ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 12:27 PM

Jade
Ze luistert naar Seans woorden. Natuurlijk is hij wel jaloers. "Ohja en wat ben jij dan? Jij loopt toch ook rond in mijn huis?" grijnst ze met de nadruk op 'mijn'. Jade weet goed genoeg wat hij bedoelt, maar toch wilt ze hem er even mee plagen. "Ik? Ik wil jou niet als vriend. Laat me niet lachen", lacht Jade. Ze draait met haar ogen en dan zijn zij aan de beurt. Voor zichzelf vraagt ze om een biertje en daarna kijkt ze afwachtend naar Sean. Hij gaat niet drinken, dat weet ze maar al te goed. Gelukkig is hij verantwoordelijk genoeg om dat niet te doen. Zodra ze hun drinken hebben, stappen ze samen weg bij het kraampje. "Heb je nog zin om te dansen?" vraagt Jade met een glimlach. Ze kan er maar beter het beste van maken, ook al is het met Sean. Ze neemt zijn hand alweer vast, heft deze op en draait lachend een rondje. "Kan je iets vrolijker zijn?" grijnst Jade. Ze begint Sean in zijn zij te prikken en probeert hem ook te kietelen, om hem op die manier aan het lachen te krijgen. Ze heeft geen idee of het werkt, maar het is wel grappig om hem te plagen. Eigenlijk is het nog zo slecht niet om hier te zijn met Sean.

 Jade_Morres_18.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/28/2016 12:46 PM

Sean.
Grijnzend deed Sean luisteren naar de woorden van de zus van Cameron. "Wat ik ben? De volwassen." Knikte Sean. Hij wist dat Jade aan zulke woorden een hekel had. Ze vond het alles behalve leuk dat Sean ouder was. De woorden van Jade lieten hem lachen. "Jammer. Ik zou Jade Morres wel graag als vriendin willen." Greens Sean. Je kon wel zeggen dat Jade al véél drank op had. Hij kon van alles nu zeggen over Jade. Morgen zou de zus van Cameron het allemaal niet meer weten. Zelf kon Sean niet drinken dus haalde alleen Jade wat drank. Rustig liepen ze weer door alle mensen heen. Zijn blik viel op Jade na haar woorden. "Of ik met Jade Morres wil dansen? Nee, bedankt." Verveelde Sean haar. Grijnzend viel zijn blik op de zus van Cameron. Hij keek naar alle bewegingen van Jade. Hij nam Jade vast en bukte wat. Niet veel later bevond het lichaam van Jade zich op de schouder van Sean. "Ik loop wel na de uitgang. Vindt Jade dat prima?" Klonken de woorden van Sean. Waarschijnlijk wilde Jade nog lang niet na huis. Zelf wilde Sean ook nog wel blijven. Hij verveelde Jade alleen maar wat.
Screenshot_2016-01-08-20-20-17-1-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 01:31 PM

Jade
Ugh, de volwassene. Nee, dat is hij nog lang niet, zeker als hij zich blijft gedragen als een klein kind. Sean kan zijn serieuze momenten hebben, maar hij is nog steeds niet veel ouder dan Jade. Jade kijkt hem grijnzend, maar wel met opgetrokken wenkbrauw aan bij zijn woorden. Daarna schudt ze lachend haar hoofd. Verbaasd kijkt Jade Sean aan. "Hoezo wil je niet met me dansen?" pruilt ze. "Of ben je gewoon bang omdat je niet kunt dansen?" grijnst Jade. Voor ze het weet hangt ze over zijn schouder. Sean dreigt er zefls mee om naar de uitgang te gaan, maar dat vindt Jade al helemaal niks. "Sean, zet me neer", lacht ze. Jade begint op zijn kont en rug te kloppen. "Laat me los", lacht ze nog steeds. Dit is eigenlijk leuker dan dat ze wilt toegeven. "Cameron zal het niet leuk vinden als ik zo close ben met een jongen", plaagt ze Sean. Het is een slap excuus en dat weet ze ook, maar ze kan het maar proberen. Toch is ze benieuwd naar zijn reactie. 
 
Jade_Morres_19.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/28/2016 02:22 PM

Sean.
Reageren deed Jade niet op de woorden van Sean. Hij wist dat Jade een hekel had aan zulke woorden. Vandaar dat ze niet veel zei. Iets waar Sean wel om kon lachen. Ze wist ook wel dat Sean de volwassen was in huis. Hij kon het alleen niet vaak waar maken. Vaak kwam dat ook door de woorden van Jade. De woorden van Jade lieten hem lachen. "Bang? Absoluut niet." Knikte Sean. "Ik bedoel maar, Jade Morres is niet één van de beste danseressen. Ik schaam me dan nogal voor mevrouw Morres." Plaagde Sean de zus van Cameron. Natuurlijk meende Sean zijn woorden niet. Hij verveelde Jade maar. Met elk klein ding wilde Sean de zus van Cameron vervelen. Hij voelde de hand van Jade op zijn kont. "Niet aan me kont zitten, Jade. Dat is een plek die meiden niet mogen aanraken." Lachte Sean. Rustig liep Sean door alle mensen heen. Voor de uitgang zou Sean de zus van Cameron wel neerzetten. Nu nog niet. Opnieuw was Sean aan het luisteren naar de woorden van Jade. "Vertrouwen doet Cameron me zeker. Ook met zijn lieve zus Jade Morres." Knikte Sean. Zijn woorden waren wel de waarheid. Hij koos Sean uit als oppas voor zijn zus Jade. Vertrouwen had Cameron dus zeker in hem. Waarschijnlijk stond die Jasper al met andere meiden. Dat was maar beter ook, zo zouden Jade en Jasper niet meer in contact komen.
SI_20151219_185551-1.jpg

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 06:46 PM

Jade
Sean is Jade de hele tijd aan het plagen, iets waar Jade in haar dronken bui wel om kan lachen. Door zijn woorden begint ze alleen nog maar harder op zijn kont te kloppen. Ze weet ook wel dat Cameron Sean vertrouwd, anders had hij nooit aan hem gevraagd om op haar te passen. "Laat me los", lacht ze nu iets zachter, bijna smekend. "Ik heb het gevoel dat mensen in mijn jurk kunnen kijken en dat is niet bepaald aangenaam", grinnikt ze. Vlak voor de uitgang zet Sean haar neer. Een kans bij Jasper kan ze nu al helemaal vergeten, maar dat is zo erg nog niet. Na vanavond zouden ze elkaar waarschijnlijk niet meer terugzien. "Wel, bedankt voor het ritje, maar je moet niet denken dat ik ervoor ga betalen. Ik ben trouwens blut", zegt ze zo serieus mogelijk, maar dat gaat nogal moeilijk. Jade staat nogal wankel op haar benen, zeker nadat ze nog een tijdje ondersteboven over Seans schouder heeft gehangen. Uit reflex neemt ze Seans arm vast als steun voordat ze valt. "Slim plan trouwens om me zo te dragen, nu hang ik zeker aan je. Iets wat je erg graag hebt toch?" grijnst ze plagend. 

Jade_Morres_1.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 07/28/2016 06:46 PM.

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/28/2016 07:02 PM

Sean.
Luisteren deed Jade alles behalve. Opnieuw bevond de hand van Jade zich op de billen van Sean. Iets waar Sean wel om kon lachen. Reageren op de woorden van Jade zou Sean niet doen. Zometeen zou Sean de zus van Cameron pas neerzetten. Grijnzend luisterde Sean naar de woorden van Jade. "Je wilde indruk maken op Jasper. Of niet soms? Zo lukt dat vast wel." Lachte Sean. Natuurlijk verveelde Sean de zus van Cameron maar. Na haar woorden zette Sean de zus van Cameron neer. "Is mevrouw Morres nu weer blij?" Greens Sean. Hij doelde op dat Jade weer stond. De woorden van Jade lieten hem lachen. "Kusjes zijn ook prima hoor, Morres." Greens Sean. Zulke woorden hoorde Jade vaak uit de mond van Sean komen. Een hekel had ze zeker aan zulke woorden. Luisteren deed ze ook niet na zulke woorden van hem. Nooit wilde ze hem een kus geven. Hij keek naar de bewegingen van Jade. "Hoezo dronken?" Plaagde Sean haar. Je kon wel zeggen dat Jade al véél drank op had. Dat kon Sean merken aan de zus van Cameron. Vlug likte Sean over zijn lippen heen.
Screenshot_2015-08-20-21-39-01-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 07/28/2016 07:28 PM

Jade
Jade rolt met haar ogen. "Jasper probeerde indruk te maken op mij en ik op hem, is dat niet iets wat normale mensen doen? Genieten van het leven? Flirten?" brengt ze tegen Seans woorden in. Jade vindt het normaal om een beetje te flirten, wat het ook gewoon is, maar blijkbaar mag dat niet van Cameron. Sean doet het zelf toch ook wel? "Heel blij", zucht ze als ze weer staat. "Wil je een kusje?" vraagt Jade grijnzendals antwoord. Ze komt dichterbij en drukt haar lippen op zijn wang. "Zo, die schuld is afgelost", grijnst ze. Een echte kus zou ze hem niet geven, maar een kus op de wang? Waarom ook niet. Het is niks speciaals en al helemaal niet in een bui zoals nu. "Ik maak tenminste plezier", werpt Jade terug. Het is toch waar? Wanneer je jong bent moet je gewoon plezier maken en dat is wat ze nu aan het doen is. Ze neemt zijn hand weer vast, draait een rondje zoals ze daarnet ook deed en verstrengelt daarna hun vingers. "Wil je echt niet dansen?" vraagt ze met een pruillipje. Ze gaat dichter tegen hem aanstaan en bekijkt hem smekend. "Je zou me superblij maken", vervolgt ze met een glimlach.

 Jade_Morres_2.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Striped-

22, female

  Level 14

Posts: 1851

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Striped- on 07/28/2016 07:39 PM

Sean.
Luisteren deed Sean naar de woorden van Jade. "Tuurlijk, Morres." Knikte Sean. Sarcastisch kwamen de woorden uit de mond van Sean. Natuurlijk wist Sean dat ook wel. Hij zou de rollen alleen omdraaien. Jade wilde indruk maken op Jasper en Jasper vond het allemaal prima. Hij wist dat Jade zulke woorden alles behalve leuk vond. Knikkend keek Sean haar aan. Niet veel later drukte Jade een kus op de wang van Sean. Gelijk legde Sean zijn hand op Jade's voorhoofd. "Voelt Jade haarzelf wel lekker? Ben je niet ziek?" Plaagde Sean de zus van Cameron. Natuurlijk doelde Sean op de zus van Cameron die hem een kus drukte op de wang van Sean. Zoiets deed Jade niet snel. Vandaar dat het Sean zo verbaasde. Reageren op de andere woorden van Jade zou Sean niet doen. Normaal zou Sean ook drinken. Deze keer kon het alleen niet. Veiligheid boven alles was het nu even voor Sean. Er mocht Jade niks overkomen. Daar moest Sean dan ook voor werken. Zelfs drank moest Sean hiervoor laten schieten. Hoofdschuddend keek Sean de zus van Cameron aan. "Kom. Ik breng mevrouw Morres wel weer naar Jasper. Die wil vast wel dansen met Jade." Knikte Sean. Een bepaalde kant liep Sean op. Natuurlijk zou Sean de vriend van Jade niet opzoeken.
Screenshot_2015-08-19-20-56-13-1.png

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || I hate you, I love you, I hate you... (18+)

from Ellytjevdb on 08/22/2016 12:59 PM

Jade
Ze rolt met haar ogen als Sean vraagt of ze zich wel goed voelt. Het is dan ook heel uitzonderlijk dat Jade hem ook een echt een kus geeft wanneer hij haar daar om vraagt. Zoals ze al eerder dacht, het betekent niks en zeker niet nu ze zich zo opgelaten voelt. Jade kijkt hem verontwaardigd aan. "Ik wil niet dansen met Jasper, ik wil dansen met jou", smeekt ze.  Ze weet niet zeker of Sean haar ook daadwerkelijk weer naar Jasper zou brengen, aangezien dat tegen Camerons regels is. "Kom op, heel even maar", zegt ze wanneer ze voor hem gaat staan en hem op die manier de weg versperd. "Daarna kunnen we naar huis", gaat ze verder met een grijns. Ze weet ook wel dat Sean hier nu niet graag is, hij kan niet drinken en hij kan eigenlijk ook niet echt bij zijn vrienden zijn. 

Jade_Morres_3.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4

« Back to forum