ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/27/2016 05:02 PM

Ts twee weken later
Jade
Vandaag is het dan zover. Jade heeft Sean kunnen overtuigen om naar een fuif te gaan. Niet zomaar één, maar dé openluchtfuif van het jaar. Normaal gaat het niet regenen, er is goede muziek en de sfeer is er altijd top, het belooft dus een mooie avond te worden. Sean gaat daar ook heen om haar in het oog te kunnen houden, maar ze vindt wel een manier om hem af te schudden. Bovendien zullen zijn vrienden daar ook zijn en wilt hij vast ook plezier maken in plaats van te letten op een meisje dat hij niet eens graag heeft. De voorbije dagen verliepen niet al te vlot en om de spanningen zo min mogelijk te houden, ontliep Jade hem zo veel mogelijk. Jammer genoeg kan ze hem nu niet ontlopen, aangezien Sean hen met zijn auto naar daar brengt. Ze brengt nog snel een coraalkleurige lippenstift aan, wat langer duurt dan verwacht. "We kunnen vertrekken", zegt Jade luid met een kleine glimlach. Ze stapt van de trap naar beneden en gooit haar haren naar achteren. Ze kan het niet helpen, maar ze voelt zich op dit moment terug een beetje meer vrouw. De laatste dagen voelde ze zich namelijk opgesloten in haar eigen huis. Ze droeg geen make up, droeg een joggingbroek en deed geen enkele moeite om er goed uit te zien. Nu heeft ze zichzelf eindelijk weer eens mooi gemaakt en is ze klaar om te gaan feesten. -We gaan nu vertrekken, zie ik je bij de ingang?- stuurt ze naar Emma. -Ik kom elk moment aan, ik wacht buiten op je!- stuurt Emma bijna meteen terug. Er zullen nog een paar andere vriendinnen zijn waarmee ze afgesproken hebben en Emma heeft ook een aantal van haar vrienden van vroeger uitgenodigd. Sean is dus niet nodig om haar te beschermen.

http://www.polyvore.com/peach/set?id=148389002

Jade_Morres_11.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/27/2016 06:59 PM

Sean.
Verveeld keek Sean op zijn iPhone. Al lang zat Sean op de bank. Hij moest wachten op de zus van Cameron. Feestjes bezocht Sean vaak in de vakantie, deze keer zou Sean ook één bezoeken. Niet met Cameron, maar met Jade. Jade kon hem voor één keer overhalen. Zelf wilde Sean ook wat met zijn vrienden doen, vandaar dat Jade hem kon overhalen. Toch kwam Sean met één doel daar. Jongens uit de buurt van Jade houden. Dat was één van de regels van Cameron. Hij zou daar ook naar luisteren. Gelukkig wilde de vrienden van Sean ook mee. Anders zou Sean niet komen en kon Jade hem ook niet overhalen. Dan zaten ze wéér een avond op hun kamer. Zelf kon Sean niet veel drinken deze avond. Hij zou ook nog moeten rijden. Zijn blik viel op Jade na haar woorden. Uitgebreid bekeek Sean de zus van Cameron. "Op wie wil Jade vanavond indruk maken? Op mij?" Greens Sean. Natuurlijk doelde Sean op de kleren en make-up van Jade. Hij kon niet liegen over Jade haar kleren en make-up. Het stond haar mooi. Hij stond op en nam zijn sleutel in zijn hand. Rustig verliet Sean het huis en liep naar zijn witte Audi. Hij nam plaats in zijn Audi en draaide hem aan met de sleutel. Zijn blik viel op Jade die ook plaats nam. Vlug haalde Sean een hand door zijn haar. Al snel begon Sean met rijden op een snelle snelheid. Jade in het oog houden zou Sean zeker doen. Dat was zijn plicht. Eigenlijk zou Jade hier helemaal niet mogen komen van Cameron. Toch kon Sean het voor één keer niet laten. Waarschijnlijk waren zijn vrienden al aan het wachten op hem. Vandaar dat Sean best snel reed.
Screenshot_2015-08-19-20-00-29-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/27/2016 07:37 PM

Jade
Zodra Jade beneden komt bij Sean, maakt hij natuurlijk een opmerking. Ze had niet anders verwacht, maar vindt het langs een kant ook fijn. Het is toch een teken dat ze er goed uitziet en dat is een fijne bevestiging. "Met jou als bulldog zal ik niet al te veel indruk kunnen maken", zegt ze met een nep lachje, waarna ze hem weer met een serieuze blik aankijkt. Jade vindt het best vervelend dat hij haar in het oog gaat houden, dan kan ze niet helemaal doen waar ze zin in heeft en voelt ze zich geremd. Al bij al moet ze blij zijn dat Sean ook naar deze fuif wilt, anders was het natuurlijk niet doorgegaan. Het is dan ook iets dat ze geheim gaan houden voor Cameron. Sean en Jade stappen in Seans auto. "Je rijdt te snel", merkt Jade op wanneer Sean sneller rijdt dan toegestaan is. Het is niet haar probleem, als hij een boete krijgt kan hij die zelf betalen, maar ze wilt ook niet dat hij op deze manier een ongeval veroorzaakt. Al snel komen ze aan bij het terrein. Nadat Sean de auto geparkeerd heeft, stappen ze naar de ingang. "Hé Em", zegt Jade opgewonden. Ze vliegen elkaar om de hals en zijn meteen erg uitgelaten. Jade begroet ook de anderen die bij Emma staan. Meteen valt één jongen haar extra op. Emma stelt hem voor als Jasper. Hij ziet er het beste uit van alle jongens die bij hun groep horen. Ze glimlacht zwak naar hem en richt dan haar blik weer op Emma. "Zullen we gaan?" stelt Emma voor. Iedereen reageert meteen enthousiast. Eerst moeten ze door een kleine tent, waar je al bonnetjes kunt kopen voor drank. Jade is Sean al meteen vergeten en wilt zich met volle teugen op deze fantastische avond storten. Jade koopt een velletje bonnetjes en stopt deze in haar tasje. "Gaan we meteen wat te drinken halen?" vraagt Jade. Emma knikt en samen wandelen ze naar een kraampje. 

Jade_Morres_12.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/27/2016 08:03 PM

Sean.
De woorden van Jade lieten hem lachen. "Je kan zo leuk lachen, Jade." Greens Sean. Natuurlijk verveelde Sean de zus van Cameron maar. De lach van Jade meende ze alles behalve. Vandaar ook die woorden van hem voor Jade. Wachten zou Sean wel doen op zijn vrienden. Hij wilde niet bij de vriendinnen van Jade staan. Allemaal kende Sean hun niet. Luisteren deed Sean naar de woorden van de zus van Cameron. "Vertrouwd Jade Morres me niet?" Reageerde Sean. Vaker reed Sean wel zo snel. Hij wilde overal snel aankomen. Dat was niet vaak slim van hem. Er kon Sean vaak iets overkomen.. Er was hem nog nooit iets overkomen. Gelukkig maar. Al snel kwamen Jade en Sean aan en meteen parkeerde Sean zijn Audi. Zijn vrienden? Die kon Sean niet zien. Wachten zou Sean dus wel moeten doen. Gelijk stapte Jade uit. Zelf bleef Sean zitten. De deur aan hem kant deed Sean open. Het was best warm, vandaar dat Sean één deur open deed. Hij nam zijn iPhone in zijn hand en belde Jason op. Één van zijn vrienden die ook zou komen. Vlug likte Sean over zijn lippen heen. Al snel hoorde Sean bekende stemmen. Hij stapte uit en zijn blik viel op zijn drie vrienden. "Jullie willen niet weten hoelang ik al aan het wachten ben." Knikte Sean. Een kleine lach verliet de mond van Sean. Hij deed de deur van zijn Audi dicht en begroette al zijn drie vrienden.
Screenshot_2016-07-21-16-57-00-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/27/2016 09:59 PM

Jade
Hoe later op de avond, hoe meer er gedronken wordt, dat wordt gezegd toch? In ieder geval beginnen zij er vroeger aan en wachten ze niet tot het einde. Iedereen neemt een biertje in ruil voor twee bonnetjes, waarna ze verder over het terrein wandelen. De drukte begint steeds groter te worden en ze verliezen af en toe een paar mensen die ergens anders gaan kijken. "Zal ik nog een biertje voor je gaan halen?" vraagt Jasper in Jades oor. "Ja, dankje", zegt Jade luid. Haar beker is inmiddels al leeg en Jasper heeft zelf ook een nieuw drankje nodig. Emma en Jade blijven alleen achter, terwijl de rest van de groep doorloopt en zich mengt tussen de andere mensen. "Hoe is het nu met Sean?" vraagt Emma. "Laten we zwijgen over hem. Vanavond is zijn naam verboden", lacht Jade als antwoord. "Nee, serieus Jade. Red je het een beetje met hem?" vraagt Emma bezorgd. "Ik ontloop hem zo veel mogelijk", zegt Jade waarbij ze haar schouders ophaalt. "Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik red me echt wel", verzekert Jade haar vriendin zo goed mogelijk. Emma is altijd al erg op de hoogte geweest van Seans gedrag tegenover Jade. Het lijkt altijd wel ontschuldig, maar ze weet ook dat er al ergere woorden zijn gevallen die Jade iets dieper kunnen raken. Jasper komt terug met drie bekertjes en geeft er aan elk van de meiden één. "Op een leuke avond", glimlach Jasper in haar richting. Jade tikt haar beker tegen die van hem met een speelse glimlach. Door Jaspers blik moet ze zachtjes blozen, maar door de flitsende lichten hoopt ze dat dat niet opvalt. Dit kan nog een leuke avond worden, met leuke mensen. Jade trekt snel haar jurkje wat beter voordat ook zij nog verder de mensenmassa ingaan. 

Jade_Morres_13.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/27/2016 10:15 PM

Sean.
Ze waren nu al even binnen. Nu zou Sean de zus van Cameron moeten vinden. Hij mocht Jade niet alleen laten. Jongens mochten niet in de buurt van Jade komen. Daar zou Sean zeker aan werken deze avond. Hij duwde zich door alle mensen heen, zoekend naar de zus van Cameron. Achter hem liepen zijn drie vrienden. Normaal zou Cameron hier nu ook zijn met hun. Deze keer helaas niet. Feestjes bezocht Sean vaak met Cameron. Je kon wel zeggen dat Cameron en Sean véél samen deden. Zijn blik viel op Jade die verderop stond. Jongens? Ja, die stonden ook bij Jade. Daar zou Sean meteen werk van maken. Vlug liep Sean naar Jade. Zijn arm bevond zich meteen om de schouder van Jade heen. "Dus jij wil indruk maken op Jade neem ik aan? Helaas.. Jade is niet meer beschikbaar. Je kan wel zeggen dat Jade en ik bijna een relatie hebben." Knikte Sean. De woorden waren bedoeld voor de vriend van Jade die bij haar stond. Van zulke woorden kon de vriend van Jade wel schrikken. Hij zou zo niet in de buurt van Jade komen. Zijn blik viel op zijn vrienden die aan het praten waren met de vriendinnen van Jade. Deze avond kon Sean niet veel drinken. Jammer? Dat vond Sean het wel. De veiligheid van Jade en Sean ging wel voor. Vlug likte Sean over zijn lippen. Hoelang ze zouden wist Sean niet. Als Sean naar huis wilde moest Jade daar na luisteren. Anders zou ze maar na huis moeten lopen. Sean kon zich snel vervelen zonder drank. Feestjes en drank hoorde bij elkaar. Feestjes zonder drank vond Sean niet veel aan. Hopelijk zou dit wel een leuke avond voor hem worden.
Screenshot_2016-06-11-08-49-30-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 09:36 AM

Jade
Inmiddels staan we al een beetje te dansen. Het voelt nog een beetje onwennig, maar er waren al enkele biertjes gevloeid en die maakten de sfeer wat losser. Toen Emma om nog een rondje biertjes ging, waren Jade en Jasper iets dichter tegen elkaar aan gaan dansen. Jade schrikt wanneer ze een arm om haar schouder voelt en Seans stem herkend. Wat doet hij nu? Niet alleen Jade is verbaasd, ook Emma die net weer komt aangewandeld ziet alles gebeuren. Ze laat het bier expres uit haar handen vallen en stapt dan nochalant op de rest af. Jade zoekt Jaspers blik om hem op een hopeloze manier duidelijk te maken dat Sean liegt, maar hij kan alleen maar strak naar Sean kijken. "Sean, kan jij nog een biertje voor me halen? Dat wil je wel doen toch, speciaal voor mij?" vraagt ze wanneer ze naar hem toe is gedraaid. Ze heeft haar handen tegen zijn borst gezet en kijkt hem poeslief aan. Ze zag dat Emma het drinken had laten valles, dus nu ze zonder drank zat kon ze aan Sean vragen voor een nieuw bekertje. Als hij dan weg zou zijn, kon ze aan Jasper uitleggen dat het een misverstand is. Hopelijk zou hij dat begrijpen en dan zouden ze op een andere keer misschien wel kunnen afspreken zonder Sean die zich erbij komt bemoeien. Eigenlijk waren al deze plannen een grote puinhoop in haar hoofd. De hoeveelheid alcohol die al gevloeid had, gaven haar een gelukzalig gevoel en ze kon op deze manier niet meer helder nadenken. "Alsjeblieft, Sean", zegt ze smekend met een pruillipje. Ze prutst nochalant aan zijn shirt en hoopt hem op die manier te kunnen overtuigen om weg te gaan.

Jade_Morres_15.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/28/2016 11:09 AM

Sean.
Je kon wel zeggen dat Jade schrok door de arm van Sean. Ook zei de vriend van Jade niet veel meer. Jongens mochten niet in de buurt van Jade komen. Dat lukte Sean nu al prima. Hij luisterde naar alle woorden van Jade. Een kleine lach verliet zijn mond. "Ik ben niet dom hè, Morres." Reageerde Sean. "Ik moet drank halen en zo kan Jade praten met haar lieve, leuke vriend." Knikte Sean. "Vergeet het maar." Vulde Sean aan. Hij zou Jade nu niet alleen laten. Het verbaasde Sean wel dat de vriend van Jade niet veel zei. Misschien boeide hem Jade niet veel? Er waren genoeg andere meiden hier. Waarschijnlijk zagen ze elkaar na vanavond nooit meer. Thuis komen mocht de vriend van Jade zeker niet. Regels waren regels. Afspreken met elkaar? Dat kon Jade ook vergeten. Ze moest blij zijn dat ze hier nu was. Feestjes waren verboden voor Jade en dat wisten Jade en Sean zelf ook. Vlug likte Sean over zijn lippen heen. Hij bekeek de vriend van Jade helemaal. Je kon wel zeggen dat Sean het een vreemd persoon vond. Als Jade zou blijven zeuren zou ze haar weg halen bij haar vriend. Zo konden ze ook niet in contact met elkaar komen. Zijn vrienden vermaakte zich prima met wat andere meiden. Deze avond zou niet een leuke avond voor Sean worden. Hij mocht niet drinken en moest de hele avond op Jade letten.
Screenshot_2016-04-23-12-17-47-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 11:52 AM

Jade
Seans woorden maken Jade nu niet bepaald blij. "Sean", probeert ze nog eens. Ze weet maar al te goed dat hij niet gaat toegeven. Hij laat haar echt niet alleen bij Jasper. Wat de regel over jongens betreft, mocht Cameron wel iets minder streng geweest zijn. Ze mag niet eens met een jongen praten lijkt het wel. "Wat nu als we samen drinken halen?" stelt ze voor met een glimlach. Jasper lijkt al helemaal verleden tijd nu ze haar aandacht op iemand anders kan storten. Emma kijkt haar vreemd aan, maar Jade knipoogt alleen en geeft een knikje als teken dat het goed gaat. "Kom op", zeurt Jade. Ze neemt Seans hand vast en neemt hem mee door de andere feestende mensen, zonder op een antwoord van hem te wachten. Intussen schalt Forbidden Voices door de boxen. "Waarom wil je mijn kans bij Jasper verpesten? Ben je soms jaloers", lacht Jade wanneer ze even stilstaan. "Het is wel schattig hoor, lieve Sean die een beetje jaloers is op een andere jongen", gaat Jade plagend verder. "Maar ik speel het spel liever goed dan half dus als je echt mijn 'zo goed als' vriendje wilt lijken, doe het dan goed wil je?" grijnst ze. "Ik wil niet dat je vrienden een verkeerde indruk krijgen", gaat ze verder om hem te overtuigen.

Jade_Morres_17.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/28/2016 12:10 PM

Sean.
Luisteren deed Sean na de woorden van Jade. Reageren kon Sean niet. Jade nam hem meteen mee. Hij duwde zich door alle mensen heen. Jade en haar vriend waren nu niet meer met elkaar. Blij? Ja, dat was Sean best wel. Hij deed zijn werk dus prima. De vriend van Jade was nu al met een ander persoon. Dat wist Sean wel zeker. Hij zou vast niet op Jade wachten. Hij wilde lang bij de vriend van Jade uit de buurt blijven met de zus van Cameron. Zo zouden ze deze avond niet meer in contact komen. De woorden van Jade lieten hem lachen. "Jaloers? Op hem?" Lachte Sean. "Je weet wat de regel is, Jade. Jongens zijn verboden. Thuis, buiten en hier ook." Knikte Sean. Ook naar de andere woorden van Jade luisterde Sean. Wat bedoelde ze met haar woorden? Je kon wel merken dat Jade al wat drank op had. "We weten allemaal dat Jade Morres mij als vriend wil. Je kan het ook meteen vertellen, Jade. Eromheen draaien hoeft niet, lieve Jade." Greens Sean. Als Jade het zo wilde spelen dan zou Sean het ook doen. Vlug likte Sean over zijn lippen. De muziek draaide enorm hard. Vandaar dat Sean harder moest praten met Jade. Anders zouden ze elkaar niet verstaan. Met zijn vrije hand haalde Sean een hand door zijn haar.
Screenshot_2016-01-28-22-22-07-1-1.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum