ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 06/29/2016 07:14 PM

Jayden.
Bij de auto laat ik haar hand los en loop ik naar de bestuurderskant toe. Voordat ik de autodeur open, kijk ik over de auto heen, naar Skyler. "Ja, vind ik prima. Maar je moet niet veel van mij verwachten, zoals gewoonlijk." Knik ik met een lichte grijns op mijn gezicht. Koken.. Dat is niet echt mijn ding. Toch probeer ik Skyler soms wel te helpen. Zelfs dat kan ik niet normaal. Ik maak alleen maar grapjes of doe rare dingen. Dat is één van de risico's om met mij om te gaan.
"Gaan we naar jou of naar mij?" Vraag ik voor de zekerheid. In sommige relaties is het altijd hetzelfde, maar bij ons verschilt het heel erg. Ik ben wel eens een week bij haar geweest, maar ook andersom. Ik start de motor alvast en richt mijn blik op Skyler, wachtend op haar reactie. Hoe trots kan je zijn op zo'n meisje?
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 06/30/2016 05:00 PM

Skyler
Ik moet zacht grinniken als hij zegt dat ik niet te veel moet verwachten van hem. Eigenlijk doe ik dat nooit, maar alsnog vind ik het leuk om met hem te koken. Ookal maakt hij meer grapjes dan hij groenten snijdt, ik zorg wel dat er iets op tafel komt. Ik ben al lang blij dat hij de moeite neemt om me te helpen.
"Zullen we naar jou gaan?" vraag ik met nogsteeds dezelfde glimlach op mijn gezicht. Mijn blik is intussen op hem gericht. Ik ben zo blij met Jayden. We wisselen geregeld af over waar we naartoe gaan. Het voelt al lang niet meer vreemd aan om bij hem thuis te koken, dus vind ik het prima om daar nu ook naartoe te gaan. Ik lik over mijn lippen en kijk weer voor me uit.

Skyler_Moore_63.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 07/05/2016 08:32 PM

Jayden.
Haar gegrinnik laat me lichtjes grijnzen. De motor start ik alvast, zodat we gelijk weg kunnen gaan als ik haar antwoord hoor. Mijn blik valt kort op de straat. Het is best druk in de stad, maar dat is best logisch. In het weekend gaat iedereen leuke dingen doen, onder andere in de stad.
Als antwoord op Skyler haar woorden knik ik goedkeurend. "Prima." Glimlach ik. Ik rijd de parkeerplaats af, naar mijn huis toe. Mijn ouders vinden dit soort dingen helemaal geen probleem. Skyler zien ze als hun derde kind. Je kan wel zeggen dat ze dol zijn op haar. Dat is maar beter ook. Anders zouden we niet eens normaal kunnen afspreken. Nog steeds verbaasd het me af en toe hoeveel geluk ik wel niet heb met haar. Zo maar iemand tegenkomen bij de kluisjes en dan daarna een relatie hebben.. Dat soort dingen noem ik gewoon geluk.
uwhq92-l-330.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 07/16/2016 09:36 PM

Ts
Skyler
Vandaag is het dan zover, ik krijg de uitslag van mijn auditie. Ben ik het geworden? Of valt mijn grote droom in het water? Normaal bellen ze je rond de middag, maar ik zit al sinds negen uur vanochtend naar mijn iPhone te staren. Als ik de rol krijg, is dat natuurlijk geweldig, maar moest dat niet het geval zijn weet ik nog niet wat ik ga doen. Jayden komt zo naar me toe, dat hebben we gisteren afgesproken. Ik wilde hem niet al te vroeg laten opstaan, maar stel dat ze vroeger zouden bellen? Ik wil hem absoluut hier bij me hebben als ik gebeld word. Elke keer wanneer ik een melding krijg van Snapchat stopt mijn hart met kloppen, maar dan adem ik weer rustig in en uit. Mijn vader komt bij me zitten en slaat zijn arm over mijn schouder, om me op die manier dichter naar zich toe te trekken. "Wat de uitslag ook is, je blijft altijd mijn grote ster", zegt hij met tranen in zijn ogen. "Dat weet ik pap", antwoord ik. Het komt moeilijk uit mijn keel, alsof iemand hem dichtknijpt. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en staat dan weer op. "Bel me zodra je iets weet", zegt hij nog voordat hij naar de gang verdwijnt. Jammer genoeg moet mijn vader gaan werken en zal hij er niet bijzijn, des te belangrijker Jayden voor me wordt. Ik hoor pap praten tegen iemand en ik vermoed dat Jayden juist is aangekomen. Hij zal zelf wel naar de woonkamer, dus maak ik het me opnieuw gemakkelijk op de bank. 

Skyler_Moore_64.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 07/16/2016 10:42 PM

Jayden.
De grote dag is aangekomen. Vandaag komt de uitslag van de auditie. Zenuwachtig? Ja, dat ben ik wel. Ik heb dan niet meegedaan, maar het is wel een dierbaar iemand. Ik weet hoe graag Skyler dit wil. Dit is een goede kans voor haar en die moet ze zeker grijpen. Over een paar minuutjes kom ik bij Skyler aan. Vijf minuten geleden ben ik vertrokken van huis. Ook omdat haar vader moet werken is het wel fijn dat er iemand is. Vaak lukt het om haar te kalmeren. Ik hoop dat het vandaag ook lukt. Vast wel. Aangekomen bij Skyler haar huis stap ik uit mijn auto. Haar vader staat al bij de deur. Dat komt waarschijnlijk omdat hij naar zijn werk wil. Ik loop richting de deur. "Hey, Jayden." Glimlacht haar vader. "Als het kan, probeer haar dan op te nemen. Ik ben benieuwd naar haar reactie." Grijnst hij lichtjes. Niet te hard, want anders hoort Skyler anders. Zachtjes lach ik. "Zal ik doen." Knik ik bevestigend. Rustig loop ik het huis binnen. "Skyler is in de woonkamer." Hoor ik nog. Door die aanwijzing loop ik door naar de woonkamer. Mijn blik valt op Skyler, die op de bank zit. Dat ze zenuwachtig is, is van haar gezicht af te lezen. Het kan ook niet anders. Het is niet zomaar iets waarvoor je wordt gebeld. "Hey, babe." Begroet ik haar, met een warme stem. Ik zet me naast haar neer op de bank. Een kus druk ik op haar lippen. Ik heb geen flauw idee wanneer ze gebeld kan worden. Waarschijnlijk in de middag. Dat is het al bijna, dus dat komt goed uit. De kans dat Skyler al super lang voor haar telefoon gekluisterd zit is best wel groot. Dat zou ik zelf ook wel doen..

brep001.jpg

Reply Edited on 07/23/2016 03:10 PM.

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 07/17/2016 10:10 AM

Skyler
Zoals ik al had verwacht, komt Jayden de woonkamer binnen. Door alle stress heen, kan ik toch een kleine glimlach op mijn gezicht toveren bij zijn begroeting. "Hey Jay", zeg ik lief. De kus op mijn lippen geeft me kalmerend gevoel, hoe raar dat ook mag klinken. Ik ga tegen hem aanleunen en hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu geen enkel woord kan uitspreken. Mijn keel lijkt weer dichtgeknepen te worden. Met mijn nagel tik ik op mijn scherm totdat ik eindelijk iets kan zeggen. "Ik ben blij dat je er bent", zeg ik zacht. "Ze kunnen elk moment bellen en ik weet niet of ik wel durf op te nemen", vervolg ik. Ik zou er nog toe in staat zijn om gewoon niet op te nemen, puur omdat ik het al dan niet slechte nieuws niet wil horen. Mijn droom kan in vervulling gaan of ik kom in een dip terecht waaruit ik weer opnieuw omhoog moet klimmen. Het is niet een simpele rol, maar echt één waarmee ze plannen hebben. De rol in Pretty Little Liars zou mijn carrière een enorme boost geven en is dan ook erg belangrijk, maar stel dat ze mij niet kiezen? Mijn zelfvertrouwen zou een deuk krijgen en nog geen kleintje ook. Ik zal weer terugzakken en kleine rolletjes spelen, voor een lange tijd, tot ik hopelijk weer zo'n mooi aanbod krijg. Mijn hersenen maken overuren, zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg. "Waarom bellen ze nu niet gewoon? Is het zo lastig om een nummer in te toetsen?" zeg ik bijna kwaad. Door alle emoties geraak ik bijna over mijn toeren, maar ik moet mezelf kalm proberen houden. Het is voor niemand een goede zaak als ik me te erg ga opwinden. Ik wil niet onbeleefd klinken aan de telefoon straks, ik wil Jayden niet afschrikken en ik wil mezelf al helemaal niet verliezen.

Skyler_Moore_65.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 07/25/2016 06:41 PM

Jayden.
Mijn arm sla ik om haar schouders heen en ik duw haar op deze manier iets dichter tegen mijn lichaam aan. Ik zou me echt niet voor kunnen stellen hoe zenuwachtig ik zou zijn als ik in de schoenen van Skyler zou staan. Nu ben ik al redelijk nerveus, gewoon omdat ik het haar echt gun. Ik vind het bijna zielig hoe lang de mensen wachten met het bellen. Het is ondertussen al middag. "Je redt het wel, Sky. Ook al krijg je die rol niet, je moet trots zijn op jezelf. Je bent al zo ver gekomen." - "Wat ik probeer te zeggen is dat je de hoop niet moet opgeven. Jij komt hoe dan ook in de acteerwereld, ik beloof het je." Knik ik. Ik vind het altijd moelijk om op dit soort woorden te moeten reageren, maar toch kom ik wel een eind. Ik druk een kus op haar haarkruin. Natuurlijk, ik zou ook balen als ik zo'n grote rol niet zou krijgen, maar er bestaan meerdere rollen die je kan krijgen. Veel actrices beginnen ontzettend klein, met bijvoorbeeld een optreden met de toneelschool. Met mijn vingertoppen wrijf ik over haar bovenarm en schouders heen. "Sshh.. Kom eens hier." Ik trek haar zachtjes op mijn schoot. Mijn armen leg ik rondom haar middel terwijl mijn ogen die van haar zoeken. "Je moet minder gaan nadenken, Skyler. Ze bellen je zometeen. Het komt goed, beloofd?" Verzeker ik haar, bijna fluisterend.
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 07/25/2016 09:59 PM

Skyler
Ik kan het zeggen en blijven zeggen, maar Jayden is echt wel het beste vriendje ooit. Zelfs in deze verschrikkelijke stressvolle situatie probeert hij me te kalmeren en verbazend genoeg, helpt het ook nog een beetje. Zijn woorden doen me goed en even glijden de zenuwen van me af. Hij heeft gelijk, ik kom er wel. Iedereen begint klein en de echte pareltjes zullen ooit ontdekt worden. Hopelijk behoor ik tot die groep. Ik zou het ontzettend jammer vinden moest ik de rol niet krijgen, maar Jayden heeft gelijk; ik kan trots zijn op mezelf. Van de mensen die ik ken, is er nog nooit iemand gevraagd voor zoiets groots. Ik laat me op zijn schoot trekken en mijn blik vangt de zijne. Zijn woorden dringen mijn oren binnen en door de manier waarop hij ze uitspreekt, komen er bijna tranen in mijn ogen. Snel knik ik, om toch maar een beetje sterkte te tonen. "Je hebt gelijk", zeg ik zacht. Een zwakke glimlach krult zich rond mijn lippen. "Leidt me af dan", grijns ik. Ik draai me zo dat ik hem met mijn benen insluit en hem recht kan aankijken. "Spoel de zenuwen van me af", zeg ik waarbij ik een wijd gebaar maak. Ik moet bijna om mezelf lachen, waardoor er een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt. Plagend druk ik enkele kusjes langs zijn kaaklijn, op zijn oor, neus en hals. De stress lijkt het volledig van me over te nemen, omdat ik niet meer weet wat ik aan het doen ben, maar het houdt me in ieder geval wel bezig.

 Skyler_Moore_66.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 08/14/2016 07:58 PM

Jayden.
Ikzelf ben alleen al ontzettend trots dat Skyler uberhaupt door de auditie is gekomen. Je wordt niet zomaar uitgenodigd voor zo'n auditie en dat betekend dus wel dat je echt talent hebt. En eerlijk is eerlijk; ik doe het Skyler niet na. Acteren is echt iets dat ik niet kan. Ik ben dan ook onwijs trots op haar, maar dat weet iedereen al wel. Skyler heb ik dat ook al vaak verteld. Maar hoe kan je nou niet trots zijn op zoiets? Ik hoop maar dat ik haar toch nog een beetje kan kalmeren, maar volgens mij lukt dat wel aardig. Ik doe mijn best.. "I know I'm right." Grijns ik lichtjes. Natuurlijk zeg ik dat alleen maar om haar te plagen. Af en toe kan ik wel gelijk hebben, maar niet altijd zeg ik de waarheid. Dat probeer ik wel, maar dingen voorspellen? Dat is echt niet mijn beste vak. De bewegingen van Skyler volg ik en het laat me zachtjes lachen. "Oh, gaan we het nu zo spelen?" Grijns ik. De kusjes laten me automatisch glimlachen. Ik blijf erop wijzen, maar de gekheid van haar vind ik echt geweldig. Het is, naast haar prachtige uiterlijk en de rest van haar leuke eigenschappen, ook iets waardoor ik voor haar ben gevallen. Ik zet mijn handen in haar nek en mijn duimen leg ik op haar kaaklijn. Ik druk kleine kusjes over haar hele gezicht. Expres sla ik haar lippen over. Een grijns siert mijn gezicht. Dit zijn ook weer van die typische dingen in onze relatie.
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 09/19/2016 07:13 PM

Skyler
Jayden lijkt het van me over te nemen, door zijn handen in mijn nek te leggen, met zijn duimen op mijn kaaklijn. Het gevoel van zijn lippen tegen huid laat elk stukje bijna in brand vliegen. Het feit dat hij mijn lippen overslaat maakt me alleen maar gekker. "Kus me dan", pruil ik omdat ik nu echt zijn lippen tegen de mijne wil voelen. Net op het moment dat ik zelf het heft in handen wil nemen, gaat mijn mobiel. Ik vlieg bijna letterlijk van Jaydens schoot om mijn mobiel te nemen. Met grote ogen kijk ik naar mijn scherm als ik zie dat het een onbekend nummer is. Met trillende handen neem ik op. "Hallo, met Skyler", zeg ik zo beleefd mogelijk. "Goeiemorgen, ik ben Kate en mag je feliciteren met je nieuwe rol in Pretty Little Liars", hoor ik aan de andere kant van de lijn. Mijn ogen worden nog groter en ik wil het bijna uitschreeuwen, maar de vrouw gaat verder. "Je wordt volgende week verwacht bij de opnamestudio's om je nieuwe collega's te ontmoeten. Het adres wordt nog naar je doorgestuurd", vertelt de vrouw. Ik bedank de vrouw vriendelijk en zodra ik heb afgelegd, begin ik enthousiast te schreeuwen dat ik de rol heb en stuiter ik bijna in het rond. "Ik heb de rol, Jayden. Ik heb gewoon een rol in mijn favoriete serie!", gil ik. 

Skyler_Moore_67.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Last

« Back to forum