ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 12/05/2016 06:26 PM

Jayden.
Het idee dat ik haar alleen maar gekker maak vind ik geweldig. Het voelt altijd goed om de 'macht' over Skyler te hebben. "Na-ah." Reageer ik op een bitcherige toon, wanneer ze zegt dat ik haar moet zoenen. Als dan eindelijk de telefoon van Skyler overgaat pak ik snel mijn iPhone in mijn hand. Ik open met een paar simpele bewegingen de camera en begin haar onopvallend te filmen. Eerlijk gezegd ben ik er wel van overtuigd dat het haar gaat lukken. Ook al krijgt ze de rol pas over twee jaar.. Gelukkig lukt het me om niet zenuwachtig over te komen. Natuurlijk ben ik zenuwachtig voor haar. Eén wenkbrauw til ik op. Dit soort gesprekken duren altijd veel langer dan dat ik verwacht. Nadat ze heeft opgehangen wacht ik haar reactie af. Ik stop met filmen en leg mijn telefoon terug op de bank. Vervolgens sta ik op van de bank. Mijn armen sla ik om Skyler haar heupen heen. "Gefeliciteerd baby!" Glimlach ik enthousiast. Ik druk een lange kus op haar lippen. "Ik ben zó ontzettend trots op jou, Sky." Glimlach ik. Trotser kan ik op dit moment niet zijn..
npbh06-l.jpg 

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 12/05/2016 07:36 PM

Skyler
Ik haal diep adem als Jayden me vastneemt, om even te kalmeren. Zodra hij mijn lippen loslaat, verschijnt er weer een brede glimlach op mijn gezicht. "Ik kan het niet geloven", zeg ik ongelovig en met tranen in mijn ogen. Ik druk Jayden stevig tegen me aan en ga op mijn tippen staan om beter bij hem te kunnen komen. "Ik weet dat je trots bent", zeg ik zacht in zijn oor. Ik weet het inderdaad, maar het is altijd fijn om het nog eens extra te horen. "Hoe gaan we dit vieren?" vraag ik grijnzend. Ik wil vanavond even genieten van, wat voor mijn voelt als een overwinning. Ik weet nu wel dat de komende tijden drukker gaan worden. Ik zal sowieso moeten inwerken en de rest moeten leren kennen, de manier van werken zal zo anders zijn dan ik gewoon ben op toneel. "Ik stel voor om pizza te bestellen en te genieten van een goede film op de bank?" stel ik met een grijns voor. Er zijn al genoeg momenten geweest dat we dit gepland hadden, maar na de pizza kijken we niet veel meer naar de film, maar eerder naar elkaar. Dat is zo fijn aan onze relatie, we kunnen zo goed praten met elkaar over serieuze dingen, maar toch altijd grapjes blijven maken. 
 Skyler_Moore_68.jpg

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8

« Back to forum