Search for posts by Chamare

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last Search found 50 matches:


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 02/01/2017 07:18 PM

Jayden.
Toch voelt het wel weer fijn om een keertje een dag vrij te hebben. De laatste tijd is alles zo druk. Een vrij weekend is er niet meer bij. Dat kan je verwachten bij een leven als voetballer, maar altijd makkelijk is het niet. Ik vind het fijn dat er toch nog mensen zijn die dat begrijpen. Mensen zoals Rosalie. De meeste mensen kunnen zich niet eens voorstellen hoe het is.. "Ik ben éénentwintig. Daarmee ben ik officieel volwassen en dus moet ik op jou letten. Ik moet zeggen dat het behoorlijk zwaar werk is." Grijns ik lichtjes. Vaak zijn er dit soort kleine, grappige discussies. Haar geduw en getrek laat me zachtjes lachen. Het zou Rosalie niet snel lukken om mij in het zwembad te laten belanden. Elke keer als we gaan zwemmen wordt het geprobeert, maar niet vaak is het gelukt. "Meewerken? Wat is dat...?" Plaag ik haar. Ik draai me om naar Rosalie en  til haar op. "Dus, het is kiezen of delen. Of je gaat heel veel lieve woordjes zeggen of Rosalie belandt in het water." Glimlach ik tevreden.
npbh06-l.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 12/05/2016 06:26 PM

Jayden.
Het idee dat ik haar alleen maar gekker maak vind ik geweldig. Het voelt altijd goed om de 'macht' over Skyler te hebben. "Na-ah." Reageer ik op een bitcherige toon, wanneer ze zegt dat ik haar moet zoenen. Als dan eindelijk de telefoon van Skyler overgaat pak ik snel mijn iPhone in mijn hand. Ik open met een paar simpele bewegingen de camera en begin haar onopvallend te filmen. Eerlijk gezegd ben ik er wel van overtuigd dat het haar gaat lukken. Ook al krijgt ze de rol pas over twee jaar.. Gelukkig lukt het me om niet zenuwachtig over te komen. Natuurlijk ben ik zenuwachtig voor haar. Eén wenkbrauw til ik op. Dit soort gesprekken duren altijd veel langer dan dat ik verwacht. Nadat ze heeft opgehangen wacht ik haar reactie af. Ik stop met filmen en leg mijn telefoon terug op de bank. Vervolgens sta ik op van de bank. Mijn armen sla ik om Skyler haar heupen heen. "Gefeliciteerd baby!" Glimlach ik enthousiast. Ik druk een lange kus op haar lippen. "Ik ben zó ontzettend trots op jou, Sky." Glimlach ik. Trotser kan ik op dit moment niet zijn..
npbh06-l.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 10/23/2016 12:47 PM

Jayden.
Terwijl ik met mijn hand over mijn buik heen wrijf loop ik wat meer naar het zwembad toe. Als ik geen shirt aan heb is het een tik van me om met mijn hand over mij buik heen te wrijven. Het slaat nergens op, maar toch. "Dat is niet eerlijk, Rose. Ik ga jou ook niet vragen om een potje voetbal te doen." Grijns ik terug. Rosalie is een ervaren persoon op hakken. Eén keer heb ik haar hakken aangehad. Misschien hield ik het twee seconden vol, meer ook niet. Voetbal is dan weer iets waar ik Rosalie een keer voor heb uitgedaagd. Zoals verwacht heb ik gewonnen. Logisch, dat is mijn baan. "Ik, jouw grote zwemband? Heb ik een dag vrij en dan moet ik nog werken ook zeker!" - "Er liggen genoeg opblaasbanden en bedden in het hokje." Plaag ik haar. Als ze opstaat voel ik de bui al hangen. Altijd als we bij elkaar zijn en gaan zwemmen lukt het me sowieso één keer om Rosalie het water in te duwen. Gelukkig voor mij is het niet wederzijds. Ik ben te sterk of Rosalie is te slap. Op een rustig tempo laat ik me meetrekken naar het zwembad. "Hmm.. Volgens mij wel." - "Bedankt." Knik ik lachend. 
brep001.jpg 

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 08/14/2016 07:58 PM

Jayden.
Ikzelf ben alleen al ontzettend trots dat Skyler uberhaupt door de auditie is gekomen. Je wordt niet zomaar uitgenodigd voor zo'n auditie en dat betekend dus wel dat je echt talent hebt. En eerlijk is eerlijk; ik doe het Skyler niet na. Acteren is echt iets dat ik niet kan. Ik ben dan ook onwijs trots op haar, maar dat weet iedereen al wel. Skyler heb ik dat ook al vaak verteld. Maar hoe kan je nou niet trots zijn op zoiets? Ik hoop maar dat ik haar toch nog een beetje kan kalmeren, maar volgens mij lukt dat wel aardig. Ik doe mijn best.. "I know I'm right." Grijns ik lichtjes. Natuurlijk zeg ik dat alleen maar om haar te plagen. Af en toe kan ik wel gelijk hebben, maar niet altijd zeg ik de waarheid. Dat probeer ik wel, maar dingen voorspellen? Dat is echt niet mijn beste vak. De bewegingen van Skyler volg ik en het laat me zachtjes lachen. "Oh, gaan we het nu zo spelen?" Grijns ik. De kusjes laten me automatisch glimlachen. Ik blijf erop wijzen, maar de gekheid van haar vind ik echt geweldig. Het is, naast haar prachtige uiterlijk en de rest van haar leuke eigenschappen, ook iets waardoor ik voor haar ben gevallen. Ik zet mijn handen in haar nek en mijn duimen leg ik op haar kaaklijn. Ik druk kleine kusjes over haar hele gezicht. Expres sla ik haar lippen over. Een grijns siert mijn gezicht. Dit zijn ook weer van die typische dingen in onze relatie.
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/28/2016 08:08 PM

Jayden.
Door de hitte ben ik ook wel aan een heerlijke duik in het zwembad toe. Verkoeling zoek ik vaak op, terwijl ik ook van de hitte kan genieten. Liever heb ik de zomer, dan is er ook meer te doen. Bovendien is er dan ook vakantie dus kan ik weer veel tijd met familie en vrienden doorbrengen. "Ik heb al een nieuwe schoonmaakster gezocht, hoor. Ze heet Rosalie Palvin, maar noemt haarzelf liever Rosalie Smith." Knik ik grijnzend. Rosalie plagen is wel één van mijn vele hobby's. Zo lang ik niets van haar hoor, vindt ze het ook niet erg. Natuurlijk word ik ook weer terug geplaagd en zo wordt het wel verdeelt. Af en toe zijn serieuze dagen ook heel erg fijn, maar vandaag niet. Ik luister naar de woorden van Rosalie. Met een lichte grijns kijk ik haar aan. "Ja? Ben ik goedgekeurd als model? Ik bedoel, ik kan zo een modeshow lopen, hoor. Ik ben een ervaren persoon met hakken." Grijns ik. Rustig loop ik achter Rosalie aan. Al haar bewegingen volg ik. Het water is als het goed is op de juiste temperatuur, door verschillende apparaten wat daar voor zorgen. Ik knik op haar vraag en loop naar binnen toe, naar het binnenzwembad. Daar haal ik uit een kastje twee grote handdoeken. Gelukkig liggen er hier nog een paar, anders moet ik helemaal naar boven lopen. Met de handdoeken in mijn hand loop ik terug naar buiten toe. De handdoeken leg ik op een ligbed. "Ga je nog zwemmen of durf je niet meer? Ik heb misschien wel zwembandjes voor je?" Grijns ik naar haar.
uwhq92-l-330.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 07/25/2016 06:41 PM

Jayden.
Mijn arm sla ik om haar schouders heen en ik duw haar op deze manier iets dichter tegen mijn lichaam aan. Ik zou me echt niet voor kunnen stellen hoe zenuwachtig ik zou zijn als ik in de schoenen van Skyler zou staan. Nu ben ik al redelijk nerveus, gewoon omdat ik het haar echt gun. Ik vind het bijna zielig hoe lang de mensen wachten met het bellen. Het is ondertussen al middag. "Je redt het wel, Sky. Ook al krijg je die rol niet, je moet trots zijn op jezelf. Je bent al zo ver gekomen." - "Wat ik probeer te zeggen is dat je de hoop niet moet opgeven. Jij komt hoe dan ook in de acteerwereld, ik beloof het je." Knik ik. Ik vind het altijd moelijk om op dit soort woorden te moeten reageren, maar toch kom ik wel een eind. Ik druk een kus op haar haarkruin. Natuurlijk, ik zou ook balen als ik zo'n grote rol niet zou krijgen, maar er bestaan meerdere rollen die je kan krijgen. Veel actrices beginnen ontzettend klein, met bijvoorbeeld een optreden met de toneelschool. Met mijn vingertoppen wrijf ik over haar bovenarm en schouders heen. "Sshh.. Kom eens hier." Ik trek haar zachtjes op mijn schoot. Mijn armen leg ik rondom haar middel terwijl mijn ogen die van haar zoeken. "Je moet minder gaan nadenken, Skyler. Ze bellen je zometeen. Het komt goed, beloofd?" Verzeker ik haar, bijna fluisterend.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/25/2016 06:03 PM

Jayden.
Echt een toekomst voorstellen met mijn vriendin heb ik nooit gedaan. Voor deze relatie heb ik drie andere vriendinnetjes gehad. Met alle drie de meisjes heb ik nooit echt een idee gehad over samenwonen, een gezin starten en al dat soort dingen. Met Rosalie heb ik dat wel en eerlijk is eerlijk; dat is één van de beste gevoelens die je je ooit kan wensen. "Dus als ik het goed begrijp ben ik geen held van je als de bikini hier niet ligt?" Pruil ik. Elkaar plagen speelt een grote rol in onze relatie. Aan de ene kant hebben we hele serieuze dagen met goede gesprekken, maar aan de andere kant hebben we ook hele speelse dagen waar we elkaar alleen maar plagen. Dit zou één zo'n dag kunnen zijn. Alleen maar serieuze gesprekken in een relatie.. Ik zou er niet goed van worden. Het gegiechel van Rosalie laat me zachtjes lachen. "Het spijt me, mevrouw Smith. Het zwembad is op dit moment buiten gebruik. De schuld van meneer Smith kan het niet zijn, het is vast de schuld van een schoonmaakster." Knik ik. Na haar laatste woorden neem ik plaats op de bank. Mijn iPhone neem ik in mijn handen en rustig bekijk ik een paar berichtjes. Na een paar minuutjes hoor ik voetstappen op de trap, wat betekend dat ze weer naar beneden komt. Mijn iPhone sluit ik af en ik sta op van de bank. "Elke avond? Op zijn minst drie keer op een dag." Grijns ik lichtjes. Onopgemerkt bekijk ik haar lichaam. "Je ziet er prachtig uit, Rosie." Ik druk een kusje op haar voorhoofd. Het maakt niet uit wat Rosalie zou dragen, bij alles wat ze aan heeft verbaas ik me steeds weer opnieuw hoe prachtig ze is. Ik loop langs haar heen, naar boven toe. Op een normaal tempo loop ik door naar mijn inloopkast. Van een plank haal ik de bovenste zwembroek; een witte met aan de onderkant het logo van Calvin Klein. Ik kleed me wel vaker om in mijn inloopkast, dus dat doe ik nu ook. Ik trek mijn zwembroek aan en doe mijn shirt uit. Als ik helemaal klaar ben loop ik naar beneden toe, door naar de woonkamer. "Is mevrouw Smith klaar om te gaan zwemmen?" Een grijns siert mijn gezicht, terwijl ik mijn blik op Rosalie richt.
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/23/2016 08:11 PM

Jayden
Ik bedank James en wens hem ook veel plezier. Het moet voor een chauffeur ook niet altijd makkelijk zijn. Elke minuut van de dag kan iemand bellen en dan moet je aan het werk. Gelukkig heb ik een goede band met mijn chauffeur, net als met de chauffeur van Rosalie. Als James wegrijdt stort ik mijn aandacht volledig op Rosalie. Ik laat me leiden door de bewegingen van haar. Eenmaal binnen sluit ik de deur achter me. Gelukkig is het binnen een stuk koeler dan buiten. In de zomer is het hier bijna altijd wel mooi weer. Ik volg haar bewegingen en sla mijn armen om haar heupen heen. De kus beantwoord ik. "Nu hoef je me niet meer te missen." Grijns ik lichtjes. Ik laat haar langzaam weer los. Een glimlach siert mijn gezicht. Het voelt goed om Rosalie in mijn huis te zien rondlopen. Het idee om later te gaan samenwonen.. Dat hoop ik ten minste ooit te gaan doen. Een gezin stichten lijkt me ook echt geweldig. Nu nog niet, maar later. Ik wil me nu alleen maar focussen op Rosalie, mijn familie en mijn carrière. "Als het goed is ligt er nog wel een bikini." Knik ik. Ik weet het niet meer heel zeker, maar anders kunnen we zo een bikini ophalen. Haar huis is niet zo heel erg ver weg. Een keer op en neer rijden maakt mij dus niet zoveel uit. Zachtjes loop ik naar haar toe. Mijn armen laat ik van achteren om haar middel heenglijden en ik druk een paar kleine kusjes op haar wang. "Wie zegt dat het zwembad gebruikt mag worden vandaag?" Grijns ik lichtjes. Ikzelf gebruik het zwembad niet echt vaak alleen. Alleen als het heel warm is of een dag voor een belangrijke wedstrijd. Zowel het binnen- als het buitenzwembad is door de tuin niet te zien vanaf de straat. Het is dus echt een plekje waar we ongestoord kunnen zitten.
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/23/2016 12:16 PM

Jayden.
Wat voelt het onwijs goed om Rosalie weer in mijn armen te kunnen slaan. Ik knuffel rustig met haar mee. Al vanaf het begin heb ik het gevoel dat deze relatie écht is. Niet zoals vele beroemde stellen die na een paar maanden al weer uit elkaar gaan. De liefde die ik voor Rosalie heb is echt niet voor de beroemdheid. Ook al was ze zwerver, zelfs dan zou ik haar nog leuk vinden. Ik zoek haar gezicht om haar aan te kunnen kijken. "Ik heb jou ook gemist." Ik trek een klein pruillipje. Eén arm laat ik afzakken, maar mijn andere arm houd ik om haar middel heen. Het kleine kusje doet me goed. Misschien lijkt het raar. Elke lichte aanraking van Rosalie doet me goed. Het idee dat ik weer even bij haar ben doet me alleen nog maar beter. Mijn blik glijdt van Rosalie naar James. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Door zijn vraag denk ik even na. Het maakt mij niet zoveel uit. Buiten is het heerlijk weer. Iedereen gaat leuke dingen doen, dus is het super druk in de stad. Zelfs in kleine dorpjes is het dan nog druk. Af en toe is dat wel een nadeel. Altijd moet je rekening houden met de drukte. Tuurlijk kan ik nu gewoon naar het strand toe, maar met een beveiliger ergens heen gaan is niet echt mijn hobby. Het is als celebrity geen handige keuze om op een drukke dag alleen te gaan lopen. Dat kan iedereen wel raden. Bovendien heb ik hier een zwembad en nog wel andere dingen waar we gebruik van kunnen maken. "Neem maar een dag vrij, ga iets leuks doen met je gezin en geniet van het mooie weer." Knik ik, na de vragende blik en de woorden van Rosalie. Als we alsnog ergens heen willen hebben we altijd mijn chauffeur of auto nog. In weet dat Rosalie dan toch kiest voor mijn chauffeur, aangezien het nog wel een grote uitdaging is om zelf ergens heen te rijden. Als ik naar trainingen ga rijd ik altijd zelf. Voor een klein stukje trommel ik mijn chauffeur niet helemaal op. "Nou, dan nog veel plezier met zijn tweeën op deze prachtige dag." Glimlacht James, voordat hij richting de auto loopt.

Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg

Reply Edited on 07/23/2016 02:17 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)

from Chamare on 07/22/2016 11:13 AM

Jayden.
Haar laatste woorden laten me zacht lachen. Reageren op haar woorden ga ik niet doen. Dat is ook meer omdat ik geen flauw idee heb wat ik hierop kan reageren. Vaak heb ik dat niet. Het komt vaker voor dat ik juist iets te zeggen heb. Ook bij de trainingen. Af en toe kan ik wel een grote mond hebben. Dat is niet erg positief. Natuurlijk let ik wel op bij welke mensen ik dat doe. Ik heb gewoon een eigen mening en sommige mensen vinden het moeilijk om de waarheid onder ogen te staan. Behalve dat ik een grote mond kan hebben, heb ik ook wel positieve kanten, gelukkig. Ik sta op van de bank. Mijn telefoon laat ik even liggen, anders zit ik daar alleen maar op te kijken. Vooral in het begin van mijn voetbalcarrière zat ik ontzettend veel op mijn telefoon. Waarom? Ik vond het leuk om de reacties te lezen. Nu vind ik dat ook nog wel leuk, maar ik doe het een stuk minder. De haatreacties doen me bijna niets. Ik negeer die reacties, dat leerde ik uiteraard ook van wat teamleden. Mijn teamleden zijn ook gewoon mijn vrienden. We zijn best hecht en helpen elkaar vaak. Natuurlijk is het zo dat we allemaal erg fanatiek zijn. Soms gaat dat niet heel erg goed samen. Af en toe krijgen mensen de schuld. Bijvoorbeeld verdedigers. Ik verwijt niet snel iemand, maar af en toe wel. Ik voetbal nu ongeveer drie jaar, want ik begon op mijn negentiende. Ten minste, op mijn veertiende werd ik gescout maar eerst voetbalde ik altijd bij de kleineren. Vanaf mijn negentiende voetbal ik bij de eredevisie. Bij de tijd van het WK doe ik mee met de club van het land. In beide teams ben ik de spits. Ik ben wel de jongste van het team, maar een probleem vind ik het niet. Het geluid van de sensor vult mijn oren. Dat is het teken dat James is 'ingelogd'. Ik vind het altijd een veel veiliger gevoel om een goede beveiliging rondom mijn huis te hebben. Daarom staat er ook een hek. Op erg drukke dagen staat er af en toe een beveiliger. Een aantal fans zoeken zelfs mijn huis op. Godzijdank is dat nog nooit gebeurd. Ik neem altijd de tijd voor fans en ik wil best een praatje met ze maken, maar mijn huis is toch wel een stuk privacy. Rustig loop ik naar de gang toe. Misschien dat het al wel twee of drie weken is geleden dat ik Rosalie weer heb gezien in levende lijven. Ik haal de voordeur van het slot af. Aangezien het nog maar ochtend is, ben ik nog niet echt buiten geweest. De heerlijke warmte bereikt mijn lichaam al snel als ik de deur open. Mijn blik valt op de auto van James. Daarna laat ik mijn blik afglijden op Rosalie. Een glimlach siert mijn gezicht. "Hello beautiful." Grijns ik lichtjes. Ik loop het trapje bij de deur af en sla mijn armen om Rosalie heen.

npbh06-l.jpg

Reply Edited on 07/22/2016 03:13 PM.
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to previous page