ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Chamare on 04/07/2016 04:17 PM

Samen met Ellytjevdb.

Ik: Jayden Alec Smith | 19.

brep001.jpg

Reply Edited on 04/10/2016 03:37 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Ellytjevdb on 04/07/2016 04:48 PM

Skyler Moore || 18

Ik word wakker van gekriebel aan mijn neus. Als ik mijn ogen open, ligt daar Misty, onze kat. Ik aai de staart uit mijn gezicht en kriebel haar een beetje. "Goeiemorgen", mompel ik. Ze draait zich om en komt naast me liggen. Met een zucht wrijf ik in mijn ogen, waarna ik mijn mobiel van mijn nachtkastje neem. Ik verwacht niet dat Jayden al wakker is, dus ben ik degene die hem als eerste gaat feliciteren. Jayden en ik zijn namelijk een jaar samen vandaag en we hebben dus gepland om wat leuks te gaan. Ik zie dat ik een mail heb maar besluit hem eerst een berichtje te sturen. - Yey! Ik houd het al een jaar met je uit en zie je nog altijd even graag schat! ♥ Vandaag wordt geweldig, net als alle komende dagen ;) Tot zo lieverd X - stuur ik hem in een smsje. Vervolgens ga ik naar mijn mails. Mijn ogen worden groot als ik zie van wie het is. Nee, dit kan niet. Mijn ogen glijden over de mail en zodra ik bij het belangrijkste deel kom, ga ik meteen rechtop zitten. Zo snel als ik ken ren ik van de trap naar de keuken, waar mijn ouders en broertje aan tafel zitten. "Ik ging je net wakker maken", zegt mam met een glimlach. "Ik mag auditie doen voor een rol in Pretty Little Liars!" gil ik enthousiast. Meteen geeft mijn moeder me een knuffel en feliciteert me, net als mijn vader. Liam, mijn broertje, kijkt me bedenkelijk aan. "Je mag auditie doen, dat betekent niet dat je de rol hebt", zegt hij. "Dat betekent dat ze mijn acteerwerk gezien hebben en het goed vinden. Al krijg ik de rol niet, dat is gewoon geweldig", zeg ik nog steeds enthousiast. Sinds ik klein ben doe ik al toneel en acteren is zowat mijn leven geworden. Ik volg een paar uurtjes drama op school en ik volg ook nog eens acteerlessen in de stedelijke academie. Al heb ik meegedaan in toneel en theater stukken én in kleine rollen voor tv, zoiets groots heb ik nog nooit meegemaakt. Ik mag gewoon auditie doen, hoe geweldig is dat. Ik besluit om Jayden nog niet in te lichten maar om het hem straks persoonlijk te vertellen. Mijn moeder komt aangewandeld met een pan vol eieren, dus ga ik aan tafel zitten. "Die auditie, je jubileum, het is een goede dag vandaag", zegt mijn vader met een glimlach. "Geniet maar van je uitstapje met Jayden, want als je de rol krijgt zal je niet meer zo veel tijd hebben voor hem", waarschuwt hij me. "Dat komt allemaal in orde, we vinden wel een manier om het te laten werken", verzeker ik mijn beide ouders. Ze vinden Jayden een geweldige jongen voor mij en willen blijkbaar niet dat er iets zou zijn dat onze relatie zou kunne schaden, niet dat ik dat zou laten gebeuren.

Skyler_Moore_1.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/07/2016 05:19 PM

Jayden.
Langzaam word ik wakker door het geluid van mijn mobiel. Eerlijk gezegd was ik nog niet van plan om wakker te worden. Juist nu het kan wil ik uitslapen. Ik open toch maar mijn ogen. Ik wrijf door mijn gezicht heen en rek me uit. Vandaag is het wel een speciale dag. Ik ben vandaag precies één jaar samen met Skyler. Straks ga ik naar haar toe en gaan we wat leuke dingen doen. Iets waar ik twee weken geleden ook al naar uitkeek. Ik draai me om naar mijn nachtkastje en pak daar mijn iPhone vanaf. Als ik hem aanklik komt gelijk het berichtje van Skyler binnen, waardoor ik een glimlach op mijn gezicht krijg. Ik ontgrendel mijn mobiel en begin te typen. 'Pfoe, wat lang zeg! Dat ik het al zo lang volhoud om met een gek als jou te zijn.. Grapje, ik hou van je babe ♥. Tot straks x' Stuur ik Skyler terug. Ik ben echt heel erg blij met een vriendin als Skyler. Alle twee hebben we vreemde humor en bij haar voel ik me echt thuis. Nu ik toch op mijn mobiel zit kijk ik gelijk op de rest van mijn social media. Dat bestaat uit Snapchat, Instagram en de rest van mijn Whatsapp. Na een tijdje kom ik langzaam overeind. Ik haal een hand door mijn bruine haren heen. Mijn zusje Aaliyah is al wakker. Dat merk ik aan het gestommel wat ik in haar kamer hoor. Ze is dertien. Wel is ze heel erg lief. Ik sta op uit mijn bed en loop naar mijn kledingkast toe. Aangezien het vandaag ons jubileum is, ga ik extra iets aantrekken waarvan Skyler altijd zegt dat ze het leuk vindt. Ik graai een trui uit mijn kast, waar ik een blouse onder doe, zodat de kraag en de onderkant van de blouse er nog uitkomen. Ook graai ik een zwarte broek uit mijn kast. Rustig kleed ik me om in de kleding die ik zojuist uit mijn kast heb getrokken. Als het goed is zijn mijn ouders al beneden, om de tafel te dekken. In het weekend ontbijten we altijd met het hele gezin, omdat we daar op een doordeweekse dag geen tijd voor hebben. Zelf vind ik dat niet zo erg, maar om mijn ouders een plezier te doen doe ik dat altijd wel. Ik pak als laatste mijn mobiel van het bed af en loop mijn kamer uit. Rustig wandel ik naar beneden toe. Mijn haren doe ik straks wel. Anders moeten mijn ouders ook zo lang wachten.  Toch doe ik best veel voor mijn uiterlijk. Ik loop via de woonkamer naar de eetkamer toe waar ik de geur van afgebakken broodjes al ruik. "Goedemorgen." Glimlach ik, terwijl ik aan tafel aanschuif. 
francisco_lachowski_km_kilo_and_meters_2016_01.jpg 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Ellytjevdb on 04/07/2016 06:06 PM

Skyler
Ik open meteen het binnengekomen berichtje van Jayden. Met een glimlach lees ik het door. We hebben allebei een aparte soort humor. Soms kijken mensen ons nogal raar om omdat ze ons niet begrijpen, maar dat vind ik juist fijn. Het is iets tussen ons en daarom voel ik me ook zo goed bij hem. Met een brede glimlach eet ik genietend mijn ontbijt op. Zodra ik klaar ben, ga ik naar boven. In mijn slaapkamer kijk ik even naar de kledij in mijn kast. Ik neem er een shortje en een top uit waarin Jayden me goed vind staan. Ik neem nog wel een jasje klaar zodat ik straks geen koud heb. In de badkamer stap ik onder de douche. Ik doe alles een beetje sneller dan normaal, omdat Jayden me straks komt ophalen. Wanneer ik gedoucht heb, maak ik me helemaal klaar. Mijn kledij, make up en haren zitten goed en ik bekijk mezelf in de spiegel. Het is niet heel speciaal, maar ik wil niet overdrijven. Ik ben benieuwd wat Jayden aantrekt, maar eigenlijk maakt me dat niet zo veel uit want hij staat in alles wel goed. Nog een punt waarin Jayden en ik elkaar vinden, we zijn alle twee bezig met ons uiterlijk. Ik meer als Jayden, maar hij wilt er toch ook wel goed uitzien.
Zenuwachtig tik ik op een regelmatig tempo met mijn hak op de grond. Ik weet niet waarom ik zo zenuwachtig ben, want eigenlijk ga ik gewoon wat leuks doen met Jayden. Diep vanbinnen voelt het misschien een beetje aan als ons eerste afspraakje. Liam rent snel voorbij. Blijkbaar is hij gehaast want dat doet hij normaal niet. Liam is dertien net als Aaliyah, het zusje van Jayden. Wanneer je ze apart ziet zijn het echte spraakwatervallen, maar zodra ze samen zijn lijken ze wel verlegen. Het is schattig om hen zo te zien. Ik heb geluk met zo'n broer als Liam, die eigenlijk nog niet zo erg is in het plagen van zijn oudere zus. Ik houd het niet meer van de zenuwen, dus wandel ik maar een beetje rond. Als mijn moeder me zou zien, zou ze gestresst raken door mijn stress. Zo'n effect hebben we op elkaar en dat is soms wel grappig, maar op andere momenten echt frustrerend.

Skyler_Moore_18.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 04/07/2016 07:09 PM.

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/07/2016 06:36 PM

Jayden.
Gelijk krijg ik drie keer een felicitatie. Met een glimlach op mijn gezicht bedank ik mijn ouders en mijn zusje. Ik kan het gelukkig goed vinden met Aaliyah. Ze is tot nu toe nog niet erg aan het puberen. Gelukkig maar. Zelf weet ik dat ik erg irritant ben geweest. Vaak genoeg vertellen mijn ouders daar nog verhalen over. Af en toe moet ik Aaliyah helpen met schoolwerk, als ze dingen niet helemaal begrijpt. Ook kan Aaliyah het goed vinden met Skyler. Daar ben ik uiteraard ook heel erg blij mee. Af en toe zijn Aaliyah en Skyler twee meisjes onder elkaar. Dan hebben ze het over dingen waar ik niets van begrijp. Op dat soort momenten pak ik mijn mobiel maar en vermaak ik mezelf met mijn social media. Ik begin aan het ontbijt. Na een klein half uurtje is het ontbijt ook weer gedaan. Rustig sta ik op van de tafel. Ik ruim mijn eigen glas en beker op in de vaatwasser. Gelijk daarna loop ik naar de trap toe. Ik wandel rustig naar boven toe. Het enige wat ik nu nog hoef te doen is mijn haar en mijn tanden poetsen. Douchen heb ik expres gisterenavond al gedaan, zodat alles nu wat sneller gaat. Ik wandel de badkamer binnen en bekijk mezelf in de spiegel. Door een hand door mijn haren te halen met wat gel breng ik mijn haren in model. Het is niet erg speciaal, maar toch. Ik poets nog snel mijn tanden en spuit een Calvin Klein luchtje op.
Druk is het zeker op de weg. Gelukkig hoef ik niet langs hele drukke wegen. Ook is het best wel dicht bij. Maar aangezien ik niet helemaal weet wat we gaan doen en of we weg willen, neem ik mijn auto maar mee. Ik parkeer mijn auto vlak bij haar huis. Het oprit staat al vol, waar ik mijn auto normaal parkeer. Ik pak het zwart met gouden doosje van de bijrijdersstoel af en stop die in mijn broekzak. De auto sluit ik af, waarna ik uitstap. Als laatste doe ik mijn auto op slot. Het is redelijk weer buiten. Niet erg koud, maar ook niet erg warm. Ik loop naar de voordeur toe. Rustig druk ik op de bel. Het is best onvoorstelbaar hoe snel dit jaar is gegaan en hoeveel leuke dingen Skyler en ik hebben meegemaakt. Ik glimlach lichtjes bij de gedachtes en wacht tot de deur wordt geopend.
Francisco-Lachowski-Model-2015-Shoot-006.jpg

Reply Edited on 04/07/2016 06:56 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Ellytjevdb on 04/07/2016 07:25 PM

Skyler
De deurbel gaat en ik ren bijna naar de voordeur. "Ik ga wel!" roep ik. Eigenlijk zal iedereen ook wel verwachten dat ik de deur openmaak, dus is het overbodig om dat nog even te melden. Na wat gepruts met de sleutel open ik de deur. Natuurlijk juist nu wilde de sleutel niet meewerken. "Hey", zeg ik vrolijk zodra hij voor me staat. Nadat ik Jayden heb binnengelaten, sla ik mijn armen rond zijn nek en trek ik hem dichter naar me toe. "Gefeliciteerd", fluister ik voordat ik een lange kus op zijn lippen druk. Het voelt altijd fijn om bij hem in de buurt te zijn. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik zonder hem zou moeten. Het jaar met hem is voorbij gevlogen, alsof het nog geen jaar geleden is dat we eindelijk wat met elkaar kregen. Ik snuif zijn geur op zodra ik hem heb losgelaten. Het ruikt vertrouwt aangezien dit één van de geuren is die hij vaak draagt. Jayden ziet er super uit. Die trui met dat hemdje eronder, gewoon wauw. Hij weet ook dat ik het goed bij hem vind staan. "Je ziet er weer eens goed uit", grijns ik. We wandelen samen verder naar de woonkamer, waar ik op de bank ga zitten en wacht tot Jayden dat ook doet. "Ik heb eigenlijk heel erg goed nieuws", begin ik zacht. Ik kijk hem geheimzinnig aan. "Ik....", begin ik voorzichtig, totdat ik me bedenk. "Ik ga je eerst laten raden", grijns ik. Ik ben benieuwd of hij in de juiste richting iets kan raden. Stel je voor dat hij het weet? Nee, waarschijnlijk niet want dat zou wel héél erg toevallig zijn. Afwachtend kijk ik Jayden aan. Ik neem zijn hand en vlecht zijn vingers in de mijne. "Ik wacht hoor", zeg ik om hem op te jagen.

Skyler_Moore_31.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/07/2016 08:02 PM

Jayden.
Ik hoor zachtjes wat gestommel. Het is het slot wat van de deur af gaat. Ik haal een snelle hand door mijn haren heen. Rustig wacht ik af. Niet veel later zie ik Skyler voor mij staan. Ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht. "Hey." Antwoord ik terug. Ik stap haar huis binnen en volg haar bewegingen. "Happy anniversary." Glimlach ik zachtjes. Ik sla mijn armen rondom haar middel heen, waardoor in haar automatisch iets meer naar mijn kant toe trek. Ik beantwoord haar kus. Het doet me keer op keer weer goed om Skyler in mijn armen te kunnen slaan. Bovendien ruikt ze altijd lekker en zelfs in de raarste kleding ziet Skyler er nog perfect uit. Iets wat niet iedere vriend over zijn vriendin kan zeggen. Je kan wel zeggen dat ik heel erg bof met een meisje als Skyler. Ik laat haar lippen los en grijns lichtjes na haar woorden. "Jij ziet er ook wel goed uit, moet ik zeggen." Voeg ik er nog snel aan toe. Ik loop achter Skyler aan naar de woonkamer. Haar ouders heb ik nog niet gezien, maar die zouden zo wel een keer langkomen flitsen. Ik ga naast Skyler op de bank zitten. Mijn blik vestig ik ook op haar. Het cadeautje ga ik haar nu nog niet geven, dat doe ik pas later deze dag. Ik luister naar haar woorden. Goed nieuws.. Ik trek één wenkbrauw op. Snel begin ik na te denken. "Je... Je..." Ik trek een moeilijk gezicht. In dingen raden ben ik normaal heel erg goed, maar dit keer niet. "You're pregnant." - "Nee, grapje." Lach ik zachtjes. Nog steeds denk ik na, maar de moed om het te raden laat ik al gauw zakken. "Je hebt een award gewonnen voor het raarste meisje?" Plaag ik haar. "Ik heb echt geen idee. Vertel het nou maar, ik wacht ook hoor." Grijns ik lichtjes. Ik verneem haar bewegingen waardoor ik automatisch glimlach. Wat zou het goede nieuws kunnen zijn? Ik lik snel over mijn lippen heen. Mijn blik laat ik nog steeds rusten op Skyler. Met de seconde word ik nieuwsgieriger. Niet alleen omdat ik het wil weten, maar ook omdat ze er best geheimzinnig over doet.
npbh06-l.jpg 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Ellytjevdb on 04/07/2016 10:37 PM

Skyler
"Bedankt", glimlach ik als hij zegt dat ik er ook goed uitzie. Ik ben blij dat Jayden nu bij me is. Op deze manier kan ik samen met hem genieten van het goede nieuws. Even heb ik getwijfeld of ik het hem wel wilde vertellen, maar dat ga ik nu wel doen. Zijn gezicht vertrekt in rare vormen, waardoor ik zachtjes moet lachen. Ik schud mijn hoofd, met nog steeds een glimlach op mijn gezicht. Hij gaat het niet raden op deze manier. "Die award klinkt best goed", zeg ik nadenkend, waarna ik in de lach schiet. "Maar eigenlijk is het nog veel beter", vervolg ik. "Ik mag auditie doen voor een rol in Pretty Little Liars", zeg ik enthousiast. Ik laat zijn hand en kijk hem verwachtigsvol aan. Straks vindt hij het helemaal niks? Wat moet ik dan doen? Dit is zo'n mooie kans... Hij gaat het vast leuk voor me vinden en me niet tegenhouden, dat houd ik me voor. Ik geef hem een knuffel, vanuit het niets, maar ik wil gewoon even geknuffeld worden voordat ik zijn reactie hoor. "Ik wilde het je eerst niet vertellen, want als ik de rol dan niet zou krijgen zouden we allebei teleurgesteld zijn, maar ik wilde het ook niet voor je verborgen houden", vertel ik eerlijk wanneer ik hem weer loslaat. Ik zou het enorm jammer vinden mocht ik de rol niet krijgen, maar met Jaydens hulp zou ik er me wel overheen kunnen zetten. Ik weet ook wel dat het moeilijk gaat zijn, moest ik de rol krijgen, om mijn tijd eerlijk te verdelen tussen het acteren en Jayden. Hopelijk begrijpt hij dat ook.

Skyler_Moore_32.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Chamare

22, female

  Level 14

Posts: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Chamare on 04/09/2016 02:44 PM

Jayden.
Nog steeds ben ik druk bezig met nadenken. Eigenlijk weet ik niet waarom ik er nog over na denk. Over een paar seconden weet ik wat het goede neuws is.. Haar passie is acteren. Maar zou het goede nieuws iets met acteren zijn..? Ik denk het niet. Nu nog niet, in ieder geval. Ik luister naar haar woorden over de award. Zachtjes schiet ik in de lach. Af en toe houd ik ervan om Skyler de plagen. Ik richt mijn aandacht op haar volgende woorden. "Vertel het nou maar, je maakt me alleen maar nieuwsgierig.." Knik ik zenuwachtig. Gelijk valt mijn mond open als ik het nieuws hoor. Een auditie voor een rol in Pretty Little Liars? Ik kan niet trotster op Skyler zijn. Ik knuffel met haar mee. Hoe ik hier op moet reageren? Ik heb geen idee. Dit heb ik helemaal niet verwacht.. "Sky, ik ben zo trots op je." zeg ik enthausiast. Ik luister, terwijl ik haar langzaam los laat, naar haar woorden. "We gaan er alles aan doen zodat jij die rol in Pretty Little Liars krijgt." Knik ik verzekerd. Natuurlijk zitten er ook nadelen aan als ze de rol krijgt. Bijvoorbeeld dat we elkaar een stuk minder gaan zien... Maar daar wil ik nu nog niet over nadenken. Bovendien krijg je maar één keer in je leven zo'n kans en die moet je grijpen. Ik sla mijn arm om haar heen. Een lange kus druk ik op haar lippen. Ik ben echt trots op haar. Ook ben ik blij dat ze het wel heeft verteld aan mij. Nu weet ik wat er allemaal gaande is en kan ik haar bijvoorbeeld steunen. Ik ben er heilig van overtuigd dat Skyler een kans maakt op de rol. Ze is echt heel erg goed. Ik laat haar lippen weer los. "Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik hier op moet reageren." Knik ik zachtlachend. Straks denkt ze dat ik het helemaal niet leuk voor haar vind omdat ik bijna niet antwoord? Nee, ik vind het superleuk. Alleen het komt allemaal zo onverwachts, dus ben ik gewoon onverdondert. 
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress

from Ellytjevdb on 04/09/2016 03:08 PM

Skyler
Zijn mond valt open, wat er erg lief uitziet. Hij had het blijkbaar niet zien aankomen, net zoals ik. Zijn woorden doen echt wat met me. Hij is trots op me en dat is fijn om te horen. "Met jouw hulp gaat het zeker lukken", grijns ik. Voor de rest zegt Jayden niet veel, maar dat had ik ook niet verwacht. Dit nieuws komt uit het niets op me af, van de één op de andere dag. Jayden slaat zijn armen om me heen en drukt zijn lippen op de mijne. Een lange tijd houden we elkaar zo vast. Dit is nog eens een manier om ons jubileum te vieren. We laten elkaar los en meteen praat hij zachtlachend. "Wel... Een felicitatie is voor mij al meer dan voldoende. Ik wil er nu eerlijk gezegd nog niet te veel over nadenken want anders krijg ik teveel stress", grinnik ik.  Ik ben een stresskip ook al weet ik dat het op het einde (meestal) goed komt. De datum van de auditie stond ook vermeld in de email en dat is al over een maand. Over een maand moet ik gewoon mijn tekst gaan brengen en hopen dat ik goed genoeg ben voor de rol. "Zou je me willen brengen naar de auditie. Jij bent zowat de enige die me dan zal kunnen kalmeren", zeg ik lief, waarna ik een zachte kus op zijn neus druk. Het is echt zo dat Jayden me meestal goed kan kalmeren. Van mensen uit mijn familie krijg ik alleen maar meer stress, maar als ik bij Jayden ben vergeet ik meestal waarom ik zo zenuwachtig was. Op het moment dat ik Jayden opnieuw een kus wou geven, komt mijn moeder de woonkamer binnen. "Hey mam, ik heb Jayden net het goede nieuws verteld", zeg ik vrolijk. "Hallo Jayden", zegt ze met een glimlach. "En wat vind je ervan?" vraagt mijn moeder nieuwsgierig. Natuurlijk is ze zelf heel erg trots, maar Jayden is dat ook. 
Eenmaal mijn moeder uitgepraat is, neem ik Jayden even mee naar mijn kamer. Daar kunnen we nadenken over wat we willen gaan doen vandaag. "Wat zullen we gaan doen?" vraag ik met een brede glimlach. "Ik wil vanavond écht graag gaan eten in dat ene restaurant, maar intussentijd kunnen we natuurlijk vele andere leuke dingen doen", zeg ik terwijl ik voor hem ga staan en mijn armen rond zijn middel leg om hem zo een lichte knuffel te geven. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben vandaag in een knuffelbui. Soms heb ik zo van die dagen dat ik iedereen (Jayden vooral) de hele tijd wil knuffelen.

Skyler_Moore_33.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last

« Back to forum