ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/23/2016 05:16 PM

Jade
Zodra Sean naast Jade komt liggen, weet ze al dat hij iets van plan is. Zeker wanneer ze zijn woorden hoort, gaat er een alarmbel rinkelen. Alsnog laat ze zich uit haar stoel trekken, wat achteraf gezien niet zo slim was. "Sean!" gilt Jade wanneer ze in het water wordt gegooid. Na een aantal seconden komt ze weer boven water en ziet ze Sean staan. Ongemakkelijk trekt ze haar bikinitop weer goed, die door de harde plons in het water wat omhooggekropen was. Jade probeert met al haar kracht haar woede in te houden en weet er zelfs een kleine glimlach van te maken. "Je had me te pakken, Sean", zegt ze zacht. Voorzichtig komt ze uit het water. "Wat ben je toch weer lief voor me", grinnikt ze zacht, waarna ze haar druipende lichaam tegen hem aandrukt, zodat ook hij nat wordt. Ze stapt naar de stoel, neemt haar handdoek en slaat die om zich heen. Ze maakt hem vast, zodat ze haar haren over haar schouders kan gooien en het water van haar gezicht kan wrijven. "Jammer genoeg ben ik niet sterk genoeg om jou in het water te gooien, maar wees er maar zeker van dat ik je op een andere manier terugpak", fluistert Jade met een mysterieuze glimlach om haar lippen in zijn oor als ze langs hem heen weer naar binnen loopt. Uit de koelkast haalt ze een flesje water die ze er eerder die dag in had gelegd, waarna ze weer naar buiten wandelt. Zonder Sean nog een blik waardig te gunnen gaat ze weer op de stoel liggen. Eerst legt ze haar handdoek, waarna ze er zelf op gaat liggen en het flesje naast zich op een tafeltje zet. "Mag ik dan nu in alle rust genieten van de zon? Of heeft meneer daar iets op tegen?" zegt ze met een neppe glimlach. Jade neemt haar zonnebril van het tafeltje en zet deze weer op, zodat ze haar hand niet voor haar ogen hoeft te houden om hem aan te kijken.

Jade_Morres_6.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/23/2016 06:44 PM

Sean.
Hij keek naar Jade die boven kwam. Grijnzend keek Sean de zus van Cameron aan. "En? Hoe was het?" Greens Sean. Natuurlijk doelde Sean op de duw waardoor Jade nu in het zwembad stond. Je kon wel zeggen dat Jade het alles behalve leuk vond. Dat was ook het doel van hem. Tot nu verliep het prima voor hem. Ruzie hadden ze nog niet. Normaal zouden ze nu al ruzie hebben. Verbeteringen hadden ze dus nu al. De woorden van Jade lieten hem lachen. "I know, i know." Knikte Sean. Trots? Ja, dat was Sean wel. Normaal belandde Jade nooit zo simpel in het zwembad. Ook de andere woorden van Jade vulde zijn oren. "Lief? Ik dacht dat mevrouw Morres me vervelend vond?" Lachte Sean. Testen deed Sean Jade zeker. Hij wilde de normaalste woorden uit de mond van Jade horen over hem. Daar waren bepaalde woorden wel voor nodig uit de mond van hem. Vlug likte Sean over zijn lippen heen. Zometeen zou Sean zich wel omkleden. Hij zou Jade niet alleen laten zwemmen. Ookal wilde ze dat liever wel. Hij liep een stuk meer naar de deur en luisterde naar de woorden van Jade. "Tuurlijk, Jade. Geniet ervan." Glimlachte Sean overdreven. Zometeen zou Sean de zus van Cameron weer opzoeken. Hij zou zich nu omkleden en daarna weer Jade opzoeken. Rustig liep Sean naar de woonkamer, door naar de kamer van Cameron. Daar bevond zich de koffer van Sean met al zijn spullen.
Screenshot_2016-01-08-20-20-17-1-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/23/2016 07:10 PM

Jade
"Lief? Ik dacht dat mevrouw Morres me vervelend vond?" Lachte Sean. Ja, ze vindt hem ook vervelend, heel erg zelfs, maar ze houdt wijselijk haar mond. Normaal gezien zouden ze nu al lang ruzie hebben, dus het is een hele vooruitgang nu ze nog redelijk normaal doen tegenover elkaar. Ook al vindt Jade hem superirritant, ze wilt er echt het beste van maken voor hen allebei. Eigenlijk zijn ze nog nooit alleen geweest, zonder Cameron moet Sean zich toch ook anders gedragen? Ze is van plan de grenzen een beetje af te tasten, om te zien hoe hij is zonder dat zijn beste vriend er constant bij is. Sean is alweer verdwenen en Jade is benieuwd wat hij nu weer gaan doen is. Waarschijnlijk is hij ook zijn zwemspullen gaan aantrekken, of dat vermoedt ze toch. Het geeft haar alle alleszins even de tijd om te rusten voordat hij haar weer gaat vervelen met zijn irritante gepraat. Jade draait het waterflesje open en neemt een klein, verkoelend slokje. Het zal nog een hele karwei worden om hem rond haar vinger te draaien, zeker omdat Sean haar ook niet mag, maar anders vreest ze dat hij haar nooit alleen naar een feest of wat dan ook zal laten. Nu haar ouders er niet zijn, kunnen ze haar niet tegenhouden om een aantal keren meer naar een feestje te gaan. Stiekem is ze al aan het dromen over de leuke sleepovers bij vriendinnen zonder zeurende broer die steeds wilt weten waar ze is. Zal Sean dan wel normaal doen? Hij is zelf toch ook jong en wilt toch ook wel een keertje weggaan met zijn vrienden? Ze hoopt maar dat hij mee zal werken, anders zal ze het op een andere manier moeten aanpakken.

Jade_Morres_7.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/23/2016 07:32 PM

Sean.
Rustig kleedde Sean zich om in de kamer van Cameron. Een zwembroek had Sean aan in de kleur rood. Fel rood was de zwembroek niet, meer een midden rood kleur. Regelmatig had Sean deze zwembroek aan. Natuurlijk had Sean ook andere zwembroeken mee. Vandaag werd het deze zwembroek voor hem. Hij bekeek zich even in de spiegel. Ook haalde Sean een hand door zijn haar. Zijn haar zat mooi in model. Gelukkig maar. Altijd wilde Sean dat zijn haar mooi in model zat. Vrij logisch vond hij. Hij nam uit de badkamer een handdoek mee. Gelijk daarna liep Sean door naar beneden. Hij zou nu weer de zus van Cameron opzoeken. Ook zou Sean regels maken met Jade. Dat wilde Cameron vooral. Er zich aanhouden zou Sean zeker doen. Cameron koos hem niet zomaar uit als oppas voor Jade. De regels wilde Sean nu meteen met Jade bespreken. Hij liep naar buiten en liet zijn blik op Jade vallen. "I'm back." Greens Sean. Op een ligstoel nam Sean plaats. "Ik zou wat dingen met mevrouw Morres willen bespreken." Knikte Sean. "Zou dat nu kunnen?" Vulde hij aan. Hij wilde daarmee klaar zijn. Dan wist Jade ook meteen wat de regels waren. Gelijk voelde Sean de zon op zijn lichaam branden. Vaak bezocht Sean de sportschool. Je kon wel zeggen dat iedereen dat aan hem kon zien. Vaak was Sean wel een paar uur aan het sporten op één dag. Sowieso elke week was Sean in de sportschool. Jongens vonden zulke dingen nogal belangrijk. Hij zeker ook. Regelmatig was Sean ook met Cameron aan het sporten. Het verschilde vaak met wie Sean was. Regelmatig met Cameron, soms met een andere vriend, dan weer met meerdere vrienden en héél soms alleen.
SI_20151219_185551-1.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/23/2016 09:53 PM

Jade
Jade tilt haar zonnebril een stukje op als Sean in zijn zwembroek weer naar buiten komt. Ze haat hem dan wel, ze gaat niet liegen over het feit dat hij er goed uitziet. Je merkt dat hij en Cameron vaak naar de sportschool gaan. Sean is op vlak van zijn uiterlijk wel een beetje een ijdeltuit, zeker als het gaat om zijn haar. Daar plaagt Jade hem dan ook vaak mee als Cameron erbij is. Snel schuift ze haar zonnebril weer goed en sluit ze haar ogen. Die rode zwembroek staat hem goed, ook na alle andere keren dat Jade hem er al in had gezien. Naast haar hoort ze Seans stem en met een zucht draait ze zich met haar gezicht naar hem toe, omdat ze dat beleefder vindt. "Mevrouw Morres is momenteel niet aanwezig. Is het goed als juffrouw Morres het overneemt?" grijnst Jade. Ze kan het niet laten hem toch eens te verbeteren. Voor zover ze weet, is ze nog altijd niet getrouwd en wordt ze dus liever aangesproken met juffrouw, eigenlijk liever zonder al die poespas. Om gemakkelijker met hem te kunnen praten, gaat Jade wat rechter zitten. "Waarover wil je het hebben?" vraagt ze nu serieus. Sean leek behoorlijk serieus en daardoor wilt Jade nu wel weten waarover het gaat. Het kan natuurlijk ook een val zijn, om haar weeral te kunnen plagen. Een onhoorbare zucht verlaat haar lippen. Je weet nooit wat je van hem moet verwachten en dat maakt het erg lastig. Jade haalt een hand door haar inmiddels drogende haren. Als het nat is valt het nooit erg goed, maar ze probeert het er wel fatsoenlijk te laten uitzien, zeker in het bijzijn van Sean. Ze wilt niet dat hij er grapjes over gaat maken, zoals hij over alles doet. 
 
Jade_Morres_8.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/23/2016 10:14 PM

Sean.
Natuurlijk wist Sean dat Jade keek naar het lichaam van hem. Dat vertelde Cameron ook vaak aan hem. Zeker als Jade ook in de kamer was. Zelfs Cameron verveelde Jade met zulke dingen. Iets waar Sean wel om kon lachen. Hij keek ook naar het lichaam van Jade. Vaak had Sean ook woorden voor Jade over haar lichaam. Iets wat ze alles behalve leuk vond. Hij luisterde naar de woorden van Jade. Grijnzend keek Sean de zus van Cameron aan. "Nee, alleen mevrouw Morres. Geen ander persoon." Knikte Sean. Al snel begon Sean met de regels voor Jade. "Ik heb een paar regels met Cameron bedacht en we willen dat Jade zich daar aanhoudt." Begon Sean. "Vriendinnen blijven niet slapen. Jij slaapt niet bij andere vriendinnen. Voor elf uur in de avond is Jade binnen in huis en niet buiten. Feestjes zijn verboden voor mevrouw Morres. Jongens? Die zijn al helemaal verboden. Zeker in dit huis." Klonken de lange woorden van Sean. Hij keek Jade aan. "Duidelijk?" Vroeg Sean. Hij meende al zijn woorden en zo wilde Sean ook overkomen. Cameron wilde Jade hier zich aan zou houden en daar zou Sean voor werken. Ook de vader en moeder van Jade vonden de regels voor Jade prima. Elk moment kon Sean woorden verwachten uit de mond van Jade. Woorden die alles behalve leuk waren. Natuurlijk zou Jade niet meewerken. Dat wist Sean bijna wel zeker. Naar de bewegingen van de zus van Cameron keek hij. "Je haar zit héél leuk, Jade." Zei Sean, doelend op Jade die de blonde lokken in model bracht. Hij was benieuwd wat Jade van de regels zou vinden. Zelf had Sean ze niet bedacht, Cameron had ze bedacht. Je kon wel zeggen dat Cameron zich vaak druk maakte om Jade. Zeker om bepaalde dingen, vandaar de regels voor Jade.
Screenshot_2015-08-20-21-39-01-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/23/2016 10:30 PM

Jade
Jade rolt met haar ogen, wat Sean natuurlijk niet kan zien aangezien ze nog steeds een zonnebril draagt en gelukkig maar over hij had daar nog een opmerking over gegeven. Ohjee, hij gaat het over de regels hebben. Jade hoopt maar dat het gaat meevallen en dat hij niet al te streng voor haar gaat zijn, hij is toch ook nog jong? Zodra Camerons naam valt, weet ze al dat het haar niet zal aanstaan. Cameron is altijd al streng voor haar geweest, gewoon omdat ze zijn kleine zusje is. Ze is dus erg benieuwd wat er allemaal uit de bus zal komen van regeltjes. Jades mond valt langzaam open en zodra hij vraagt om een bevestiging weet ze dat Sean het meent. "Dit kun je niet menen?" brengt ze na een tijdje uit. Zodra hij een opmerking maakt over haar haren, haalt ze er nerveus een hand doorheen. "Sean, lieve lieve Sean", zegt Jade nu poeslief. Ze gaat naast hem op de ligstoel zitten en neemt zijn hand. "We kunnen hier wel over praten, toch?" vraagt ze lief. "Ik ben 17, geen klein kind dat niet weet wat ze doet", zegt ze met nog steeds een smekende blik op haar gezicht. Hij kan dit niet menen, Cameron kan dit niet menen. Geen vriendinnen in huis en niet naar hen toe? Geen feestjes, want wie komt er voor 23 uur al naar huis? Geen jongens? Wilt haar broer haar dan echt zo erg tegenwerken in haar leven? Ze laat zijn hand weer los en slaakt een zucht als ze uit zichzelf weet dat het toch geen zin heeft. Ze snapt het echt niet, zelfs niet met de beste wil van de wereld. Hijzelf is toch ook nog jong genoeg om te weten dat je enige vrijheid nodig hebt?

Jade_Morres_9.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/23/2016 10:47 PM

Sean.
De woorden van Jade lieten hem lachen. Hoofdschuddend keek Sean de zus van Cameron. Luisteren naar de regels voor Jade zou Sean doen. Hij meende elk woord. Cameron wilde het zo. Er iets aan veranderen? Nee, dat kon Sean niet. Hij wilde dat Jade zich zou houden aan de woorden van Sean. Het waren de regels van Cameron, Jade luisterde vast wel naar Cameron. Tenminste, dat hoopte Sean. Hij had niet zin in ruzie hierover. De regels bedacht Sean niet, waarom zou Jade dan ruzie maken met hem hierover? Vlug likte Sean over zijn lippen heen. "Dit is het beste voor mevrouw Morres. Geloof me." Knikte Sean. Hij wilde niet dat Jade zou zeuren over de regels van Cameron. Regels waren regels. Ermee zitten? Ja, dat deed Jade zeker. Hij kon het aan de zus van Cameron zien. Hij kon nu niet iets doen voor Jade. Zoiets zou Jade moeten regelen met Cameron en niet met hem. Hij moest hard voor Jade zijn, dat waren de woorden van Cameron. Héél misschien zou Sean iets veranderen aan de regels van Cameron. De vriendinnen van Jade mochten best komen, maar slapen niet. Hij wilde niet last hebben van Jade en haar vriendinnen. Als de vriendinnen van Jade normaal zouden doen mocht ze best komen. Jongens? Nee, die mochten niet komen. Daar zou Sean zich wel aan houden. Voor elf uur binnen? Daar ook. Hij wilde niet dat Jade laat over straat zou moeten lopen. Feestjes voor Jade? Daar was Sean het niet over uit. Feestjes bezochten Sean en Cameron ook vaak. Misschien mocht Jade daar wel heen, maar dan zou Sean wel mee komen. Aan Jade de keuze dus. Hij keek de zus van Cameron aan.
Screenshot_2015-08-19-20-00-30-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/24/2016 10:04 AM

Jade
Jade kijkt hem verdwaasd aan. "Hoe kan jíj nu weten wat goed voor me is?" vraagt ze verwijtend. "Je kent me niet en hebt dus helemaal het recht niet om dat voor mij te beslissen", zegt ze kwaad. Jade gaat weer op haar eigen stoel zitten en gunt Sean geen blik meer. Hoe kan hij weten wat het beste voor haar is? Hij kent haar nauwelijks, of toch hoe ze echt is. Jade had al zoveel wilde plannen gemaakt in haar hoofd en ook in het echt met haar vriendinnen, die vallen nu allemaal in het water. Dit wordt vast de slechtste zomer ooit. Jade heeft hier helemaal geen zin meer in. Ze staat op, neemt haar handdoek en gaat naar binnen. Sean moet niet proberen haar te volgen, ze doet haar kamerdeur toch op slot. Eenmaal ze op haar kamer is, neemt ze haar iPhone en belt meteen haar beste vriendin Emma. "Hey, slecht nieuws", zucht Jade. "Sean heeft me zonet beroofd van wat de beste zomer ooit moest worden", gaat Jade verder. "Hoezo dan?" vraagt Emma verward. "Cameron heeft hem allemaal stomme regeltjes doorgegeven, zoals geen sleepovers, voor 23 uur thuis zijn en geen jongens. Ik bedoel, hoe belachelijk is dat?" roept ze bijna uit frustratie. "Hé, rustig. Het komt wel goed. Kom gewoon naar mij en zorg dat je optijd weer thuis bent? Probleem opgelost toch?" stelt Emma voor. "Je snapt het niet! Hij heeft het recht gewoon niet! Hij is amper ouder dan ik en daarbij kent hij me niet en weet hij dus niet hoe hij me het beste kan aanpakken. Op deze manier wordt het voor hem ook geen leuke zomer hoor", klaagt Jade. "Jade, we praten hier later over oké? Ik stap net binnen bij de kapper. Hoor je later!" zegt Emma voordat ze aflegt. Met een zucht laat Jade zich op haar bed vallen. Kan het nog erger worden?

Jade_Morres_10.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/24/2016 12:22 PM

Sean.
Naar alle woorden van Jade luisterde Sean. Verrassend vond Sean de woorden van Jade niet. Reageren zou Sean niet doen. Regels waren regels. Hij keek naar de bewegingen van Jade. "Dag, Jade." Zei Sean. Al snel was Jade weer verdwenen. Boos? Ja, dat was Jade zeker op Sean. Verrassend vond Sean dat niet. Het was een domme keuze van Jade. Ze was nu boos omdat Sean luisterde naar de regels van Cameron. Hij vond het prima dat Jade nu boos was. Het werkte allemaal in Jade's nadeel. Hij wilde best iets aan de regels voor Jade veranderen, maar na Jade's woorden niet meer. Vlug haalde Sean een hand door zijn haar. Hij zou Jade nu niet opzoeken. Ze was boos om niks vond Sean. Hij zou haar met rust laten. Zijn iPhone nam Sean in zijn hand. Rustig bekeek Sean zijn Social Media. Ook stuurde Sean een bericht naar Cameron over Jade. Er stond in dat Jade de regels alles behalve leuk vond en liever niet wilde luisteren. Het zou nog een lastige zomer worden voor Sean. Niet vaak moest Sean oppassen. Oppassen op mensen die Sean niet kon uitstaan deed Sean helemaal nooit. Nu dus wel.. Hoe het hem beviel? Verschrikkelijk. Nu al hadden ze weer ruzie. Snel likte Sean over zijn lippen heen. De zon brandde op het lichaam van Sean. Hij vond het allemaal wel prima. Zo zou Sean ook wat bruiner worden door de zon. 
Screenshot_2015-08-19-20-56-13-1.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum