ik heb je zo hard gemist", zeg ik met een zielig stemmetje, voordat ik mijn lippen met een speelse grijns kort op de zijne druk. Met een glimlach laat ik hem weer los en wandel de woonkamer in. Jaydens huis vind ik persoonlijk nog mooier dan het mijne, zeker als het gaat om de inrichting ervan. Hier passen alle kleuren beter bij elkaar en de lichtinvallen zijn zeker nog beter om foto's te maken. De persoon die ik heb ingehuurd om mijn inrichting te doen, heeft zijn job duidelijk niet zo goed gedaan als degene die het bij Jaydens huis heeft gedaan. Buiten het feit dat ik een model ben, fotografeer ik zelf ook graag, dus dingen als natuurlijk licht en mogelijkheden tot licht van lamper vallen me zeker op als ik in een ruimte binnenkom. "Heb je hier toevallig een bikini liggen? Ik heb er geen meegenomen", zeg ik met een twijfel in mijn stem. Het lijkt me een leuk idee om in het zwembad te gaan en gewoon te genieten van het goede weer met een cocktail bij de hand, maar als ik geen bikini of wat dan ook heb, zal dat zwemgedeelte moeilijk gaan. 

Rosalie_Palvin_5.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum